• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kaithlynn

    "Ugh, eten?" reageerde ze, dat was het laatste waar ze behoefte aan had. Ze wilde liever iets fijners, wit en wat ze met een snif door haar neus heen kon halen en het was inmiddels duidelijk dat deze jongen haar dat niet kon bieden. Toch liet ze zich met hem mee trekken, nog steeds lurkend aan de fles whiskey, tot hij aan haar vroeg waar ze waren. Bedenkelijk staarde ze door de straat heen. "Volgens mij zit hier om de hoek een snackbar." mompelde ze.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    ‘‘Slaapbank klinkt goed.’’ Gaapte ze, terwijl ze haar schoenen in haar handen nam, en de sleutels in de deur stak, waarna ze hem opende en naar binnen huppelde. Ze gooide haar schoenen neer in haar kamer, waar haar jurk ook al snel als een hoopje stof op de grond lag. In bh en ondergoed liep ze naar de douche, die ze snel gebruikte, schoon ondergoed en een bh aantrok, en neerplofte op de bank. Hals slapend, maar nog redelijk wakker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Micheal James Lonés
    'Ze weet de weg! Ze weet de weg! De weg is weg...' Zeg ik steeds veranderend van toonhoogte. Ik trek haar mee naar binnen en kijk naar de man die achter de kassa staat. Hij heeft blond-gele haren een een vies snorretje. 'Wat wil je hebben meisje?' Vraag ik en bestel wat ik wil hebben.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh

    Murlaugh lachte, trok zijn kleren uit, -op zijn onderbroek na-, en trok een tanktop aan. Hij ging zitten, maar viel al snel zittend in slaap.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kaithlynn

    Voor ze het wist trok de jongen haar mee richting de snackbar terwijl hij zong 'Ze weet de weg! Ze weet de weg! De weg is..' Eenmaal binnen vroeg hij haar wat ze wilde hebben. "Ik heb geen honger." antwoorde ze. Ze hield de fles whiskey omhoog. "Hier heb ik voorlopig genoeg aan" vervolgde ze en liet zich daarna op een stoel zakken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    Ze grinnikte, schudde haar hoofd, deed het lampje op de tafel naast de slaapbank uit, en gooide de bijbehorende deken over hen heen. Ook klapte ze het leungedeelte uit, en viste ze een kussen van de grond, dat ze onder zijn hoofd propte, en op zijn borst in slaap viel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Micheal James Lonés
    Dit gaat het niet worden. 'Doe mij maar een patatje met.' Zeg ik tegen de man die me chagi aanstaart. 'We zijn al meer dan een uur dicht.' zegt hij morrend en keert me de rug toe. Ik zucht en loop dan naar buiten. 'Doei meisje, ik ga naar huis!'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Waar kan ik mijn bijdehante, licht arrogante Emilia dumpen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    in het cafe bij damian an chaz??

    Abby
    Met een zucht zet ik mijn mobiel uit en klap de slaapbank open. Uit de mand die speciaal daarvoor naast de slaapbank staat vis ik de dekens en het kussen, die ik op de matras installeer. Vervolgens doe ik alle lichten uit en stap het bed in. Ik slaap nog voor mijn hoofd het kussen raakt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kaithlynn

    Versuft volgde ze de jongen de snackbar uit. Zwaaide hem gedag en slenterde de straat vervolgens in haar uppie uit. Ze trok een zuur gezicht toen er druppels uit de lucht vielen. "Zul je altijd zien.." bromde ze terwijl ze een tuin in glipte waarvan de schuurdeur op een kiertje stond. Ze stelde de wekker van haar gsm op een vroege tijd in zodat ze weer weg was voordat de bewoner door zou krijgen dat er iemand in zijn schuur sliep.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - Micheal James Lonés
    Ik huppel naar mijn huisje en open het slot. Ik ren naar binnen en laat me op het bed vallen, druk de tv aan, ga onder de dekens liggen en val inslaap.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:40 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zullen we verder met morgen gaan?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh en Helena slapen, ftw.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ochtend lijkt me prima.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.