• Deel 2

Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

Niet de langste samenvatting, maar goed.

Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

Wie slaapt bij wie op de kamer?

Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:

(Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"

Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

Veel plezier!
    X'

Being happy is a choice ~

^ Vergete je Rose niet ^
    Heb al paar keer op hazr 'gereageerd',
    stiekem ben ik nieuwsgierig wta ze ervan dacht dat Jason Leah zomaar mee naar buiten trok xd

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Jason Blake
    Jason was de gang de gang uitgelopen, de hoek omgeslagen aan het einde en die toen ook uitgelopen. Ergens vlakbij was de slaapzaal waar hij samen met de andere jongens sliep. Dit deed hij allemaal op een rustig, kalm loopje. Maar dit leek echter allemaal bedrog, in zijn gedachten was er heel veel gaande. Het leek wel oorlog in zijn hoofd; twee kanten die tegen elkaar vochten en waardoor Jason hoofdpijn kreeg dat bonkte als een gek. Hij had een kant die haar dolgraag wilde helpen en haar zelfs vast wilde houden - iets dat al heel erg lang niet meer gebeurd/ gevoeld was - en hij had een kant die zei dat Leah gewoon te koppig was en dat, wat hij ook deed, het haar niet zou helpen. Dat hij er gewoon mee moest kappen om haar te helpen of naar haar toe te gaan. Op dit moment werd hij zo gek van zichzelf, dat hij gewoon neer wilde zakken en zijn handen tegen zijn hoofd wou slaan - om dan niets meer te kunnen horen en het allemaal uit te schreeuwen.
    Toen hij in zijn slaapzaal aankwam, merkte hij op dat er niemand was - gelukkig - en hij begon zijn spullen en alles in te pakken. Misschien was het beter dat hij voor een tijdje weg ging. Leah zei toch dat zij dit liever wou, ook al wist hij eigenlijk verdomd goed dat zij dit alleen maar zei om hem weg te duwen, om hem misschien ook pijn te laten leiden en zo uit haar buurt te laten blijven. Wilde ze dan helemaal verdomde niemand in haar buurt? Zelfs geen engel van de Dood, zelfs díe niet? Hij begon te schelden terwijl hij de dingen weer met een ruw gebaar erin deed. Jason was klaar en sloeg de rugzak over zijn schouder, zijn deel van de kamer was opgeruimd - netjes en schoon. Terwijl hij er eigenlijk pas maar een paar dagen was. Zoveel waren er niet verstreken en nu al ging hij weg. Misschien was het beter dat hij gewoon voor een tijdje verder ging met zielen ophalen en naar de andere kant te brengen. Dat was zijn 'leven' eigenlijk een beetje, alleen dat en geen tijd voor liefde sowieso. Wat was hij verdomme aan het denken, wat was hij aan het doen? Dit mocht toch nooit gebeuren.
    'Dacht ze dat ik een leuk leven had! Niemand wil toch ook bij mij in de buurt komen als ik zeg dat ik de zoon van de Dood ben, dat ik een duistere engel ben! Dan denken ze fucking gelijk dat ik diegene naar het hiernamaals breng! Verdomme!' Hij sloeg keihard de deur dicht van de slaapzaal en baande zich boos en geïrriteerd een weg naar de directrice, waar hij de deur openramde en merkte dat ze verschrikt opkeek. 'Ik wil komen zeggen dat ik mijn werk verder ga doen, je ziet me een paar dagen niet terug en nu ga ik weer.' Hij had zelfs naar haar gegromd en draaide zich alvast om, om weg te gaan. Maar toen hij het wijze stemmetje van de vrouw hoorde, stopte hij even. Echter keek hij nog steeds recht voor zich uit, naar de deur. 'Hm. Jij gaat weg.... Leah wil een andere kamer... Maar dat zal jou wel niet uitmaken, hé?' Er klonk iets in door alsof ze meer wist, maar dat niet zei, echter reageerde hij hier niet op. Met een ruw gebaar opende hij de deur en zei hij kwaad- emotieloos, 'Nee, waarom zou mij dat boeien? Ze doet haar eigen ding maar,' Kwaad gooide hij de deur dicht en liep hij weg. De school uit.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Hi guys,
    nou ehm, ik vind RPG's normaliter leuk en gezellig, maar bij deze vind ik echt de feeling niet. Naja, niet om kut te klinken of zo, maar ik vind met name Endure erg opdringerig; Je vindt het zelf vervelend als mensen 'zomaar' je personages erin sleuren, maar als je het zelf doet.. wat is het punt dan? En je hebt ook al een keer duidelijk gezegd dat je kleine RPG stukjes niet tof vind, maar ik vind het op die manier juist overzichtelijker dan lappen tekst te posten. Maar dat is mijn opinie maar.
    Anyways, ik denk dat ik er mee stop, sorry. (bloos)

[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:55 ]

Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

Sorry Loves,
    maar ik kap er ook mee. Ik heb hier gewoon geen tijd voor :X

Love is louder.

Ivy > Luce
    'Oh, alvast gefeliciteerd!' Glimlachtte Ivy met haar grootste glimlach. 'Zeker kom ik, niet dat ik iemand ken, maar misschien kan ik dan eindelijk vrienden maken!' Haar buitenlandse accent was duidelijk te horen en ze wees even naar haar jurk die ze aan had. 'Anders had ik deze jurk niet aan gedaan, hoor!' Het was een blauwe, glitterende jurk was een zachte stof. 'Ah, wat een mooie jurk. Het gaat je vast geweldig staan, Luce!' Zei ze, alsof ze al helemaal beste vriendinnen waren. Ivy haar rode haarlokken waren opgekruld en vastgezet in een losse knot met wat losse plukjes die voor haar gezicht hingen. Haar ring glinsterde toen zij haar losse plukjes achter haar oor deed.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Wow, dan vallen er al 4 personages weg en nog leuke ook Ö :<

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

ik weet niet waar ik kan inspringen en volg het verhaal niet echt, ikw il wel meedoen

Do it scared, but do it anyway.

Wie heb je?

Nico (Nic), zijn persoon staat op de eerste pagina van dit topic

Laat 'm Jason Blake zoeken omdat ie 'm ziet vertrekken?

Luce > Ivy
    Ik zag Ivy's ring glinsteren toen ze haar haar uit haar gezicht aan het strijken was.
    'O wauw wat een mooie ring! Laat eens zien.' En ik sprong op haar hand af om de ring beter te bekijken.
    Op dat moment werd er op de deur geklopt, mijn oortjes draaide direct in de richting van de deur en ik keek vragend op, ik zwiepte even met mijn volle katten staart en liep naar de deur toe.

Wie klopt ??

ik (nic) klop momentje

Nic
    Na lang in de hal gewacht te hebben ga ik wat doelloos rond lopen. Mijn tas staat nog in de hal. Er zit toch niks waardevols is. Ik kijk bij een deur, volgens mij is het het slaap gedeelte. Om toch iets te weten te komen klop ik op de deur. Er wordt al snel open gedaan.

Luce > Nic (Ivy zit ook in de kamer :P)
    'Hey,' zeg ik terwijl ik de deur open zwaai.
    'O, ik ken jou nog niet, ik ben Luce,' zeg ik.
    'Kom je ook vanavond naar mijn feest?'
    De jongen leek een beetje overvallen met zoveel dat ik gezegd heb.
    'Sorry, ik ben een beetje hyper.'

Nic
    Het meisje dat de deur opend stelt zich voor als Luce en vraagt of ik op haar feestje kom.
    "Ik ben Nic," zeg ik voorzichtig. De naam Nico gebruik ik nooit. "Is goed, ik kom wel, op de voorwaarde dat je me kunt zeggen waar ik heen moet." Op de een of andere manier voel ik me minder angstig dan normaal. Het is alsof mensen hier op de een of andere manier hetzelfde zijn.