• Deel 2

    Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

    Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

    Niet de langste samenvatting, maar goed.

    Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

    Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

    Wie slaapt bij wie op de kamer?

    Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

    Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

    Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

    Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

    En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:


    (Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"



    Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

    Veel plezier!
    X'


    Being happy is a choice ~

    YES! First post, have fun! Gehe

    Jason Blake > Leah
    Hij had zijn ogen de hele tijd op haar gericht en merkte dat zij op een gegeven moment wakker werd. Hoe lang lag ze hier al? Wat was er allemaal gebeurd? Had ze een van haar mistaanvallen? Aan de omgevallen kasten en de rotzooi (not to mention her hair and clothes...) was er wel íets gebeurd en dat was niet goed, misschien was het wel een aanval. Blijkbaar herkende ze Jason, want ze haalde alle touwen snel los, trok daarna in één keer de tape van haar mond en sloeg daarna snel haar hand voor de mond. Ja, dat deed pijn. Jason grinnikte, Leah had dan wel een eigen karakter, toch kon hij er niets aan doen het grappig te vinden. 'Godsamme,' mompelde ze, terwijl er tranen in haar ogen sprongen, waarna ze Jason aankeek. Hij zat nog steeds op de grond met zijn zwarte vedervleugels langs zijn lichaam, maar hij keek haar emotieloos aan terwijl hij op stond en een hand uitstak naar haar om haar omhoog te helpen. 'Ik ben hier niet lang, vijf minuutjes pas, en wat ik hier doe?' Er kwam een glimlach op zijn gezicht, zijn gezicht werd verlicht door het licht achter hem - dat kwam van de lamp - maar de rest van zijn lichaam omhulde donker, waardoor het er engelachtig uitzag. 'Ik kwam je zoeken, and here I am.'

    Ivy > Crystal
    Ze had dan wel haar hand uitgestoken, het meisje dat Crystal heet had het niet aangenomen, dus liet ze het treurig zakken. 'Half mens/ half vampier? Ik ben een van The Yeti,' Zei Ivy met een grote glimlach op haar mond, maar ze was nog steeds bang dat ze hierop zouden afknappen. Weer kwam er een koude windvlaag langs hun dat van Ivy afkwam. 'Dus je weet ook niet waarom de vampiers en de weerwolven oorlog hadden? Want dat snap ik nog steeds niet,' Sprak ze haar gedachten hardop uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Crystal
    'Ik weet allen de verhalen die mensen hebben verzonnen dus nee.'zei ik.De verhalen die mensen mij verteld hadden waren denk ik anders dan het echte verhaal.'Wat is trouwens een Yeti?'vroeg ik nieuwsgierig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mag ik meedoen??

    Lykos schreef:
    mag ik meedoen??

    meedoen kan denk ik altijd ^^. je moet wel een rol in vullen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pixie Yarina.
    De volgende morgen werd ze wakker van een paar zonnestralen die tussen eht gordijndoor piepte en haar gezicht verlichte. Ze rekte zich uit en wreef de slaap uit haar ogen, nadat ze gegaapt had draaide ze zich om om op haar wekker te kijken. Het was nog vroeg in de ochtend zo te zien, misschien kon ze even snel douchen voordat de andere meiden in de badkamer moesten zijn. Pixie klom uit haar bed, raapte wat kleren bij elkaar en verdween in de badkamer.

    Sky Leah mrogan - In uithoek school, op zolder.
    Hij stak zijn hand naar haar uit, maar ze lsoeg 'm zacht opzij. "Ik heb geen hulp nodig," zei ze koppig terwijl ze zelf overeind krabbelde. Ze zag haar spiegelbeeld in het stoffige raam en fatsoeneerde gauw haar haren en kleren. Hij was hier pas 5 minuten, hoe lang was ze al bewusteloos..? Ze hoopte langer dan dat, want ze kon zich 't niet meer herinneren. "Waarom kwam je mij zoeken?" vroeg ze toen verbaasd. Ze wierp kort een blik op zijn vleugels, die van hem waren tenminste wel compleet zwart en ze voelde een lichte jaloezie. Die van haar waren net zoals zij mislukt, zo zag zij het. Ze tuurde kort om zich heen, zo te zien was ze weer eens flink tekeer te gaan, zacht beet ze kort op haar onderlip. Mooi neit dat ze hem een verklaring schulig was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Meedoen mag altijd. Vul een rol in en je bent welkom!


    Being happy is a choice ~

    Jason Blake > Leah
    Hij had zijn hand dan wel uitgestoken om haar omhoog te helpen, maar Leah sloeg hem zacht weg. Iets wat hij al gedacht had, dat ze geen hulp nodig had - of in ieder geval wilde. Ze krabbelde koppig overeind en zag toen haar spiegelbeeld in een stoffige raam, fatsoeneerde daardoor gauw haar haarlokken en kleren en Jason grinnikte donker. 'Je ziet er goed uit, hoor, geen zorgen.' Hij keek haar in de ogen en gaf haar een plagerige knipoog. Nadat ze hem vroeg waarom hij haar op kwam zoeken, verbaasd, wierp ze een korte blik op zijn vleugels, waarna ze kort om zich heen tuurde. 'Omdat ik wilde kijken hoe het met je ging...' Beantwoordde hij haar vraag, maar kapte het daarna snel af door een andere vraag te stellen, 'Heb je gehoord wat ik zei door de speaker?' Leah beet kort en zacht op haar onderlip en Jason kon er niets aan doen een blik te werpen op haar zachtroze lippen, waarna hij zijn blik snel wegkeek naar de deur. 'Laten we maar gaan.' Geen Leah, geen dame, zelfs geen "lief" of "liefje". Alleen dat ze maar eens moesten gaan.

    Ivy > Crystal
    'Wat is trouwens een Yeti?' vroeg het meisje nieuwsgierig en haar blik had zich op Ivy gevestigd. Wist ze niet wat een Yeti was, serieus? Met een waterige glimlach keek Ivy omhoog naar haar, in haar ogen kijkende, maar in haar ogen zag je een verdrietige blik. 'Ooit gehoord van de verschrikkelijke sneeuwman?' Waarom moesten mensen toch zulke stomme roddels of dingen aanmaken, terwijl het helemaal niet zo erg is? Zij en haar familie waren er verdrietig over, omdat niemand met hun om wilde gaan of praten - bang dat ze hun opeens aan zouden vallen. Even keek Ivy naar beneden, naar haar handen en naar haar nagels die rood gelakt waren. Dit keer vielen er kleine sneeuwvlokjes naar beneden en sommige vielen in Ivy's prachtige roodkleurige haarlokken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam: Nico
    Achternaam: Lux
    Roepnaam: Nic
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 18
    Wezen: 3 kwart weerwolf 1 kwart mens (dus met andere woorden zijn vader is geheel weerwolf en zijn moeder half)
    Uiterlijk - mag met foto, hoeft dus niet:

    Nic heeft donker bruin haar en groene ogen. meestal heeft hij zijn haar zoals de foto waardoor hij er anders uit ziet dan de meeste mensen.
    Karakter: Nic is erg koppig. Ook is hij afstandelijk en zal zelf bijna nooit zelf contact zoeken. Hij is toch wel nieuwsgierig naar mensen en dingen maar zoekt dit on op vallend uit.

    Crystal >Ivy

    'Ja, maar ik denk dat Yeti minder harig en gemeen is dan een verschrikkelijke sneeuw man en zonder het woord verschrikkelijk.'Zei ik terug.Mooi nu wist iederegeval een beetje wat een Yeti was.Ik kan me voor stellen waarom hun soort niet blij was om zig te vergelijken met de verschrikkelijke sneeuw man.Ik had een interessante hoofdstuk gevonden;"eigenschappen." stonden er bij.Ik begon de eerste regel te lezen.Er word gezegt dat ze snel en sterk zijn en veel sneller dan de mens zelf.Zelf weet ik dat ik nooit moeite deed om snel te rennen. Misschien kan ik wel harder rennen allen heb ik het nooit geprobeerd.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    morgen beingt proefwerkweek en ik moet straks dansen dus reactie komt rond 9en? In ieder geval vnavond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    morgen beingt proefwerkweek en ik moet straks dansen dus reactie komt rond 9en? In ieder geval vnavond.

    Ik vind het goed hoor, maar ik moet wel rond kwart voor 10 weer terug naar huis, dus... ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wahaa, een hele romance tussen mijn 2 creaties ;P
    June Williams
    "Blijf.."zeg ik en ik pak hem bij zijn shirt. Hij draait zijn hoofd weg en doet zijn mond open om iets te zeggen maar er komt niets uit. Hij gaat met zijn handen door zijn haar. Hij slaakt een zucht. "Ik hoorde dat jij Owen leuk vind?"vraagt hij. Ik schud met mijn hoofd. "Nee." Hij zucht opgelucht. "Waarom wilde je dat weten?"

    Tyler Jason McKnight
    "Waarom wilde je dat weten?"vraagt ze. Het zweet breekt in me uit. Snel probeer ik iets te bedenken. "Uuhh.... Een vriend van mij had je gezien?" Ze lacht en zegt dat het best raar is. Ze zwaait me uit en doet de deur dicht.


    BAM! KEIHARDE ROMANCE! ;P


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Owen Queens
    Het zweet breekt me uit, ik hoorde net Taylor, perongeluk, ik luisterde niet af. En hij zei dat ik June leuk zou vinden, of in ieder geval, dat dat de roddel is. Ik moet hier gauw vanaf zien te geraken, of het was gedaan met me.


    Love is louder.

    Tyler Jason McKnight
    Opgelucht loop ik weer weg. Ondertussen is Jason naar me toegelopen. "En?"vraagt hij net zoals een kind die zijn zin niet had gekregen. Ik schud mijn hoofd van nee. Een lach verschijnt op zijn gezicht. "Ik zei het je, je hoeft je er geen zorgen over te maken."zegt Jason. "Jaah, geen zorgen."zei ik geheimzinnig, want ik zag net Owen, hij komt net uit de richting van de slaapzalen gelopen. Ik blijf hem aankijken. Het lijkt net alsof hij iets heeft gedaan en er gelijk vanaf wilt zijn. "Geen zorgen."herhaal ik mijn woorden nog eens. "Gast kom je mee?"vraagt Jason. Ik knik en loop achter hem aan. Geen zorgen...


    Oeeehhh! Jaloersheid! ;P


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Owen Queens
    Nu kijkt Tyler me ook al zo verdacht aan, terwijl ik niets deed. Ik moet Cam vinden, hij zou me er toch wel uit kunnen helpen, niet dan?


    Love is louder.