• Deel 2

    Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

    Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

    Niet de langste samenvatting, maar goed.

    Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

    Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

    Wie slaapt bij wie op de kamer?

    Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

    Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

    Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

    Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

    En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:


    (Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"



    Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

    Veel plezier!
    X'


    Being happy is a choice ~

    Sky Leah Morgan > jason
    Ze zuchtte zacht. "Ik kan prima voor mezelf zorgen, ik heb geen oppas nodig die op me komt letten," zei ze hem fel. "En ja ik heb het gehoord, wat verwacht je nu, een bedankje?" vroeg ze, ze was niet van plan vrienden met hem te worden, dat mocht en kon ze niet laten gebeuren. Ze was altijd alleen geweest, redde zich prima, af en toe contact.. Maar enkel om ze te pesten, wat plezier, meer niet. "Luister," zei ze en ging voor hem staan, "je schopt mijn leven in de war en dat sta ik neit toe, dus accepteer dat nou. Zoek me niet elke keer op, ik ben het niet waard en je kan misschien niet dood, dat betekend niet dat ik je niet kan laten leiden. Wees eens slim, een Dulcis leeft alleen en niet zomaar," zei ze hem op een kalme, kille toon. Ze voelde zich aangetrokken door hem, dat hij niet bang was en.. Nog iets, hij had iets en dat was fout, ze moest zorgen dat hij uit haar buurt bleef. "Vergeet me en verdwijn uit mijn leven." Met die woorden liep ze de zolder uit, hem achterlatend in de puinhoop.

    Pixie Yarina. > Meli, owen, Cameron.
    Na een frisse douche had ze zich aangekleed. Simpel wit, het paste bij haar, ze was tenslotte een engel. Zachtjes neuriend liep ze door de gangen toen ze plots Meli zag staan kletsen met twee jongens die ze nog niet kende. "hé Meli!" zei ze vrolijk terwijl ze naar het drietal afliep.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jason Blake > Leah
    ‘Je hebt het dus gehoord? Nou, wees blij dat ik er iets aan gedaan heb, ik kon het ook niet doen toen jij aan de deur stond te bonken als een bezetene.’ Hij liet haar er niet zomaar vanaf komen, ook al had ze dan net een aanval gehad – zo blijkt de kamer, haar haarlokken, etc –, hij had geen medelijden met haar evenmin dat hij bang was voor haar opmerkingen of daden waardoor hij zijn mond moest houden. Hij was het niet en hij zou het ook nooit worden. Ze ging voor hem staan en op dat moment kon hij heel goed haar gezicht zien, haar gezicht met de mooie heldere ogen, haar schitterende haarlokken en haar fijne gezicht. Echter probeerde hij zijn gedachten en blik ergens anders op te richten – zoals het gesprek bijvoorbeeld. ‘En de zoon van de Dood leeft dan niet alleen? Ik moet telkens zielen ophalen, hoor! Ik heb ook een –’ Toen hield hij op, hij wilde verder niets zeggen en ze liep toch al de zolder uit, hem achterlatend. Hij sloeg zijn veder vleugels verder uit en met een ruizend, snel geluid vloog hij haar voorbij naar buiten, waarna hij de school uitvloog en bovenop het dak ging zitten, over iedereen heenkijkend.

    -
    Ik ga zometeen op Crystal antwoordde, zit op school!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mwuh :l IK baal ervan als mensen een belangrijke rol in je RPG nemen en vervolgens niet meer reageren -frustratie- Nu moet ik vervangers zoeken -facepalm-

    Sky Leah Morgan.
    Zou ze hem gekwetst hebben? Vast niet, het had er niet naar uit gezien. God, hij moest het toch begrijpen? Gefrustreerd stak ze haar handen in de zakken van haar korte broekje, het was verbazingwekkend benauwd in de school, of wond ze zich gewoon te veel op? Een zucht ontsnapte aan haar lippen, hij had haar van haar stuk gebracht en verward, weg was de stabiliteit in haar leven. Verdomme, waarom nou?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voor iedereen die even met Jason wil kletsen - al is hij nu niet in een goede bui -, hij zit op het dak van de school. /grins

    Ivy > Crystal
    'Denk je dat echt? Aww, dank je! Dat is lief dat je dat zegt!' Zei ze op het meisje met een grote glimlach, duidelijk heel erg blij dat Crystal - tenminste een iemand - vond dat het niet zo was. Het meisje glimlachtte even en ging toen verder met het boek te lezen, dus deed Ivy het ook, waardoor haar ring even glinsterde in de straal van het licht dat van de lamp kwam. Het scheen in de ogen van het andere meisje maar Ivy leek hier niets van te merken en las gewoon door. Eigenlijk dacht ze meer na dan dat ze het boek las, want ze was te blij dat iemand haar eindelijk niet bevooroordeelde naar 'de verschrikkelijke sneeuwman'.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben er weer, heb het druk op school kan ik een samenvatting krijgen?
    Luce

    Vrolijk rende ik heen en weer en knipte en plakte ik.
    Over een paar dagen was ik jarig, ik werd 15.
    De hele week was ik er al druk mee geweest en eindelijk schoof ik onder iedere slaapzaal deur een aantal uitnodigingen voor mijn feestje, in het bos achter de school.
    De uitnodiging:
    (naam van ontvanger)
    Je bent uitgenodigd voor mijn feest, morgenavond in het bos achter de school omdat ik 15 word, neem je goede humeur mee en dans!
    xoxo Luce!

    Iedereen kreeg een uitnodiging wat zou het morgenavond gezellig worden!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:56 ]

    Owen -> (meli etc.)
    "Ik denk dat'k maar eens ga pitten" zeg ik na dat we een tijd hadden staan kletsen, was het al donker geworden en had ik wel behoefte aan wat slaap voor de doden. "Vermaak jullie!" zeg ik snel en ik knipoog naar de mooie bosnimf, waarna ik naar mijn kamer wandel.


    Love is louder.

    Hehe, er was reactie van Pixie op Owen en dingetje en Meli hè ;p

    En Leah doet niks mensen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ofof.. Zal ik die wegdoen en pixie op owen laten botsen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Owen had een gesprek met Cam en Meli, ô.o


    Love is louder.

    jup, mag!


    Love is louder.

    ja en pxiie riep wat naar meli en kwam erbij, maar vergeet dat;

    Pixie Yarina.
    Ze was vreselijk in haar sas, de douche had haar flink opgepet en het was lekker weer, wat ook erg bijdroeg aan haar humeur. Zachtjes neuriend en een beetje dagdromend liep ze door gangen, of zweefde bijna. Tot ze plots tegen iets of iemand aanbotste en weer met beiden voeten terug op aarde kwam. "Sorry!" bracht ze gauw uit teriwjl ze haar wangen voelde kleuren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Owen
    Ik had net een meisje omver gelopen; lekker dan. Dat hielp vast niet met mijn player-reputatie.
    "Oh, sorry." zeg ik snel, na dat zij het zelfde had gezegd. Ik help haar weer recht en lach naar haar. "Nogmaals sorry" zeg ik droogjes, met een scheve grijns


    Love is louder.

    Leah loopt door gangen, kan je op reageren.

    Pixie Yarina.
    "Het geeft niet, het was mijn schuld, ik liep te dagdromen," legde ze uit met verontschuldigend glimlachje. "Jij bent Owen toch?" vroeg ze toen, ze had wat dingen over hem gehoord en aan de beschrijven over zijn uiterlijk kon ze het wel afleiden. Naast dat had ze ook wel wat andere dingen gehoord, roddels die, dat vermoedde ze althans, niet waar waren. "Ik ben Pixie," stelde ze zichzelf voor terwijl ze haar hand uitstak, nu kon ze zelf eens uitvinden of de roddels waar waren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anyone? Bijna niemand reageert hier nog ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik weet niet waar ik kan reageren, of hoe het verhaal loopt. sorry