• Deel 2

    Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

    Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

    Niet de langste samenvatting, maar goed.

    Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

    Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

    Wie slaapt bij wie op de kamer?

    Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

    Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

    Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

    Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

    En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:


    (Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"



    Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

    Veel plezier!
    X'


    Being happy is a choice ~

    Endure schreef:
    Nooou, nu ben ik nieuwsgierig :<

    Ghihi. You'll survive. (: Ik ga straks nog wel een keer posten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tyler Jason McKnight
    "Ken je Leah? Zo ja, wil je dan even wat voor me doorgeven?" Jason vouwde zijn vleugels wat weg en keek me dodelijk aan. "Zeg dat zij eerst haar gedachten op een rijtje moet krijgen en dat ze na een tijdje zal merken dat ik gelijk had." Voor ik het wist was hij weg. Ik ga op het zachte grond van het bos zitten. Ik ga met mijn handen door mijn haren. "Zo maak ik ook nooit vrienden..."mompel ik in mezelf. Ik sta weer op en ik doe mijn shirt uit en ik transformeer in een wolf. En ik ren weg. Waar naar toe weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:30 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Leah is op slaapzaal 4, tas inpakken, nog steeds.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nic
    Als ik mijn spullen een beetje op orde heb zoek ik de eerste weg naar buiten. Ik snuif de lucht op en voel het onder mijn huid kriebelen. Snel trek ik mijn T-shirt uit en verander in een grote donkere wolf. De wind suist langs mijn oren als ik ren. Het was al even geleden dat ik dat gedaan had. Snel kom ik door het bos en ren steeds verder het bos in. De uitdaging van de takken in een onbekend bos was leuk...

    Wahaaa, ik ga Nic eventjes joinen als dat kan ?? >=)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    ja tuurlijk

    Jeeej!
    Tyler Jason McKnight
    Het is lang geleden dat ik dit had gedaan. De wind glijd door mijn vacht, een fijne rilling loopt over mijn lichaam. Ik snuif de lucht van de bomen op. Maar ik ruik iets anders... Een andere wolf. Mijn reukzin was altijd iets waardoor ik me wat buitengesloten voelde tegenover de andere wolven. Ik ren naar de richting waar de reuk vandaan komt. En voor ik het weet, sta ik oog in oog, met een grote, donkere wolf. Ik kijk hem recht in de ogen aan. Wie zou dat zijn?

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 19:50 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Nic
    Ik moet stoppen als er een andere wolf voor me komt staan. Hij ruikt anders dan een normale wolf. Het voelt veilig genoeg om terug te veranderen. Snel verander ik terug en trek mijn shirt weer aan. Als ik achter me kijk zie ik een boomstam liggen waar ik op ga zitten.

    Tyler Jason McKnight
    De andere wolf verandert in zijn normale gedaante. Hij gaat op een boomstam zitten. Ik kijk goed naar hem. Nic. Verward zet ik mijn hoofd wat schuin. Ik ren naar hem toe en loop rondjes om hem heen. Nooit gedacht dat hij een wolf zou zijn.....


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Nic
    De andere wolf lijkt me te kennen of iets van me te willen. Hij blijft rondjes om me lopen. Met mijn hand kriebel ik langs zijn oor als hij weer eens voor me komt. Mijn gedachten vertellen dat het ook een weerwolf is, maar wie weet ik niet.

    Tyler Jason McKnight
    Als ik net langs hem loop haalt hij zijn hand langs mijn oor. Ik blijf even staan en ruik zijn geur in. Plots zet ik het op het rennen en ga ik achter wat bomen staan. Moet ik nou tranformeren of niet?


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    LucNic
    De wolf rent plots weer weg. Volgens mij heb ik toch niks verkeerd gedaan. Rustig blijf ik zitten. Als hij iets van me wilt komt hij wel weer terug.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:28 ]

    Is het al het einde van het jaar ofzo?
    Tyler Jason McKnight
    Ik besluit toch niet te veranderen, ik loop weer naar hem terug en ja, hij zit er nog. Ik spring op de boomstam en ga naast hem liggen. En ik luister naar de geluiden van het bos, ik hoor vogels fluiten, en ik hoor een riviertje stromen. Ik snuif de lucht op en ik ontspan me.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Nic
    De wolf komt terug en komt naast me liggen. Ik lach een keer als hij zich ontspant. Met mijn hand ga ik door zijn vacht. Zo moest die van mij ook voelen concludeer ik.
    'Toch niet van plan om te veranderen?' vraag ik aan de wolf. Ieder normaal mens, ik leg de nadruk op normaal, zou me voor gek verklaren dat ik tegen een wolf praat en dat hij ook nog blijft liggen. Ach ieder niet normaal mens zou beter weten en kunnen concluderen dat we allebei weerwolven zijn.

    Tyler Jason McKnight
    Hij lacht een keer en gaat met zijn hand door mijn vacht. "Toch niet van plan te veranderen?"vraagt hij, in mijn gedachte beantwoord ik die vraag. Ik hoor allerlei geluiden en soms hef ik mijn hoofd op en zie ik allerlei vogels weglopen en vliegen, ook een klein eekhoorntje loopt voorbij. Ik spits mijn oren als ik dichtbij een hert hoor lopen.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE