• haaiii, ik wil graag een story schrijven met 4 andere schrijvers, en ik wil ze dan ook vragen of ze een rol willen invullen.

    dit is de story, word would be just words, till you bring them to life.

    ik heb al een verhaallijn in mijn hoofd, dus als je mee wilt schrijven stuur ik via je pb, de verhaallijn.

    ik zoek nog rollen en schrijvers voor de vriendin van Harry, vriendin van Zayn, vriendin van Louis en vriendin van Liam.

    naam:
    leeftijd:
    vriendin van:
    karakter:
    uiterlijk -Foto-:
    bijzonderheden:


    When you play the Game of Thrones, You win or you die. There is no middle ground

    Ik ga vriendin van Zayn invullen. :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    vriendin van liam invullen ;d


    'Cause you make my heart race

    oeh ik ga vriendin Harry invullen (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ohja misschien een raar vraagje, maar als je een rol wilt invullen betekent dat dan dat je ook mee mag schrijven ? want dat zou ik btw ook willen haha ;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    naam: Delia Mercy
    leeftijd: 17 jaarr
    vriendin van: liam ;d
    karakter: Delia is een lief en verlegen meisje die stiekem ook een echte feest beest is al verwachten mensen dat niet. in de buurt van de jongens is ze altijd hyper. als ze het er ergens niet mee eens is laat ze haar mening snel zien en ze schaamt zich er ook niet voor. vrienden kunnen altijd bij haar terecht want ze houdt dingen wel geheim en helpt ze altijd. ze is niet een meisje-meisje maar houdt wel van kleding ;d.
    uiterlijk -Foto-:


    bijzonderheden; delia heeft een moeilijke jeugd gehad doordat haar moeder haar vader verliet, maar ze had het goed met haar vader aangezien ze toch een vaderskindje was.


    'Cause you make my heart race

    Saigon schreef:
    ohja misschien een raar vraagje, maar als je een rol wilt invullen betekent dat dan dat je ook mee mag schrijven ? want dat zou ik btw ook willen haha ;p


    vroeg ik me ook af, lijkt me wel leuk ;p;p


    'Cause you make my heart race

    ja het betekent ook dat je mee mag schrijven :)
    het hoeft niet maar mag wel


    When you play the Game of Thrones, You win or you die. There is no middle ground

    Naam: Jacky Elizabeth Lopez.
    Leeftijd: Jacky is 17 jaar oud en wordt 18 op 4 maart.
    Vriendin van: Zayn.
    Karakter: Als je je geheim aan Jacky verteld, weet daarna de hele wereld het. Ze is een enorme flapuit, kan daarom niet geheimen bewaren en ze zegt ze alles wat er in haar opkomt. Daardoor ziet ze meestal niet dat ze anderen er soms meekwetst, maar eigenlijk boeit dat haar ook niet. Jacky kán een bitch zijn, maar ze is meestal alleen een bitch tegen mensen die ze niet mag zoals; barbiepopjes of mensen die haar arrogant aankijken. Ook zal ze niet meteen aardig doen als ze je pas ontmoet, maar dat is simpelweg omdat ze zeker wilt weten of ze je kan vertrouwen.
    Uiterlijk:


    Vanessa Hudgens.
    Bijzonderheden: Jacky krijgt echt álles van haar vader, omdat die heel rijk is, veel mensen denken dat ze daarom verwaand is.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 13:24 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Latios schreef:
    Ik ga vriendin van Zayn invullen. :Y)


    Shit, je was me voor. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    (...)

    Shit, je was me voor. (cat)


    je kan gewoon invullen
    ik kies niet wie 1e is
    maar wie goed is
    dus succes


    When you play the Game of Thrones, You win or you die. There is no middle ground

    Naam: Ally-Jeanne "AJ" Sara Williamson.
    Leeftijd: Zeventien geworden op 4 november.
    Vriendin van: Harry.
    Karakter: AJ is op het eerste gezicht heel rustig. Vrienden die haar kennen zouden willen dat ze dat was. Ze is heel erg druk. Om die energie kwijt te kunnen voetbalt ze drie tot vier keer per week. Ze is pas net begonnen, dus ze is nog niet zo goed. Haar slechtste eigenschap is dat ze heel erg boos kan worden. Ze kan wekenlang boos op iemand blijven en daarom willen de meesten geen ruzie met haar. Aan de andere kant kan ze ook aardig zijn. Zo lang je haar niet kwetst of gemeen tegen haar doet, is ze aardig tegen iedereen.
    Uiterlijk -Foto-:

    Britt Robertson.
    Bijzonderheden: Ze heeft een mager postuur en doet er alles aan om die te behouden. Vroeger was dat namelijk anders. Haar kledingkeuze is niet zo heel opvallend, maar gewoon wat ze fijn vind zitten. Ze draagt het liefst een spijkerbroek met een shirtje en een vestje. Ze loopt het meest op uggs en vans. Heel soms loopt ze op hakken, alleen met speciale gelegenheden.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 13:37 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    naam: Lisette Autumme Scott
    leeftijd: 15-09-1995
    vriendin van: Niall
    karakter: Lisette is een meisje, dat verschillende kanten heeft. De ene dag is ze lief en heel vrolijk, maar de andere dag kan ze hard zijn, iemand die iedereen uit haar omgeving laat. Soms is ze best wel druk/hyper, en dan kan ze niet te stoppen zijn. Ze vertrouwd soms te snel mensen, waar door ze soms wel eens schade oploopt. Ze kan heel serieus zijn, maar als ze melig is, vermoeid ze meestal mensen, omdat ze dan de hele tijd rond springt, bijvoorbeeld als ze zich verveeld. postieve kanten: Betrouwbaar, zelfverzekerd, gelukkig, doorzettingsvermogen, evenwichtig, eerlijk, behulpzaam, grappig, vrolijk, slim, spontaan, maakt makkelijk contact, bezorgd, apart, sportief, vriendelijk, wil problemen oplossen, Komt voor zichzelf op. Negatieve kanten: Hard, bazig, eigenwijs, te nieuwsgierig, te fantasierijk.
    uiterlijk -Foto-:


    Ariana Grande
    Ze heeft een supermancap, die ze alleen met speciale gelegenheden af doet. Ook draagt ze vaak handschoenen zonder vingers. ze draagt vaak skater kleding.
    bijzonderheden: haar hobby's; Paardrijden, snoepen, twitteren, bellen, smsen, computeren, sporten, freerunnen, Tv kijken. Haar familie bestaat uit Vader, Robert (49), Moeder, Jenny (45), Broer, Michael (22), Zusje, Luna (13)

    Wil je me laten weten als ik de rol heb??

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 13:48 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SwaggerApp schreef:
    naam: Lisette Autumme Scott
    leeftijd: 15-09-1995
    vriendin van: Niall
    karakter: Lisette is een meisje, dat verschillende kanten heeft. De ene dag is ze lief en heel vrolijk, maar de andere dag kan ze hard zijn, iemand die iedereen uit haar omgeving laat. Soms is ze best wel druk/hyper, en dan kan ze niet te stoppen zijn. Ze vertrouwd soms te snel mensen, waar door ze soms wel eens schade oploopt. Ze kan heel serieus zijn, maar als ze melig is, vermoeid ze meestal mensen, omdat ze dan de hele tijd rond springt, bijvoorbeeld als ze zich verveeld. postieve kanten: Betrouwbaar, zelfverzekerd, gelukkig, doorzettingsvermogen, evenwichtig, eerlijk, behulpzaam, grappig, vrolijk, slim, spontaan, maakt makkelijk contact, bezorgd, apart, sportief, vriendelijk, wil problemen oplossen, Komt voor zichzelf op. Negatieve kanten: Hard, bazig, eigenwijs, te nieuwsgierig, te fantasierijk.
    uiterlijk -Foto-:


    Ariana Grande
    Ze heeft een supermancap, die ze alleen met speciale gelegenheden af doet. Ook draagt ze vaak handschoenen zonder vingers. ze draagt vaak skater kleding.
    bijzonderheden: haar hobby's; Paardrijden, snoepen, twitteren, bellen, smsen, computeren, sporten, freerunnen, Tv kijken. Haar familie bestaat uit Vader, Robert (49), Moeder, Jenny (45), Broer, Michael (22), Zusje, Luna (13)

    Wil je me laten weten als ik de rol heb??




    tuurlijk
    ik laat diegene weten als die de rol heeft, ik beslis vanavond pas
    dus succes


    When you play the Game of Thrones, You win or you die. There is no middle ground

    naam: Hannah Mickaela Cheznay
    leeftijd: 17
    vriendin van: Louis Tomlinson
    karakter: Hannah is een vrolijk meisje, die zich niet gek laat maken. Als ze bij vrienden is praat ze erg veel, bij mensen die ze niet kent is ze redelijk stil. Ze durft niet veel mensen in vertrouwen te nemen en vertrouwd ook niet snel mensen. Ze is erg spontaan. Ze kan 's ochtends haar bed niet uitkomen en wordt ook vaak erg lui genoemd.:Y)
    uiterlijk:


    bijzonderheden: she loves Louis <33

    p.s. ik wil heel graag mee schrijven aan je verhaal. <33


    Jus drein jus daun

    naam: Naomi Delight
    leeftijd: 17
    vriendin van: Zayn
    karakter: heel zorgzaam maar wel hard. ze rookt net als zayn en is hele goeie vrienden met de jongens, wat soms nog wel is zorgt voor jaloezi bij zayn, maar uiteindelijk houden ze zoveel van elkaar.
    uiterlijk -Foto-: http://www.google.nl/imgres?q=snooki+at+ema&um=1&hl=nl&biw=1360&bih=643&tbm=isch&tbnid=m8O1R6jg8yV0QM:&imgrefurl=http://allbesthairstyles.com/beautiful-hairstyles/2011-mtv-emas-celebrity-hairstyles.html&docid=J223U6iT6FjR9M&imgurl=http://allbesthairstyles.com/wp-content/uploads/2011/11/Snooki_2011_Ema.jpg&w=600&h=805&ei=wcW_Tse1F8KbOo3OoIgE&zoom=1&iact=hc&vpx=791&vpy=267&dur=1&hovh=260&hovw=194&tx=126&ty=137&sig=108076537906344518982&page=1&tbnh=146&tbnw=113&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:12,s:0
    bijzonderheden: rookt, heel klein maar lief


    if you can dream it you can do it