• Deel 2

    Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

    Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

    Niet de langste samenvatting, maar goed.

    Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

    Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

    Wie slaapt bij wie op de kamer?

    Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

    Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

    Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

    Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

    En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:


    (Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"



    Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

    Veel plezier!
    X'


    Being happy is a choice ~

    Hoooi, ben er weer, waar kan ik inspringen?

    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    LOUISISMINE schreef:
    Hoooi, ben er weer, waar kan ik inspringen?

    xx

    [uhh ik weet zelf niet echt waar we gebleven zijn, verzin maar iets zou ik zeggen.]

    Yes, leven =D

    Jason Blake vertrekt met zijn rugzakkie om in het bos, je kan hem achterna gaan en dan van?
    Wtf, waar ga je heen?
    Je kan op Pixie reageren (drop haar maar ergens)
    Sky Leah Morgan pakt haar spullen in in slaapzaal 4 om te verhuizen naar andere kamer.. Kan je misschien wat mee?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okee, ik kom ff naar Jason met Tyler ^^


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Tyler Jason McKnight
    Ik zie dat Jason B.(zo noem ik hem ff) met zijn rugzak het bos inloopt. Ik gooi mijn skateboard langs de deur van de slaapzaal en ren snel naar de uitgang. Stiekem volg ik hem totdat we diep in het bos zijn. En dan stap ik achter hem en vraag: "WTF? Waar ga jij heen?"

    Sorry kort stukje =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Offline


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Jason Blake > Tyler
    Jason liep het bos in, omdat hij zich daar gemakkelijk kon transformeren zonder dat hij het gevoel kreeg dat iemand hem in de gaten hield. Echter was deze gedachte al snel naar de knoppen geholpen toen hij een jongens stem achter hem hoorde, en toen hij zich omdraaide zag hij daar een van zijn kamergenoten staan. Nou ja, oude kamergenoten, nu was hij er geen meer. Naar die school zou hij niet meer gaan, totdat Leah in de gaten kreeg dat hij wel gelijk had gehad. 'Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag,' Antwoordde hij ietwat geïrriteerd op de vraag van de jongen, het boeide hem niet wat hij van hem dacht. Hij zou toch weggaan, wat hij ook te zeggen had. 'Nou, als je me nu excuseert, ik heb dingen te doen.' Hij liet zijn zwarte vedere vleugels uit zijn rugbladen slaan en stond op het punt weg te vliegen door het bos, naar een andere plek waar hij wel rust zou hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het leeft :)
    Kunnen jullie Rose een beetje gebruiken zodat ik ook weer met haar verder kan?

    Je kan Rose op Pixie afsturen? Je mag haar droppen waar je wilt.

    Lol, of Leah, die is aan't inpakken om naar andere kamer te verhuizen (Rose is haar kamrgenoot) dus well yeah..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tyler Jason McKnight
    "Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag,"zegt hij wat geirriteerd. Hij zegt nog wat en hij laat zijn vleugels verschijnen en staat op het punt weg te vliegen. "Wacht!"Roep ik. Ik pak hem vast met een hand op de schouder.



    Sorry, korte. Ben huiswerk maken en leren misschien over 30 min terug =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ohja, als je alles hebt gemist heb je ook de roddels gemist hè?
    Roddels:

    - Verhalen over dat Leah & Jason B een stel zijn :'D
    - June vind Owen leuk
    - Cameron roddel, maar die persoon is gestopt..

    Oh, dacht dat ik er meer had, well.. Moeten we 't doen met dit (x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jason Blake > Tyler
    Op het moment dat Jason weg wil vliegen om verlost te zijn van de vragen en de blikken die deze jongeman naar hem stuurde, pakte hij precies op dat moment Jason zijn schouder vast. Zijn kaak verstevigde en er was duidelijk te zien dat hij met zijn tanden knarste. Geïrriteerd schudde hij de hand van de jongen eraf en keek hem recht aan met dodelijke ogen, maar toen hij sprak lag er een bepaalde milde toon in, toch was het serieus en aarzelde hij niet om dit ook over te laten komen. "Ken je Leah? Zo ja, wil je dan even wat voor me doorgeven?" Jason liet zijn vleugels opvouwen achter zijn rug, zodat ze wat minder te zien waren. "Zeg dat zij eerst haar gedachten op een rijtje moet krijgen en dat ze na een tijdje zal merken dat ik gelijk had." Toen draaide Jason zich abrupt om en mompelde nog een bedankje, waarna hij omhoog stoof en weg vloog van hem met sterke slagen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lol en wat ga je nu doen met Jason? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Lol en wat ga je nu doen met Jason? :'D

    Ja, dat zie je wel. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nooou, nu ben ik nieuwsgierig :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.