• Deel 2

    Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

    Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

    Niet de langste samenvatting, maar goed.

    Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

    Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

    Wie slaapt bij wie op de kamer?

    Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

    Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

    Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

    Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

    En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:


    (Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"



    Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

    Veel plezier!
    X'


    Being happy is a choice ~

    Nic
    De natuur is mooi. Nog zo echt met wilde dieren en planten. Ik heb ze allang niet meer zo gezien. Het doet me goed om hier te zijn. Ik weet nog steeds niet we de weerwolf is, maar hij voelt veilig. Als hij zijn oren spitst, het zal wel om een hert of zoiets zijn, grijp ik mijn kans en kriebel hem lachend achter zijn oor. Plagend knijp ik hem eens een beetje in zijn oor en kriebel binnenin. Redelijk weet ik wel hoever ik kan gaan en kan ik ook wel wat hebben als hij iets zou doen. Ik steek een keer mijn tong uit als teken van plagen.

    Tyler Jason McKnight
    Als ik mijn oren spits, kriebelt hij over mijn oor. Ik houd mijn hoofd wat schuin als hij in mijn oren kriebelt. Hij steekt zijn tong een keer uit. Ik leg mijn hoofd weer neer op de boomstam en ik sluit mijn ogen. Nog steeds twijfelend of ik moet transformeren of niet..


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Jason Blake
    Jason liep wat verder het bos is, toen hij geland was en zijn vleugels teruggetrokken in zijn lichaam. Snel keek hij om zich heen en hij was blij dat er dit keer niemand hem gevolgd had, al kon hij zijn gedachten niet bedwingen om aan Leah te denken. Wat zou zij nu aan het doen zijn, zou ze überhaupt een beetje eroverheen zijn gestapt? Hij kende haar niet lang, maar op de een of andere manier dacht hij aan haar. Misschien omdat ze niet op haar mondje gevallen was, maar diep vanbinnen anders was - lief en graag vrienden wilde. Al zal ze dit nooit echt toegeven... 'Let me de mortis album.' (Laat de Dood me de lijst brengen in 't Latijns, vertalingsite) De ogen van Jason waren op hetzelfde moment zwart geworden en zijn huid iets bleker, als dit al mogelijk was, waarna zijn vleugels weer uitstaken en alles zwart werd. Kleding werd een lange zwarte gewaad en met een zorgvuldige beweging had hij de muts van het gewaad over zijn hoofd gedaan. Opeens kwam er een geelgrauwe lijst te voorschijn die in de lucht zweefde en hij pakte deze aan, waarna hij de namen las die hierop stonden. Hij was nu klaar om te verdwijnen, maar zijn gedachten aan Leah kwamen nog een keer aan bod. Zou zij zijn oproep horen, zijn gedachten aan haar, als hij dit probeerde? Zacht deed hij zijn ogen dicht en dacht hard aan haar. 'Leah... Denk aan wat Tyler je doorgegeven hebt, mijn lief.' Al wist hij helemaal niet of Tyler het al gezegd had of niet, maar anders zou ze er sowieso wel zelf achterkomen, áls ze dit binnengekregen had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Endure schreef:
    Lol en wat ga je nu doen met Jason? :'D

    Wauw, ik heb geïmproviseerd, lol. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha lol, merk het xd Ik moet wel eerst druk aan school :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vraag me af of dit topic dan niet gewoon wordt gesloten of dat iemand er echt wat aan gaat doen dat dit weer levendig wordt... Op de een of andere manier worden alle RPG topics waar ik aan mee doe dood. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ja echt hè, heb ik nou ook :'D
    Ik wil het levende houden, maar de mensen waar ik mee speel stoppen er vaak mee..

    Al leeft pirates nog wel -grin- Maar bij de rest stoppen mensen geowon want dan hebben ze het plots 'te druk met school'. Dan kan je lansog wel min. 1x per week reageren --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kan dit topic btw heropenen, het 'nieuw maken'
    Mensen die meedoen in deze RPG gaan gewoon verder waar ze gebleven waren,
    maar dan doen er ook weer nieuwe mensen mee.
    (Meesten durven/kunnen niet in te springen)

    Je kan ook de verhaallijn wat aanpassen zodat het wat boeiender wordt..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nic
    De wolf tilt zijn kop op en legt hem daarna weer neer ook sluit hij zijn ogen. Rustig kriebel ik verder en luister naar het bos. Op de achtergrond hoor ik een beetje, iets wat ik thuis nooit gehad had. Dat was iets om nog naar te gaan kijken. Toch vraag ik me af waarom hij niet terug veranderd. Hij komt wel bij me liggen, dus erg vind hij me niet. Ach daar zal wel een goede reden achter zitten.
    'Is er in dit bos nog wat te beleven?' vraag ik. Hij kan antwoorden, want knikjes begrijp ik.

    Ik denk dat iemand dit topic beter kan sluiten, aangezien er toch geen leven meer zit... Jammer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eonian schreef:
    Ik denk dat iemand dit topic beter kan sluiten, aangezien er toch geen leven meer zit... Jammer.


    Komt door de topicstarter. Als de topicstarter niks meer van zich laat horen, dan sterft een RPG snel. Topicstarter moet mensen eraan herinneren om weer eens te reageren of helpen met inspringen enzo.. Naja, dat deed ze niet en nu is ie dood :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Komt door de topicstarter. Als de topicstarter niks meer van zich laat horen, dan sterft een RPG snel. Topicstarter moet mensen eraan herinneren om weer eens te reageren of helpen met inspringen enzo.. Naja, dat deed ze niet en nu is ie dood :<

    Yes, so, it's own fault?


    Quiet the mind, and the soul will speak.