• Deel 2

    Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

    Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

    Niet de langste samenvatting, maar goed.

    Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

    Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

    Wie slaapt bij wie op de kamer?

    Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

    Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

    Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

    Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

    En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:


    (Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"



    Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

    Veel plezier!
    X'


    Being happy is a choice ~

    Luce > Nic
    'Hey nic , Zal ik je even helpen met je tas?' vraag ik.
    Ik pak zijn tas behendig vast en zeg:'Je slaapt vast in slaapzaal 2, daar slapen alle jongens.'
    Ik gooi de deur van slaapzaal 2 open en gooi zijn tas neer. [zijn er mensen in slaapzaal 2?]

    Jason Blake gaat de school uitlopen en die andere jongens zijn er denk ik ook niet. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, er valt er dus niks meer te doen. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, dat wou ik net zeggen :l Stiekem baal ik wel dat eidereen ineens kapt, het concept was simpel, maar je kon wel lekker alles doen wat je wou ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nic>Luce
    Ze maakt de slaapzaal er tegen over open en gooit mijn tas naar binnen. Ik zie nog een leeg bed in een hoekje van de kamer.
    'Maar hoe laat is je feestje?' vraag ik als ik zie dat er toch niemand in de kamer is. Zin om alleen daar te zitten heb ik niet.

    Luce > Nic
    'Maar hoe laat is je feestje?' vraagt Nic.
    'O, vanavond vanaf 9 uur ofzo,' zeg ik.
    Ik glimlach naar hem.
    'Wat ben je eigenlijk?' vraag ik.
    Ik wapper met mijn volle witte kattenstaart en wiebel even met mijn oortjes waardoor een lok van mijn blauwe haar in mijn gezicht hangt.
    'Ik ben een kattenmeisje zoals je ziet.'

    oeps dubbel post :$

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:34 ]

    Nic > Luce
    'Cool, ik ben niet zo spannend. Mijn ouders hadden van de een op de andere dag besloten dat ik wel wat had met de maan,' grapte ik. 'Ik ben 3 kwart weerwolf, ze konden het weer niet moeilijker maken. Dus bij volle maan is mijn ware ik pas zichtbaar.' Ik snap zelf ook niet waarom mijn ouders elkaar hebben gevonden, toevallig was de een weerwolf en de andere half weerwolf.
    'Lopen hier verder nog interessante mensen/wezens rond?'

    Luce > Nic
    'Lopen hier verder nog interessante mensen/wezens rond?' vroeg hij.
    'O ja!, geesten, engelen, weerwolven, vampiers, nimfen, zelf een Dulcis en een Meniks!' antwoordde ik vrolijk terwijl ik mijn lok haar uit mijn gezicht wuifden, en mijn blauwe haar weer een beetje recht streek.
    Ik keek naar hem, hij zag er wel stoer uit.

    Nic > Luce
    'Hmm klinkt interessant, alles is beter dan eens per maand op straat of in de bossen te moeten overleven omdat een of ander stofje heeft besloten om dan lekker te veranderen.' zeg ik mompelend. Ik ben nog steeds boos op mijn ouders dat ze niet normaal kunnen zijn, en nu ben ik ook nog hier op gescheept. Mijn hand ging langs mijn gezicht om het, naar beneden gezakte, plukje haar weer in mijn hanenkam te doen met de gel die er nog aan zat. Niemand zou me zien zonder hanenkam of muts. Want dan zag ik er stom uit, bijna gewoontjes. En gewoontjes was ik totaal niet.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:51 ]

    Luce > Nic
    'Je krijgt het vast naar je zin, het is hier gezellig, en er zijn ook andere wolven , vooral jongens volgensmij,' zeg ik en ik lach naar hem.
    Ik haalde een hand door mijn blauwe haar.
    'We zijn hier allemaal hetzelfde ,' zeg ik vervolgens. 'Op ieder een andere manier natuurlijk.' Ik lach mijn stralende witte tanden bloot.

    Ivy > Luce & Nic
    Ivy loopt wat naar voren, enthousiast, en haar rode haren wapperen gezellig mee. 'Ik ben Ivy,' Ze steekt haar hand naar voren, naar de jongen. 'en ik ben een van The Yeti.' Hopelijk kwam er nu niet zo'n stom grapje over de verschrikkelijke sneeuwman of zo. Dat was iets waar zij echt een hekel aan had. 'Iedereen is uniek.' Zei ze glimlachend, ook met haar straalwitte tanden bloot.


    Sorry voor het kleine kutstukje...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als het zo doorgaat, schrijf ik hier ook niet meer. Het is hier echt dood.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    had gister geen tijd srry.
    luce > Nic&Ivy
    'Iedereen is uniek,' zei Ivy.
    'En zo is dat,' zei ik lachend.
    Ik keek naar de klok aan de muur en schrok me dood, het was al 5 uur!
    'Komen jullie me helpen met het bos versieren?' vroeg ik, terwijl ik alle versieringen pakten en zonder antwoord ook een berg in de handen van Nic en Ivy drukten.
    'Het wordt het beste feestje ever!' riep ik enthousiast.

    Eonian schreef:
    Als het zo doorgaat, schrijf ik hier ook niet meer. Het is hier echt dood.


    Heb het geprobeerd tot elven te weken, maar niemand doet echt zijn best..
    KOm anders naar pirates x'd lol.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.