• Deel 2

    Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

    Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

    Niet de langste samenvatting, maar goed.

    Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

    Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

    Wie slaapt bij wie op de kamer?

    Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

    Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

    Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

    Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

    En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:


    (Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"



    Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

    Veel plezier!
    X'


    Being happy is a choice ~

    Jason Blake > Leah
    Het duurde een lange paar minuten, maar toen kwam Leah er ook aan en sloot zij de deur, waarna hij even de gang inkeek of er mensen waren, maar die waren er niet en kwamen er ook niet aan, waardoor Jason zijn ogen die net dodelijke pijlen leken om Leah richtte. 'Leah, voordat je iets zegt of doet, luister even naar me en laat me uitpraten...' Zijn stem was nog steeds emotieloos, maar er klonk een ietwat zachtere toon in door. 'Er zit een reden achter waarom je niet wilt gaan of ligt het er echt aan dat het voor jou een kinderfeestje is? Want daar geloof ik geen shit van. Ik ken je pas net, maar ik weet dat jij dit niet bent, dat je niet jezelf bent en ik vraag me af waarom niet.' Eventjes was hij stil en liet hij zijn blik afdwalen naar de grond, maar hierna hief hij zijn gezicht weer met een serieuze blik in zijn ogen op. 'Als het erom gaat, ik zal je beschermen tegen wat dan ook - ook al ben je vast koppig genoeg om mijn hulp niet te aanvaarden. Ik snap het wel, you are an independent woman, you don't need my help, blablabla... Maar vergeet niet, ik zal er voor je zijn, Leah.' Zijn ogen waren met iets gevuld dat niet echt te ontdekken viel, zijn stem een warmte bries. 'Je hoeft het me niet te vertellen, ik respecteer je privacy en zal je niet dwingen tot iets - dus dat is dan ook de reden... dat ik je niet meer verder zal storen en je niet zal dwingen naar het feest te gaan.' Zijn gezicht was voor een seconde pijnlijk, maar deze verdween kort daarop weer tot een emotieloze, omdat er een groepje jongens de gang binnen kwam rennen en lachend met elkaars boeken over gingen gooien. Jason greep hiervan zijn kans en liep stil weg, zijn voetstappend niet horend en zijn blik op het einde van de gang, terwijl hij steeds verder bij Leah weg liep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pixie Yarina. > Owen.
    Hij klonk wel erg enthousiast, zouden de roddels dan toch waar zijn? Hij was een geest, toen straks viel hij al bij hun kamer naar binnen, ze hoopte niet dat hij zou gluren.. Een ongemakkelijk gevoel bekroop haar, wat als ze straks aan het douchen was en hij begluurde haar, zonder dat ze het wist? (Dit is zo leuk om te doen xd) Wat ongemakkelijk begon ze aan haar harent e frunniken, niet goed wetend wat ze nu weer moest zeggen. Ze was zo'n ramp in de buurt van anderen, al helemala als die 'anderen' jongens waren. Hij vond haar vast stom, bedacht ze zich terwijl ze haar wangen voelde kleuren en gauw haar gezicht afwende terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet, iets wat ze altijd deed als ze zich ongemakkelijk voelde.

    Sky Leah Morgan. > Jason Blake.
    "Leah, voordat je iets zegt of doet, luister even naar me en laat me uitpraten." Dat was een lastige opgave voor haar, maar ze hield wijselijk haar mond en luisterde het hele verhaal. Hij begreep dus dat ze izhc anders voordeed, maar niet waarom? Begreep hij dat nou echt niet? Plots zei hij dat ze niet moest vergeten dat hij er voor haar moest zijn. Even raakte ze afgeleid door wat jongens die lachend langs kwamen en toen ze terugkeek zag ze dat Jason langzaam wegliep. Ze vloekte binnesmonds, waarom wilde ze niet dat hij wegging? Even was ze verward door zichzelf en haar emoties, maar voglde hem toen gauw en greep zijn shirt vast. "Dacht je zomaar weg te kunenn gaan na dat gezegd te hebben?" begon ze en liet zijn shirt los. "Je kent me helemaal niet, je dénkt dat je me kent, dat is heel wat anders.. Je bent een egoïstische eikel, elke keer maak je me weer in de war met wat je zegt en verdomme.. Je.. Ik.." Ze zweeg omdat ze niet goed wist wat ze precies wou zeggen. Ze kon niet zomaar zonder enige moeite iemand in haar leven toelaten, begreep hij dat niet? Altijd was ze alleen geweest en nu drong hij ineens haar leven binnen en misschien wilde ze dat ook, niet meer alleen zijn, maar het was nieuw en eng. Het ging niet zo gemakkelijk als bij hem, voor haar was het anders. En misschien wou ze wel dat hij haar meedwong naar het feest, dat hij haar af en toe dwong tot dingen.. Dat had ze nodig, iemand die zich niet met de grond gelijk liet maken en haar gewoon aankon. Ze was nou eenmaal anders, apart, onvoorspelbaar als het weer waar haar ouders haar naar hadden vernoemd. Ze zuchtte en keek hem aan. "Als je me echt kende zou je ook begrijpen hoe ik in elkaar zit en waarom, maar dat doe je niet.. Oké?" ze plaatste haar armen over elkaar en keek hem aan. Hij kende haar niet, er zou heel veel tijd moeten verstrijken voordat hij dat wel zou doen. ze was iemand met een handleiding en niet zo'n dunne ook. "En waarom zou je me uberhaupt willen beschermen? Je kent me niet, ik ben niet aardig tegen je, ik ben een Dulcis, een onvoorspelbaer moordenaar en alsnog blijf je naar me toe komen? Ik begrijp niks van jou, waarom doe je dat?"

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 10:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jason Blake > Leah
    Hij was weggelopen, maar voelde een ruk aan zijn shirt, en toen hij omkeek en haar stem hoorde, wist hij dat diegene die zijn shirt had vastgegrepen Leah was. "Dacht je zomaar weg te kunenn gaan na dat gezegd te hebben?" begon ze en liet zijn shirt los. Eigenlijk wel... dacht hij, maar hij zei het niet en liet haar uitpraten. Ze ratelde door en door, maar hield opeens haar mond en terwijl zij zweeg en vastliep wat ze moest zeggen, keek hij haar alleen nog maar aan. Hij keek alleen, een blik alsof hij haar scannend in zich opnam en alles in zijn geheugen opsloeg. Alsof het iets was waar hij meer wilde weten en het wilde onderzoeken om er zo meer achter te komen weten. Ze begon weer te praten na een tijdje dat het stil was geweest, een drukkende stilte wel te verstaan. Toen ze klaar was met praten, keek hij haar nog steeds aan, nam alles in zich op wat zij had gezegd en gedaan - als een spons dat water opneemt. Met doordringende ogen en een zachte stem zei hij, 'Laat me dan dit even vragen, vindt je het leuk dat anderen je zo zien, als de bitch? Vindt je het leuk dat je je ouders hebt vermoord?' Het was cru dat wist hij maar al te goed, maar het was niet anders. Hij moest het vragen, hij zal het vragen. Dit was voor haar eigen bestwil en hij wilde haar laten zien dat hij er wel voor haar was en dat hij haar zal beschermen. 'Ik zag ze. In het hiernamaals toen ik een mens overbracht. Wil je weten hoe ze eruitzagen?' Er kwam iemand aan, een meisje die even naar hun keek maar toen snel doorliep naar haar kluisje om wat spullen eruit te halen. Jason pakte haar arm even zacht vast, dit keer stroomde er warmte doorheen, en trok haar mee in een kamer - het was een donkere, kleine opslagplaats en ze stonden best dicht op elkaar. Het stonk er naar een muffig riool en Jason trok zijn neus op, maar keek Leah nog steeds aan. 'Zal ik je dan eindelijk eerlijk vertellen wat ik van je vindt, wat ik van je denk?' Hij wachtte enkel niet op haar en begon met praten. 'Ik denk dat je eigenlijk een lief en aardig meisje bent - een knappe ook nog - en dat je de bitch uithangt door anderen niet te verwonden. Daarom loop je ook steeds van me weg, of niet dan? Daarom vond je het blijkbaar ook raar dat ik zei dat ik niet bang voor je ben, en dat is ook zo. Ik ben niet bang voor je, nog steeds niet. Ik ben een engel van de Dood, Leah, wat wil je nou? Zeg me als ik iets mis, want dan zal ik dat nog toevoegen.' Zijn stem kwam dichterbij Leah doordat hij zijn mond bij haar oor hield en de adem van Jason brandde zich snoeiheet in haar nek. 'Ik zal je beschermen, zoals ik al zei.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry voor het stomme stukje, het suckt ass. haha. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vond het leuk om te lezen -gayhandje- dus sst. ;p
    Mijn stukken zijn pas crappy, want het is ziek lastig om te beschrijven xd

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 15:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik vond het leuk om te lezen -gayhandje- dus sst. ;p
    Mijn stukken zijn pas crappy, want het is ziek lastig om te beschrijven xd

    Nee, ik vind jou stukjes awesome, haha. Hoe je Leah laat doen en wat ze zegt is heel koppig, maar precies zoals Leah is. Omdat ze dus bang is mensen in haar leven te laten. Je beschrijft het mooi. Ga zo door!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    oh well :'D

    Pixie Yarina. > Owen.
    Hij klonk wel erg enthousiast, zouden de roddels dan toch waar zijn? Hij was een geest, toen straks viel hij al bij hun kamer naar binnen, ze hoopte niet dat hij zou gluren.. Een ongemakkelijk gevoel bekroop haar, wat als ze straks aan het douchen was en hij begluurde haar, zonder dat ze het wist? (Dit is zo leuk om te doen xd) Wat ongemakkelijk begon ze aan haar harent e frunniken, niet goed wetend wat ze nu weer moest zeggen. Ze was zo'n ramp in de buurt van anderen, al helemala als die 'anderen' jongens waren. Hij vond haar vast stom, bedacht ze zich terwijl ze haar wangen voelde kleuren en gauw haar gezicht afwende terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet, iets wat ze altijd deed als ze zich ongemakkelijk voelde.

    Sky Leah Morgan. > Jason Blake.
    "Laat me dan dit even vragen, vindt je het leuk dat anderen je zo zien, als de bitch? Vindt je het leuk dat je je ouders hebt vermoord?" vroeg hij haar plots en verbaasd keek ze hem aan. "Alleen mijn vader! En het is noodzakelijk," beet ze hem toe in een poging zichzelf te verdedigen. Plots pakte hij haar arm, zijn hand voelde warm aan in plaats van ijskoud zoals de andere keren, en trok haar mee een kamer in. Het was er krap en ze stond dichter bij hem dan ze wou, ze plaagde jongens vaak, maar dan had ze zelf alles in handen en onder controle, dit was anders. Haar hart bonkte in haar keel terwijl ze zichzelf met haar rug zoveel mogelijk tegen de muur drukte om meer ruimte tussen hun te creëren.
    "Zal ik je dan eindelijk eerlijk vertellen wat ik van je vindt, wat ik van je denk?" Ze had zo'n vermoede wat hij er achteraan ging zeggen en schudde haar hoofd. "Waag 't niet," mompelde ze, maar haar stem was lang niet zo krachtig en zelfverzekerd meer als eerst. Haar lichaam en hoofd leken op hol te slaan als ze bij hem was. "Daarom loop je ook steeds van me weg, of niet dan? Daarom vond je het blijkbaar ook raar dat ik zei dat ik niet bang voor je ben, en dat is ook zo. Ik ben niet bang voor je, nog steeds niet. Ik ben een engel van de Dood, Leah, wat wil je nou? Zeg me als ik iets mis, want dan zal ik dat nog toevoegen." was zijn conclusie en het klopte van a tot z. Haar ouders hadden haar vorger verborgen gehouden, haar verboden om te gaan met anderen en gezegd dat ze anderen op afstand meost houden en dat dat zou lukken als ze gemeen was. Eerst wilden ze het nooit, maar haar ouders hadden gezegd dat het oké was, het was immers voor hun eigen veiligheid. Helaas hield het niet haar ouders bij haar vandaan, na haar vaders dood liet haar moeder haar achter en ze was zich er bewust van het feit wat voor gevaar ze was, van de noodzaak van anderen op afstand houden. Vriendschap of liefde had ze niet meer gekend sinds die dag, ze leidde haar eigen leven en er was geen plaats voor anderen, Jason bracht daar verandering in. Hij was langzaam haar leven binnengedrongen als een soort virus dat zich verspreidde en niet weg te krijgen was. Terwijl hij de woorden uitsprak kwam hij dichterbij, dichterbij dan ze wou en als reflex dudwde ze hem gauw van zich af en verkocht hem een klap in zijn gezicht. Het was de makkelijkste oplossing, altijd al geweest, als mensen te dichtbij kwamen viel ze tegen ze uit. Zwijgend keek ze Jason aan en wendde toen haar blik af en tuurde de duisternis in, ze was vergeten wat ze wou zeggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jason Blake > Leah
    Het is noodzakelijk? Het kwam in zijn gedachten op nadat zij hem van zich afduwde en een klap verkocht in zijn gezicht. De klap sneed in zijn wang, het was een harde klap geweest en zijn wang werd langzaam wat rood toen zijn gezicht nog naar de zijkant keek, naar de grond. Zijn blauwe ogen waren op dat moment heel kil en dodelijk geweest, als het ijsblauw van de winter. Waarin je dood kon vriezen. Maar dat was al snel veranderd en zijn gedachten over haar gingen door. Het was dus waar geweest wat hij zei, hij had haar zo gebroken dat dit de uitslag was. Maar misschien had zij dit wel nodig, gebroken te worden zodat ze met haar beide voeten weer op de grond kwam, dat ze er niets aan kon doen dat ze een Dulcis was en dat het haar eigen schuld niet is dat ze soms mist in haar hoofd krijgt. Ze leidt een eenzaam leven, als ze andere mensen op afstand houdt. Zijn ogen waren kalm toen hij haar weer aankeek, maar het werd steeds kouder in de opslagplaats - iets dat Jason deed door Leah, doordat zij hem geslagen had. 'Wat dacht je daarmee op te lossen, Leah? Dat ik weg zou gaan?' Hij probeerde haar echte-ik te laten spreken, en daarvoor was dit nodig. 'Zou je willen dat ik je ook uit de weg ga, net zoals alle anderen? Dat ik zou denken dat je een bitch bent en dat ik bang voor je ben als je dicht bij me in de buurt komt, omdat je me anders aan zou vallen?' Zijn blonde lokken waren nog warriger, maar het zag er op een charmante manier uit, echter wreef hij deze uit zijn ogen, waardoor Leah zicht had op zijn blauwe ogen. 'Ik kan je nu alvast zeggen dat dat niet gaat lukken, maar als je dat wilt, kan ik het zo voor je regelen. Wil je me een tijdje niet zien? Check. Wil je me een tijdje niet spreken of niets over me horen? Check.' Hij wist dat als hij weer dichter bij haar zou komen, haar nog alleen maar meer verwarring bracht, maar hij nam deze poging maar en duwde haar nog dichter tegen de muur aan. Zijn hand sloeg tegen de muur aan en er klonk een dof geluid in door, hij had Leah opgesloten, waardoor ze nergens meer naartoe kon en zijn gezicht hing op een halve centimeter van haar af. 'Als je me nodig hebt, je weet waar je me kan vinden.... Hopelijk.' Zijn mond kwam dichterbij die van haar en hij drukte zacht - alsof ze elkaar nog niet raakte, maar toch voelde je het - zijn lippen op die van haar, waarna hij zich omdraaide en de deur opendeed en weer dicht. Toen was hij verdwenen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat schrijf jij goed .. o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waar is iedereen toch.. o_O''
    (Ik geef ze wel even reden te reageren xd)

    Pixie Yarina. > Owen, meiden slaapzaal 3
    Hij klonk wel erg enthousiast, zouden de roddels dan toch waar zijn? Hij was een geest, toen straks viel hij al bij hun kamer naar binnen, ze hoopte niet dat hij zou gluren.. Een ongemakkelijk gevoel bekroop haar, wat als ze straks aan het douchen was en hij begluurde haar, zonder dat ze het wist? (Dit is zo leuk om te doen xd) Wat ongemakkelijk begon ze aan haar harent e frunniken, niet goed wetend wat ze nu weer moest zeggen. Ze was zo'n ramp in de buurt van anderen, al helemala als die 'anderen' jongens waren. Hij vond haar vast stom, bedacht ze zich terwijl ze haar wangen voelde kleuren en gauw haar gezicht afwende terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet, iets wat ze altijd deed als ze zich ongemakkelijk voelde.

    Sky Leah Morgan. > Jason Blake.
    "Eigen wel ja," beet ze hem met plotse felheid toe toen hij vroeg of ze had gehoopt dat hij dan zou vertrekken, maar de felheid verdween weer als sneeuw voor de zon toen hij opnieuw dichterbij kwam en haar tussne de muur en zijn lichaam inklemde. Plotseling had ze het koud, ijskoud, alsof de temperatuur ineens emt 20 graden gezakt was. Hij verwarde haar, maakte haar bang, verdrietig, kwaad en een stemmetje in haar hoofd alarmeerde haar, schreeuwde dat ze weg moest gaan. Uit de buurt van hem moest blijven, maar een ander iets verlangde naar hem. Ze probeerde weg te kijken, maar leek niet te kunnen ontsnappen aan zijn ijsblauwe kijkers. De keuzes die hij haar gaf vond ze verschrikkelijk, hoe moest ze daarop antwoorden als ze het zelf niet eens wist? Er woedde een continue tweestrijd in haar, de ene kant verlangde ze naar wat gezelschap -het kon immers geen kwaad, hij kon niet dood-, de andere kant zei haar weg te blijven, ze kon zich immers prima alleen redden. Ze schrok op toen hij met zijn hand op de muur vlak naast haar hoofd bonkte en voor ze het wist zat ze helemaal ingeklemd, ze kon geen kant op. Het gloeilampje dat het kamertje zwak verlichtte knipperde even, alsof zelfs die de spanning die er hing kon voelen.
    "Als je me nodig hebt, je weet waar je me kan vinden.... Hopelijk," zei hij haar. Ze opende haar mond om wat te zeggen, als wist ze niet precies wat ze wou zeggen, want haar hoofd leek plots heel leeg en te woorden leken te onbtreken. Ze kreeg enkel de kans niet meer om wat te zeggen, hij overbrugde de laatste paar centimeters die er tussen hun in waren en drukte een vederlicht kusje op haar lippen, zo zacht dat ze eerst dacht dat ze het zich inbeeldde. Even werd het kamertje verlicht door een fel licht van buiten en even was ze verblind, toen het licht verdween realiseerde ze zich dat ze weer alleen was. Het voelde alsof niet alleen Jason vertrokken was, maar ook al haar kracht weggevloeid was, en ze liet zich via de muur zachtjes op de grond zakken en verborg haar gezicht in haar handen. Raap jezelf bij elkaar Leah, sprak ze zichzelf in gedachten toe, laat je niet zo van de wijs maken door hem.. Ze ademde in snelle, korte stoten en kalmeerde pas na enkele minuten die aan hadden gevoeld als eeuwen. Toen pas stond ze op en liep het kamertje -dat zo klein was dat je het amper een kamert kon noemen uit- en keek rond. Nergens iemadn te bekennen, geen teken van leven. Ze slikte, rechtte haar rug en streek een lok haar die haar zicht belemmerde achter haar oor. Ze maakte haar gedachten leeg en begon te lopen, alsof er niks gebeurd was, zelfverzekerd als altijd. Het was niet de bedoeling dat de anderen wat zouden merken aan haar en daarom was ze ook van plan een eigen kamer te regelen. Eenmaal bij het schoolhoft klopte ze aan en na een bekakte 'kom maar binnen' stapte ze het kantoortje binnen. "Sky Leah Morgan," zei de directrice bijna geamuseerd, "wat kan ik voor je doen?" Leah haatte het dat de vrouw altijd zo netjes sprak en ze haatte de licht neerbuigende ondertoon in haar stem. Zij was de reden dat ze op deze school zat en niet weg kon, maar ze was ook de reden dat Leah niet doodgevroren was in het bos of opgevreten door wilde beesten. "Ik wil een andere kamer," zei ze vastberaden. "Één voor mezelf, ik ben een Dulcis, een gevaar voor de anderen. Waarom moet ik dan een slaapzaal delen? Wilt u soms een paar van uw leerlingen kwijt?" vroeg ze en keek de vrouw strak aan. Ze zag haar haast denken en hoorde bijna haar hersens kraken.
    "Ik dacht dat je het wel eens leuk zou vinden, je slaapt ieder jaar al alleen en ik ging er vanuit dat je volwassen genoeg bent om jezelf in de hand te houden, is dit niet zo dan?"
    Leah voelde zich uitgedaagd, beet geïrrieerd op de binnenkant van haar wang en dacht even na over haar antwoord. "Hoe volwassen ik dan ook mag zijn, de mistbuien zal ik nooit onder controle krijgen, geen enkele Dulcis. Daarom is het noodzakelijk dat ik een kamer krijg voor mij alleen." Ze had vooral behoefte om alleen te zijn, haar eigen kamer, waar niemand haar lastig viel. De directrice knikte kort, knipte in haar vingers en er verscheen een dik boek op haar bureau dat ze -nadat ze haar brilletje goed geduwd had- opensloeg. Leah keek toe hoe de vrouw met haar vinger over de regels gleed, vervolgens nogmaals in haar vingers knipte en er een sleutel in haar hand verscheen. "Een kamer op de 3e verdieping, ik weet zeker dat je hem kan vinden," zei ze terwijl ze de sleutel toegooide. Leah ving hem gauw op en glimlachte zelfs kort. "Zeker en u zult geen last meer van me hebben," met die woorden verdween Leah het kantoortje weer uit.

    Na een korte wandeling kwam ze weer aan bij slaapzaal 3 en ze liep naar binnen alsof er niks gebeurd was, al had ze zo'n vermoeden dat Rose wel iets anders zou denken nadat Jason haar zo mee naar buiten had gesleurd. Leah begon, alsof het de normaalste zaak van de wereld was, haar spullen opnieuw in haar koffer te proppen. Een eigen kamer, heerlijk vond ze dat. Haar haren kietelde in haar nek en ze pakte gauw een elastiekje waarmee ze haar haren gauw in een slordige knot slash staart bond, voordat ze weer verderging met het inpakken van haar spullen. De tweede stap van haar kleine verhuizing.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De te- pieep. Wat schrijf jij veel! Niet dat ik klaag, ghihi, amazing! Ik ga even dit op me in laten werken, hoor. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja sst, ik had inspiratie geloof ik.. :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ja sst, ik had inspiratie geloof ik.. :X

    Het was echt een gaaf stuk! Haha, ik probeer ook even een stuk[kie] voor Jason te schrijven, maar ik moet nog even nadenken waar hij zijn gedachten aan gaat besteden en wat hij nu precies gaat doen. Eerst even eten koken, etc.
    Ik snap echt niet dat wij nog de enigste twee zijn die meerdere keren posten...

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heb de rest a even gepb't in de hoop dat ze meedoen, dat is veel leuker [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Luce > Ivy
    'Ja, ik wordt 15,' ik glimlachte. 'Ik hoop zo dat iedereen komt, jij komt toch ook?'
    Ik gooide de feest versiering neer in het midden van de kamer.
    'Ik heb zo'n gaaf blauw jurkje gekocht voor mijn verjaardag, het is licht blauw dus met mijn donker blauwe haar staat het geweldig.'
    Met een grote lach haalde ik een licht blauw zomer jurkje onder mijn bed vandaan, zo eentje die je achter je nek moest vast knopen.
    'En kijk deze sandaaltjes.'
    Ik haalde een soort Romeins sandaal idee, in het wit onder mijn bed vandaan.
    'Geweldig toch?'