• Deel 2

Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

Niet de langste samenvatting, maar goed.

Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

Wie slaapt bij wie op de kamer?

Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:

(Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"

Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

Veel plezier!
    X'

Being happy is a choice ~

leah loopt door gangen, daar kan je op reageren.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

ja momentje ik ben met 4 dingen bezig

Do it scared, but do it anyway.

Niet vergeten Luce geeft een feestje :P

Briarrose
    Ik zat buiten op het bankje in het zonnetje een van mijn vele mode tijdschriften door te bladeren, het was rustig in de ochtend en de zon kwam net op, perfecte tijd van de dag.
    Ik stond op en liep terug naar mijn kamer op mijn nachtkastje lag nog de uitnodiging van Luce, ik was zeker van plan te komen, gewoon wat mensen ontmoeten, een beetje dansen en relaxen.
    Ik glimlach en plof voor nog een momentje terug op mijn bed.
    Niet veel later komt Leah binnen, het enige wat ik en Leah gemeen hebben, tja weet ik eigenlijk niet.
    'Ga jij ook vanavond naar Luce' feestje?' vraag ik maar terwijl ik naar het plafond kijk, denkend of ik een wit jurkje of een zwarte zal aan trekken en een lange of een korte, hoe ik mijn haar zou doen.

[ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:40 ]

June Williams
    Ik loop naar buiten en hoor iets over een feestje. Oja! Bijna vergeten! Luce geeft een feestje. Snel ren ik naar de slaapzaal waarin ik slaap. Ik stal een hele collectie kleren uit. Wat zal ik aandoen?

Zo, even een korte van June ;P
    And Offline <3

[ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:47 ]

NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

mensen, wilt alsjeblieft niemand bslissne voor mijjn personages? Stiekem heb ik daar de grootste hekel aan. maar zal morgen antwoorden

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Owen -> Pixie

"Klopt, ik ben owen.. en jij bent?" God, heel de school kende me al, lekker dan. Iedereen had vast al vanalles gehoord, dat niet eens waar was. In ieder geval verheug ik me wel op de uitnodiging die ik had gevonden aan mijn deur, beurde me enorm op.

Love is louder.

Pixie Yarina. > Owen.
    "Pixie, Pixie Yarina," stelde ze zichzelf voor met een verlegen glimlachje. "Ga jij trouwens ook naar het feest van Luce?" vroeg ze. Ze kende het meisje niet goed, eigenlijk kende ze nog bijna niemand en ze was bang dat als ze zou gaan, ze alleen zou blijven. Een buitenbeentje.

Sky Leah Morgan. > Rose.
    Ze kwam net haar kamer weer terug binnen toen Rose vroeg naar een of ander feest. "Feest?" vroeg ze, verbaasd over het feit dat ze uitgenodigd was en zich afvragend wat voor feest. Toen viel haar blik op de uitnodiging op haar nachtkastje wat ze in haar handen nam. "Omdat ze 15 wordt? Ik ga niet naar een kinderfeest," zei ze terwijl ze arrogant haar neus ophaalde. "Roep me maar als er een leuker feest is, eentje voor volwassenen," zei ze terwijl ze de uitnodiging in de prullenbak wierp. (Niet persoonlijk opvatten he ;p)

Briarrose> Leah
    'Doe niet zo lullig,' zei ik. 'Het meisje is jarig en wil gewoon een gezellig feest.'
    Ik irriteerde me aan Leah, ze moest niet zo gemeen doen.
    Meestal hield ik me niet zo bezig met anderen, maar ik hield wel van feestjes, en Leah bederft mijn feest sfeer een beetje.
    'Ik kan je haar doen als je wil, ik ben inmiddels al 19x afgestudeerd als kapper,' ik glimlachte.

Wie wil Jason ontmoeten en wie Ivy? c:
    Ik laat ze nu eerst random met elkaar meeten, lol.

Quiet the mind, and the soul will speak.

^Luce slaapt op de zelfde kamer als Ivy dus je mag Luce best gebruiken om wat tegen dr te zeggen

Ivy > Crystal
    Glimlachend dat ik misschien mijn eerste vriendin wel had gemaakt, gaf ik haar een knuffel uit dankbaarheid en opluchting – eindelijk blij dat ik iemand gevonden had die niet bang was om met me te praten of me een ‘freak’ vond. Ik was eigenlijk zo blij geweest toen ik haar een knuffel gaf, dat het meisje iets bevroor en ik haar snel losliet toen ik dit in de gaten kreeg. Met een handgebaar liet ik het koude gevoel weer verdwijnen en stond ik op om weg te gaan, waarna ik wel nog snel even boog en ‘sorry’ mompelde. Toen ik echter draaide om weg te lopen, draaide ik nog even om en vroeg ik met een verwachtingsvol stemmetje, ‘Kom je ook naar het feest van Luce? Geen idee eigenlijk wie het is, maar ze wordt vijftien en ik kreeg er een uitnodiging voor – net zoals ieder ander in mijn slaapzaal.’ Echter draaide ze hierna weer om en huppelde ze weg, op naar haar slaapzaal om om te kleden.

Jason Blake
    Jason had er genoeg van om op het dak te zitten en over iedereen uit te kijken, over de mensen en de wezens, maar ook over het landschap. Het dak was best hoog en hij zag allemaal kleine hoofden die hem niet opmerkten op het dak. Met een diepe zucht stond hij weer op en liet hij zich naar beneden vliegen, waardoor hij met een zachte landing op de stoep terecht kwam – zijn vleugels daarna weer ingetrokken in zijn lichaam, maar er waren echter geen kledingscheuren en ook geen littekens die anderen lieten weten dat hij vleugels zou hebben. Hij liep naar binnen en negeerde de meisjes die hem nakeken, terwijl hij gelijk doorliep naar zijn slaapzaal – waar hij een uitnodiging vond voor een feestje. ‘Luce? Wie the fuu- is dat?’

@SuperCookie; oops, ik las het te laat, sorry. ;S Jij mag wel tegen haar praten?

Owen > Pixie

Met de gedachte aan het meisje met kattenoortjes en blauwe haren knik ik hevig: "Natuurlijk ga ik!" grijns ik enthousiast, ik kan niet wachten tot het zo ver is!

Love is louder.

Tyler Jason McKnight
    Als ik naar mijn kamer wil lopen zie ik dat er een uitnodiging in mijn tas is geschoven. "The fuck?"mompel ik in mezelf. Ik open de kaart en zie dat het voor het feestje is. Snel pak ik mijn mobiel en bel Jason,Jason Strykx, gelijk pakt hij op en slaakt een gilletje.

NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

Crystal
    'Ik twijfel of ik wel ga. Waarschijnlijk wel.'Zeg ik tegen haar.
    Ze huppelde weg en ik richten me weer op mijn boek.Ik las pagina voor pagina. Ik kreeg door dat het laat was en leende het boek voor een paar dagen.Ik had niet zo veel tijd om het door te lezen. Maar asl ik tijd had dook ik er vast wel in.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor