• De story
    Alle personages op een rij.


    Verhaallijn.
    In dit verhaal besluit een vriendengroep, bestaande uit 6 (jong)volwassene, samen te gaan wonen. Ze verhuizen naar een mooi appartementje in een nieuwe stad waar ze nieuwe mensen ontmoeten. Sommige zoeken een nieuw (bij)baantje, ze gaan graag langs de barretjes en discotheken en er ontstaan nieuwe vriendschappen, ruzies, jaloezie, nieuwe liefdes.. Zal hun vriendschap sterk genoeg zijn? Wordt hun vriendengroep groter of valt het uiteen?
    In andere woorden: Ik laat jullie vrij in het verzinnen van jullie eigen drama!


    Lijstje:
    Rol: (Lid vriendengroepje, bewoner stad)
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18-26)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (Liefst sowieso een foto, beschrijving mag)
    Relaties: (En dan bedoel ik broer zus, jeugdvriend etc. van de personages)

    Personages
    Vriendengroepje Vol(max 6):
    Vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Aesthetic - Lorraine Favre - 19
    Endure - Emilia June Cruz - 21

    HeartFlower - Nolan Daniël Guan - 21
    Paynelicious - Jason Tyler Strykx - 19
    Vluuv - Warren Bates - 22


    Bewoners stad (oneindig.:
    Bronte - Janice Lucy Rosin - 20
    kiara2 - Ariana mariana halliwel - 21
    vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Fae - Abigail Lillith Pierce - 20
    SweetiePie - Rose(marie) Ellen Lane - 19
    Luckie13 - Victoria Braxton - 22
    Edhelia Edhel Myren - 19

    HeartFlower - Jeremy Harry O'Brien - 18
    kiara2 - Cole Jordan - 24
    Jackal - Lemmy Danson Upgraye - 26
    Jackal - Kobra Valerio Upgraye - 26


    'Regels'
    - Je mag zoveel personages als je wilt, als ze maar 'levend' houdt.
    - Geen uberperfecte mensen.
    - Weet niet hoe de meeste van jullie RPG'en, maar ik vind het normaal dat als je personage comminuceert met een ander personage, dat je jouw persoon niet zomaar wegstuurd.. Bijvoorbeeld:
    Piet vraagt iets aan Henk.
    Henk antwoord niet, want de 'speler' is ofline, dus stuur je Piet maar weg.
    - Niet 1 regel typen. Ik hoef geen superlange stukken te zien, maar een beetje meer dan 'ik glimlachtte naar hem' mag wel.
    - Ik heb niks tegen onderlinge relaties bij personages. Vriend vriendin, broer en zus, jeugdvrienden, ex, vijanden etc. Dat is zelfs juist leuk!
    [/b]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jason Tyler Strykx
    Ik gooi mijn tas op de grond als ik mijn huis ben binnengekomen. Als ik me realiseer dat ik vandaag een date heb ren ik naar de badkamer en ik stap in de douche. Ik maak mezelf klaar en ik pak mijn pet en ik ga naar mijn voordeur. Ik pak mijn schoenen en ik doe ze aan. Ik stap naar buiten en loop naar mijn auto.

    Sorry, korte ,drukjes =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Janice Lucy Rossin
    Julia sleurt me mee door de kleine straatjes die al aardig vol liepen met mensen die aan het winkelen waren. Het cafeetje waar we hadden afgesproken had een vrolijke sfeer en op elk uur van de dag was er wel leven in de brouwerij. Julia glimlachte toen ze de bekende auto aan zag rijden. Ik keek slechts verlegen, we stonden buiten nog te wachten.
    [Sorry, kort]


    Ex astris, sciencia

    LOUISISMINE schreef:
    Jason Tyler Strykx
    Ik gooi mijn tas op de grond als ik mijn huis ben binnengekomen. Als ik me realiseer dat ik vandaag een date heb ren ik naar de badkamer en ik stap in de douche. Ik maak mezelf klaar en ik pak mijn pet en ik ga naar mijn voordeur. Ik pak mijn schoenen en ik doe ze aan. Ik stap naar buiten en loop naar mijn auto.

    Sorry, korte ,drukjes =)


    Dude, negeert ie de rest nou? o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dude, negeert ie de rest nou? o-o


    Nee, maar als iemand hem kan laten joinen ofzo.. *hinthint*
    ;P


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    LOUISISMINE schreef:
    (...)

    Nee, maar als iemand hem kan laten joinen ofzo.. *hinthint*
    ;P


    Dude, hij rent door hun huis? Ga nar ze toe en vraag;

    Nog plannen voor vandaag? Gewoon even vorige stukjes lezen, weet je waar ze zijn. Je moet zelf joinen, niet op anderen wachten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wacht even, ben ik die jongen nou die in die auto zit, POV van Janice?


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Euhm, ik zou het eigenlijk niet weten. Dit zou eigenlijk nog een personage dat ik wou aanmaken moeten zijn. Maar, als je dat wilt, tuurlijk


    Ex astris, sciencia

    Ehh, sorry.. maar wordt hier nog wel 's wat gepost? (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat is wel de bedoeling :')
    Ik moet nog steeds wat schrijven voor Warren, maar ik vind er de tijd maar niet voor 0-0
    Was van plan vanavond wat te posten, though :3

    Ja, ik dacht ook dat dat de bedoeling was. (':
    Maar het begint nu een beetje dood te worden hier en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik was ook van plan om wat te posten, maar ik dacht dat het dan geen zin had. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jawel, gewoon doorgaan joh, dan gaan de anderen hopelijk vanzelf ook weer meedoen ^-^

    Haha, maar ik antwoord op niemand terug dan. Ik ben een bewoonster en werk nu op dit moment in 't café, haha. Maar ik zal wel 's nogmaals posten dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    gwn doorgaan, ikzelf zit vast ;p
    ben er vandaag ook niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Warren Bates - Vriendengroeppersoon
    "Nee, zo lang heb ik niet nodig, maar dan heeft iedereen genoeg tijd om uit z'n bed te komen en spullen te pakken. En misschien zijn er nog mensen die nog even snel willen douchen." Terwijl ik vluchtig een borstel door mijn haar haal en een foto op de muur terug prik die naar beneden is gevallen hoor ik dat Emilia zich met een zucht op het bed laat vallen. Ze houdt een heel verhaal en terwijl ik zwijgend luister ga ik op de rand van mijn bed zitten. Ze heeft gelijk, het is echt een lekker bed. Het is het enige meubelstuk dat ik nieuw heb gekocht toen ik hierheen kwam, omdat ik mijn oude krakerige bedje zat was. "Mm, ja, sms hem anders maar even." mompel ik moe, terwijl ik weer in mijn gezicht wrijf en gaap. God, ik heb cafeïne nodig. "En ruilen wil ik niet, maar we kunnen wel delen." zeg ik met een klein glimlachje en kijk haar vanuit mijn ooghoeken aan. Ze weet wel dat het geen serieuze move is, Emilia en ik plagen elkaar namelijk constant. Met een vermoeide kreun laat ik me achterover vallen, waardoor ik met mijn hoofd op haar onderbenen lig. Ik sluit mijn ogen en vouw mijn handen in elkaar op mijn buik. "Ik vraag me af hoe het ons hier in de stad gaat bevallen. Ik hoop dat we het met elkaar zullen uithouden, dat er geen ruzie ontstaat."

    ~ Rose(marie); bewoonster van de stad.
    Daniel en Rose hebben hun sigaret opgerookt en hij moet de rust weer verstoren. 'Oke, genoeg met het gerust. We moeten weer aan het werken, wijffie.' Knipoogt Daniël. 'Uch, nee hé. Ik moet tot 5 uur werken. Help me alsjeblieft.' Rose slonst naar binnen met Daniel achter haar aan en ploft neer op een stoel achter de kassa. 'Ahw, moet ik je ergens mee helpen?' vraagt hij quasi medelijdend. Rose knikt. 'Dacht het niet. Tot 5 uur werken en dan kan ik je medelijdend aankijken en tonen.' Antwoord hij bot.
    Rose geeft hem een klap tegen zijn achterhoofd en kijkt dan snel schijnheilig weg voor het geval hij zou omkijken.. en dat doet hij. Fluitend kijkt Rose de café rond. 'Zo, ik denk dat dit cafeetje wel een verflikje nodig heeft.' Begon ze over een ander onderwerp.
    Daniel begint te lachen en wrijft over het hoofd van Rose. 'Ik weet dat jij me een klap gaf en nu niet meteen over een heel ander onderwerp beginnen, schijnheil.' Daniel kijkt de zaak rond en knikt dan. 'Je hebt trouwens wel gelijk over dat likje verf.' En dan kijkt vervolgens Rose aan. 'Omdat jij met het idee kwam; wil jij vast en zeker wel dat verflikje geven?' Er zit nu een overgrote glimlach op Daniels gezicht.
    Met schrik kijkt Rose op en weet dan 'opeens' weer waar het onderwerp over ging. 'Zeg ehh, als ik je nog een sigaret geef.. vergeef je me dan en hoef ik het dan niet te verven?' Rose zet haar liefste puppy-oogjes op.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.