• O gosh ik droomde zo eng zonet (viel in slaap onder het lezen x'D)

    Ik droomde dat ik vast zat in een oud huis en dat alles in de fik stond, en dat er een zakenman achter me aan zat met zo'n papieren zak op z'n kop waar een smiley op stond getekend. Ik wou in de lift, en ik zag hem op mij afrennen terwijl de liftdeuren langzaam dicht gingen, en toen stak hij zijn arm met een mes door de liftdeuren en werd ik wakker. T_T Talkin' bout scary. D:

    Zoiets, maar dan een smiley face:



    Wat is de engste nachtmerrie die jullie je nog kunnen herinneren?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik eens heel erg gedroomd. Dat was bij ons op de camping, ik was op een feestje, en toen moest ik naar het toilet. Ik liep naar het wc-gebouw, en ik moest een rare deur door. Voor die deur stonden twee mannen, en ik vroeg wat ze daar deden. 'Er loopt hier een moordenaar rond,' zeiden ze. Ik dacht; ik ga snel naar het toilet en dan ben ik hier snel weer weg. Dus ik liep die deur door, en ik ging naar het toilet. Toen ik 'klaar' was, hoorde ik allemaal gegil, en ik ging snel kijken. Ik keek door het raampje van de deur, en daar stond een meisje in een witte jurk met lange, zwarte haren die voor haar gezicht hingen. Ze had een mes vast dat onder het bloed zat. Ze keek me recht in mijn ogen, en op dat moment werd ik wakker.

    Even gekopieerd uit een ander topic, omdat ik te lui was om het nog een keer te typen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb eigenlijk geen nachtmerries, tenminste niet wat ik me kan herinneren. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik heb toen ik klein was twee maanden lang elke nacht gedroomd dat ik achterna werd gezeten door een ijsbeer in het park


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pariah schreef:
    Ik eens heel erg gedroomd. Dat was bij ons op de camping, ik was op een feestje, en toen moest ik naar het toilet. Ik liep naar het wc-gebouw, en ik moest een rare deur door. Voor die deur stonden twee mannen, en ik vroeg wat ze daar deden. 'Er loopt hier een moordenaar rond,' zeiden ze. Ik dacht; ik ga snel naar het toilet en dan ben ik hier snel weer weg. Dus ik liep die deur door, en ik ging naar het toilet. Toen ik 'klaar' was, hoorde ik allemaal gegil, en ik ging snel kijken. Ik keek door het raampje van de deur, en daar stond een meisje in een witte jurk met lange, zwarte haren die voor haar gezicht hingen. Ze had een mes vast dat onder het bloed zat. Ze keek me recht in mijn ogen, en op dat moment werd ik wakker.

    Even gekopieerd uit een ander topic, omdat ik te lui was om het nog een keer te typen.

    Fucking hell dat kan wel een filmscéne zijn o_o ik zie het al helemaal voor me.. -shiver-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat is... Eng D:

    Ik droomde eens dat alles voor mijn neus van me werd afgepakt, ik ben een materialist en dat werd tegen me gebruikt. Na veel vechten voor mijn eigen recht, wilde ik mama's hulp en riep haar toen ik bij de poort stond. Ze riep dat ik even gedult moest hebben maar intussen zag ik angstige tekens. Ik besloot te gaan kijken waarnaar ik zag dat mijn moeder en haar vriend met de dood werder bedreigd.
    Ik werd wakker met verschrikkelijke hartkloppingen. God, ik was bang en durfde niet langer naar beneden.


    Let it come and let it be

    Sock schreef:
    (...)
    Fucking hell dat kan wel een filmscéne zijn o_o ik zie het al helemaal voor me.. -shiver-

    Dat was ook echt vreselijk. Het mooie was dat ik op dat moment op de camping was... in mijn eentje. ;c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nou, ik droom meestal dat Fred doodgaat (dat is mijn beste vriend), dat er allemaal bloed uit zijn ogen en zijn mond loopt. Of ik droom over dingen die zijn gebeurd in het verleden of die nog gaan gebeuren en dan word ik zwetend wakker...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eh, iets over een robot met felle lampen die net op koplampen leken. Echt één van de achterlijkste, meest kinderlijke dromen die ik heb gehad, but it scared the shit outta me. Werd om half vier badend in het zweet wakker, durfde pas om vijf uur de ogen weer dicht te doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dus 2 weken geledne een film gezien. ik ik krijg nu bijna elke dag ene nachtmerrie daarover T.T

    Het gaat alsvolgt;

    Ik loop de woonkamer binnen. Loop richting de keuken en voel een rilling langs mijn rug, alsof iemand me bekijkt. Ik durf niet om te draaien maar doe het toch. Ik zie een schim achter de deur, zal ik kijken of niet? Ik besluit om het gewoon te negeren totdat de deur een beetje beweegt en er een krakend geluid komt. Ik zie een donkere schim, maar het is niet duidelijk wat het is. Ik moet naar boven, maar éérst langs die deur. ik blijf in de keuken, en negeer het toch maar. Het zal vast niks zijn. Dan voelt het alsof 'het' achter me staat. Ik voel me verlamd. Ik kan niks doen, ik ben bang. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken wat het is. En ik zie een pikzwarte cape-achtige kleding. Met vuurrode gezicht en ogen als holle gaten naar me kijken.

    en dan word ik ook wakker O_O - dit is btw 1 van die dromen in 2 weken-

    Ik droom niet vaak, en nachtmerries al helemaal niet vaak, maar deze kan ik nog herinneren:

    Ik fiets met een (oude) vriend en 2 vrienden van hem langs een tankstation bij ons in het dorp en daar drinkt een van die jongens benzine (of diesel dat is niet duidelijk) en daarna zijn we ineens in een vreemd huis waar die jongens (die vrienden) vast gebonden op een grote tafel in de woonkamer zijn. Eentje zegt dan dat ik mezelf moet redden (ik zat niet vast). Dus ik loop naar buiten. EN ik ben ineens in mijn eigen tuin. Ik wil over de schutting klimmen maar wordt kleiner en een enge griezel zit achter me aan. ALs ik over de schutting ben ren ik naar een hek waar ik politie tegen kom en hun het verhaal vertel.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 23:23 ]

    C18 schreef:
    Eh, iets over een robot met felle lampen die net op koplampen leken. Echt één van de achterlijkste, meest kinderlijke dromen die ik heb gehad, but it scared the shit outta me. Werd om half vier badend in het zweet wakker, durfde pas om vijf uur de ogen weer dicht te doen.

    Lol klinkt raar. o_o en zat die je achterna ofzo.. met z'n felle discolights? x']

    @Priemgetal, whoa that's scary! D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ehm, ik lig thuis boven in bed te slapen en ik word wakker omdat het huis in de fik staat. Ik ren naar beneden en ga mijn huisdieren zoeken en alles en ren dan naar de deur maar die zit op slot en ik vind de sleutel niet. Toen werd ik wakker (: Die droom heb ik zeker 3 maanden achter elkaar gehad. Het werd zelfs zo erg dat ik niet meer durfde te gaan slapen.

    DSTYLES schreef:
    Ik heb dus 2 weken geledne een film gezien. ik ik krijg nu bijna elke dag ene nachtmerrie daarover T.T

    Het gaat alsvolgt;

    Ik loop de woonkamer binnen. Loop richting de keuken en voel een rilling langs mijn rug, alsof iemand me bekijkt. Ik durf niet om te draaien maar doe het toch. Ik zie een schim achter de deur, zal ik kijken of niet? Ik besluit om het gewoon te negeren totdat de deur een beetje beweegt en er een krakend geluid komt. Ik zie een donkere schim, maar het is niet duidelijk wat het is. Ik moet naar boven, maar éérst langs die deur. ik blijf in de keuken, en negeer het toch maar. Het zal vast niks zijn. Dan voelt het alsof 'het' achter me staat. Ik voel me verlamd. Ik kan niks doen, ik ben bang. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken wat het is. En ik zie een pikzwarte cape-achtige kleding. Met vuurrode gezicht en ogen als holle gaten naar me kijken.

    en dan word ik ook wakker O_O - dit is btw 1 van die dromen in 2 weken-


    Laat me raden.. Die film is zeker Paranormal Activity?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Funnybot schreef:
    (...)

    Laat me raden.. Die film is zeker Paranormal Activity?


    ik weet niet meer welke film het was.. maar omg. serieus ik kreeg hartkloppingen xd

    Nee is geen paranormal activity, was een andere.
    Het ging over een kind dat ´in een coma´ lag, wat later bleek dat hij was verloren gegaan in een andere donkere wereld. en dat die ene rode/man gezicht hem wou overnemen hij was een demon. maar serieus omg.