• Ik heb vandaag mijn rapport gekregen.
    Alles was goed behalve....Plastische Opvoeding.Ik heb een 5,5
    Bij de commentaar stond er "Dien al je taken in."
    Maar ik had al mijn taken op tijd ingediend.
    En dat was dus niet alleen bij mij.
    Dus na het 2de lesuur ben ik bij de leerkracht geweest van P.O. en dan heeft hij mij gezegd waarom ik 5,5 heb.Ik had dus een taak afgeven maar mijn naam stond er niet op en daardoor had ik een 0/10 waar ik normaal een 9,5 zou hebben.
    Pfff Stomme regels.
    Hebben jullie ook al jullie rapport?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nog niet, maar ik verwacht dat het vandaag of morgen binnen komt (aangezien het rond Sinterklaas altijd binnenkomt).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    We krijgen elke maand onze cijferlijst. Ik heb de mijne eergisteren gehad. ; )


    <3

    Raar dat hij niet gewoon zelf je naam er op zet als hij toch weet dat die van jou is :/
    Maar nee, wij krijgen geen rapport/cijferlijst meer, gaat allemaal via de computer.


    As travars

    Caves schreef:
    Raar dat hij niet gewoon zelf je naam er op zet als hij toch weet dat die van jou is :/
    Maar nee, wij krijgen geen rapport/cijferlijst meer, gaat allemaal via de computer.

    Wel hij had dus het dan ingeschreven als niet afgeven omdat mijn naam er niet op stond.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb mijn rapport deze maandag gekregen. Ik ben er super blij mee (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Yepp en ik ben er echt blij mee, maar aangezien al onze cijfers toch op magister staan, waren er geen verrassingen voor mij.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb een 9 op P.O. :)


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"