• De story
    Alle personages op een rij.


    Verhaallijn.
    In dit verhaal besluit een vriendengroep, bestaande uit 6 (jong)volwassene, samen te gaan wonen. Ze verhuizen naar een mooi appartementje in een nieuwe stad waar ze nieuwe mensen ontmoeten. Sommige zoeken een nieuw (bij)baantje, ze gaan graag langs de barretjes en discotheken en er ontstaan nieuwe vriendschappen, ruzies, jaloezie, nieuwe liefdes.. Zal hun vriendschap sterk genoeg zijn? Wordt hun vriendengroep groter of valt het uiteen?
    In andere woorden: Ik laat jullie vrij in het verzinnen van jullie eigen drama!


    Lijstje:
    Rol: (Lid vriendengroepje, bewoner stad)
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18-26)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (Liefst sowieso een foto, beschrijving mag)
    Relaties: (En dan bedoel ik broer zus, jeugdvriend etc. van de personages)

    Personages
    Vriendengroepje Vol(max 6):
    Vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Aesthetic - Lorraine Favre - 19
    Endure - Emilia June Cruz - 21

    HeartFlower - Nolan Daniël Guan - 21
    Paynelicious - Jason Tyler Strykx - 19
    Vluuv - Warren Bates - 22


    Bewoners stad (oneindig.:
    Bronte - Janice Lucy Rosin - 20
    kiara2 - Ariana mariana halliwel - 21
    vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Fae - Abigail Lillith Pierce - 20
    SweetiePie - Rose(marie) Ellen Lane - 19
    Luckie13 - Victoria Braxton - 22
    Edhelia Edhel Myren - 19

    HeartFlower - Jeremy Harry O'Brien - 18
    kiara2 - Cole Jordan - 24
    Jackal - Lemmy Danson Upgraye - 26
    Jackal - Kobra Valerio Upgraye - 26


    'Regels'
    - Je mag zoveel personages als je wilt, als ze maar 'levend' houdt.
    - Geen uberperfecte mensen.
    - Weet niet hoe de meeste van jullie RPG'en, maar ik vind het normaal dat als je personage comminuceert met een ander personage, dat je jouw persoon niet zomaar wegstuurd.. Bijvoorbeeld:
    Piet vraagt iets aan Henk.
    Henk antwoord niet, want de 'speler' is ofline, dus stuur je Piet maar weg.
    - Niet 1 regel typen. Ik hoef geen superlange stukken te zien, maar een beetje meer dan 'ik glimlachtte naar hem' mag wel.
    - Ik heb niks tegen onderlinge relaties bij personages. Vriend vriendin, broer en zus, jeugdvrienden, ex, vijanden etc. Dat is zelfs juist leuk!
    [/b]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah well.. Ik pB de rest wel even ;l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb personages gemaakt, en ze staan niet in de lijst. Mag ik meedoen? Ben je het vergeten om me erin te zetten of zijn er andere reden? Sarcasme ofc, maar ik merkte het op. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ben er al

    natas
    Tring, tring , boos sloeg ik op de domme wekker. Waarom moest die nu zo vroeg af gaan? Toen hij maar niet op hield opende ik uiteindelijk mijn ogen. Dit keer trok ik vermoeid de stekker er gewoon maar uit. Verbaast keek ze even hoe laat het was. ´shit zao laat al´ zei ze terwijl ze overeind schoot. Gisteren was het laat geworden in de club en zo als gewoonlijk ging ze pas slapen als de zon op ging. Snel trok ze een spijkerbroek aan met een relaxt shirt. Ook haar koptelefoon deed ze op zoals altijd. Het was een nieuwe dag en ze had gehoord dat in haar straat nieuwe buren kwamen. Meestal ging ze de eerste dag een welkomsfeest te geven. Alleen maar omdat ze van feesten hield. Al was het wel vroeg dus pakte ze maar eerst wat eten.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Epitaph schreef:
    Ik heb personages gemaakt, en ze staan niet in de lijst. Mag ik meedoen? Ben je het vergeten om me erin te zetten of zijn er andere reden? Sarcasme ofc, maar ik merkte het op. 8D


    Ze staan wel in de story als het goed is, dat lijstje in begin bericht moet nog bijgewerkt worden, sorry :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ze staan wel in de story als het goed is, dat lijstje in begin bericht moet nog bijgewerkt worden, sorry :p

    Oh, thanks. Als ik terugkom van werk rond zes uur, dan post ik wel mijn begin. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nolan Guan

    Ugh. Ik kon er niet naar kijken. De on-uitgepakte dozen die we vandaag zouden uitpakken. Ik gaapte en ging rechtop in mijn bed zitten. Altijd lui. Dat is een goede omschrijving die bij mij past. Ach, misschien konden de anderen het doen...
    Ik merkte op dat er al een paar wakker waren. Mijn shirt hangt over een stoel en ik doe hem aan. Ik stap in mijn wijde jeans en loop richting de deur. Mijn vrienden waren best 'chill', maar soms was het ook wel lekker om even alleen te zijn. Stil ging de deurkruk naar beneden, zodat degene die nog sliepen niet wakker zouden worden. Eenzaam ging ik zitten op een bankje. Een koude bries waaide door mijn korte haar. Dan tikt iemand op mijn schouder.

    -Wie wil joinen ;p-


    Being happy is a choice ~

    (ik kom wel gezellig langs als je goed vind)
    Aria
    Met een glimlach pakte ze een broodje uit een kast en legde er kaas op. Daarna pakte ze haar tas vast en besloot lopend maar te eten. Ze moest nog langs de club. Haar geld op halen en bespreken wanneer ze weer mocht draaien. Dat laatste was niet zeker maar Aria probeerde altijd positief te kijken. Rustig beet ze in heet broodje terwijl ze haar appertement uit liep en op slot deed. Daarna zette ze haar capuchon op. Meer als gewoonte dan stoer doen, want daar kon ze eigenlijk helemaal niet tegen als iemand deed. Rustig liep ze naar buiten richting de club. Ze liep langs het huis waar de nieuwe buren zouden moeten zijn. Ook al was ze een gezellig iemand ze liep toch voorbij. Dalijk maakte ze iemand wakker en daar had ze geen zin in. Verderop waren altijd bankjes en nog belangrijker voor haar : prullenbakken. Met een glimlach liep ze er heen en gooide het laatste stukje van haar broodje weg. Het was misschien wel verspilling maar ze had gewoon geen honger, waarschijnlijk door de shotjes die ze de vorige nacht had gedronken. Rustig liep ze verder en zag een jongen zitten die ze nog nooit had gezien. Dat was nieuw want ze kende bijna iedereen in deze stad. Daarom bedacht ze meteen dat het vast een van de nieuwelingen moest zijn. Rustig liep ze er heen en tikte op zijn schouder. ´Sorry dat ik stoor maar jij bent vast nieuw hier´ vroeg ze beleefd.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    sorry jongens, drukdruk met school. vanavond of morgen horen jullie wel weer van me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nolan Guan

    "Sorry dat ik stoor, maar jij bent vast nieuw hier." Verbaasd draaide ik mijn hoofd om en zag en meisje van mijn leeftijd achter me staan. Een vriendelijke glimlach rustte op haar gezicht. Ik knikte en keek even naar het appartement waar onze 'gang' zich had gevestigd. "Klopt, eerste nacht hier.." Ik bekeek het meisje van top tot teen. Ik wist niet wat ik ervan moest denken. Een meisje heeft hét bij mij of niet... "Woon jij hier al langer dan?"


    Being happy is a choice ~

    Sorry voor de doodsheid, had het zo druk dat ik dit niet fatsoenlijk kon opstarten -cry-
    Well, let's start over.

    Emilia June Cruz ~ Vriendengroepje.
    Na haar douche droogde ze zich af en sloeg een handdoek om, ze duwde de badkamerdeur open enstapte naar buiten. Meteen viel haar blik op Lorraine. "Lorraine! Je zit toch niet al erg lang te wachten hè?" vroeg ze, ze had lekker de tijd genomen, er niet bij stilgestaan dat er iemand op haar zat te wachten. Ze wreef met de rug van haar hand druppeltjes van haar voorhoofd. "Trouwens, ik ga vandaag de stad verkennen. Het uitpakken kan wel wachten, ga je mee? Ik had gehoord over een leuk cafeetje in de buurt," ze glimlachte vrolijk. Ze vond het fijn om zelf de touwtjes in handen te hebben en een nieuwe stad met nieuwe mensen was ook altijd leuk.

    -korte-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik maak morgen wel even een post, nu ben ik te moe. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zal ik anders even iedereen GB-berichtje sturen? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Edhel Myren
    Met een glimlach op mijn gezicht fluit ik mijn hondje. Ik heb in om nog even de stad in te gaan voor ik naar huis gaa om huiswerk te maken. Thuis wachte alleen maar huiswerk en de stilte van alleeen wonen. Gelukkig heb ik mijn schatje. Ze is de ogen die ik niet meer heb. Ik voel haar staart tegen mijn benen slaan. Langzaam buk ik om haar riem vast te mkaen.
    "Zo, nu op naar de stad, even iets drinken in het cafeetje" zei ik hardop tegen mijn hond.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jason Tyler Strykx
    Ik voel een hand die van achter mijn shirt vastpakt en me mee sleurt naar de deur. "Jij hebt genoeg gedaan!"schreeuwt mijn ex-baas. Ik heb net zojuist met een paar meisjes zitten flirten in plaats van te werken. Hij gooit me letterlijk de deur uit en gooit mijn jas en mijn spullen op straat. De meisjes die op het terras zitten kijken me aan. Een meisje met zwart krullend haar kan haar lach bijna niet inhouden. Ik lach chagerijnig naar hun, nu kan dat meisje het helemaal niet meer houden en ze barst in lachen uit. Ik slinger mijn rugzak over mijn schouder en begin te lopen. Naar mijn huis. Zonder ouders. Wéér opzoek naar een nieuwe baan..


    Soorryyy, drukjes met school =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Hayleigh Dainton.
    Eindelijk wakker kwam ze tot de ontdekking dat het halve huis ondertussen verlaten was. Erg vreemd keek ze daar niet van op. Ze had eerder een blik op de klok gewerpt en was tot de ontdekking gekomen dat het al zowat middag was.
    Hayleigh is nooit een ochtendmens geweest. Het liefst lag ze de hele dag in bed, wat ze waarschijnlijk ook gedaan zou hebben als ze niet zo veel dozen nog zou moeten uitpakken. Ze werd al moe als ze er aan dacht.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 0:17 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.