• wat vinden jullie van moshpits,wall of dead's,..

    en wie zat al in een moshpit ofzo? ^^

    sorry als ik het moeilijk uitleg D:

    moshpits:
    Een pit is een gebied voor het podium bij rockconcerten waar men (meestal vriendschappelijk) met elkaar aan het "vechten" is (moshen). Pitten ontstaan meestal bij refreinen en bij stukken waar de muziek ruiger wordt. Ook de zanger kan het publiek aanzetten tot een pit. Er zijn verschillende soorten pitten, de gevaarlijkste variant is de wall of death. Een minder agressieve vorm van de moshpit is de circlepit.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 23:11 ]


    Imperfection Is Beautiful

    De watte? D:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben echt een moshpit meisje. Ik zit er meestal wel in. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Haha, ik vind ze gaaf om te zien, maar niet om in te zitten (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wat zijn moshpits (nerd) ?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Maunier schreef:
    De watte? D:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Maunier schreef:
    De watte? D:

    Een pit is een gebied voor het podium bij rockconcerten waar men (meestal vriendschappelijk) met elkaar aan het "vechten" is (moshen). Pitten ontstaan meestal bij refreinen en bij stukken waar de muziek ruiger wordt. Ook de zanger kan het publiek aanzetten tot een pit. Er zijn verschillende soorten pitten, de gevaarlijkste variant is de wall of death. Een minder agressieve vorm van de moshpit is de circlepit.


    Imperfection Is Beautiful

    DeezNuts schreef:
    (...)
    Een pit is een gebied voor het podium bij rockconcerten waar men (meestal vriendschappelijk) met elkaar aan het "vechten" is (moshen). Pitten ontstaan meestal bij refreinen en bij stukken waar de muziek ruiger wordt. Ook de zanger kan het publiek aanzetten tot een pit. Er zijn verschillende soorten pitten, de gevaarlijkste variant is de wall of death. Een minder agressieve vorm van de moshpit is de circlepit.

    Oh dat! Dat ze dan zo'n cirkel gaan rennen of zo. En wat gebeurt er bij een Wall of Death? ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lol, laatst bij Volbeat besloot de zanger om in plaats van een Wall of Death een Wall of Love te doen :'D
    Ging niet helemaal goed, maar was wel geniaal.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Carcass schreef:
    Haha, ik vind ze gaaf om te zien, maar niet om in te zitten (:


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    DeezNuts schreef:
    (...)
    Een pit is een gebied voor het podium bij rockconcerten waar men (meestal vriendschappelijk) met elkaar aan het "vechten" is (moshen). Pitten ontstaan meestal bij refreinen en bij stukken waar de muziek ruiger wordt. Ook de zanger kan het publiek aanzetten tot een pit. Er zijn verschillende soorten pitten, de gevaarlijkste variant is de wall of death. Een minder agressieve vorm van de moshpit is de circlepit.

    Aaah, dat. Hmm, nee... sorry, maar dat vind ik een beetje vaag o.O

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 23:13 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lijkt me echt super gaaf om in 't echt te zien(die op YouTube zijn toch altijd maar zo'n beetje vaag...)
    Ik zou er niet in willen staan, misschien, wanneer ik twintig ben, en m'n moeder me eindelijk naar zulke concerten laat gaan. XS


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Maunier schreef:
    (...)
    Oh dat! Dat ze dan zo'n cirkel gaan rennen of zo. En wat gebeurt er bij een Wall of Death? ;o
    nou dat is dat ze in 2 of 4 groepe splitte zoals dit : | | (streepjes zijn publiek xd) en dan op een gegeve moment gaan ze dus naar elkaar lope en tzelfde doen zoals n moshpit (:


    Imperfection Is Beautiful

    Toen ik naar Hollywood undead was, hadden ze zo'n voorprogramma die ook een wall of dead creëerde laat maar zeggen. Nou ik werd echt in mekaar gebeukt niet normaal. Ik haatte die muziek ook, sonic syndicate ofzo? Verschrikkelijk. maarja, ik heb daar dus zwaar in de pits gezeten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Georgraphy schreef:
    Lijkt me echt super gaaf om in 't echt te zien(die op YouTube zijn toch altijd maar zo'n beetje vaag...)
    Ik zou er niet in willen staan, misschien, wanneer ik twintig ben, en m'n moeder me eindelijk naar zulke concerten laat gaan. XS

    ik ga binnenkort xd


    Imperfection Is Beautiful

    Wall of Death.
    Holy shit. Ongeveer vanaf 1:00 moet je kijken ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?