• De story
    Alle personages op een rij.


    Verhaallijn.
    In dit verhaal besluit een vriendengroep, bestaande uit 6 (jong)volwassene, samen te gaan wonen. Ze verhuizen naar een mooi appartementje in een nieuwe stad waar ze nieuwe mensen ontmoeten. Sommige zoeken een nieuw (bij)baantje, ze gaan graag langs de barretjes en discotheken en er ontstaan nieuwe vriendschappen, ruzies, jaloezie, nieuwe liefdes.. Zal hun vriendschap sterk genoeg zijn? Wordt hun vriendengroep groter of valt het uiteen?
    In andere woorden: Ik laat jullie vrij in het verzinnen van jullie eigen drama!


    Lijstje:
    Rol: (Lid vriendengroepje, bewoner stad)
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18-26)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (Liefst sowieso een foto, beschrijving mag)
    Relaties: (En dan bedoel ik broer zus, jeugdvriend etc. van de personages)

    Personages
    Vriendengroepje Vol(max 6):
    Vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Aesthetic - Lorraine Favre - 19
    Endure - Emilia June Cruz - 21

    HeartFlower - Nolan Daniël Guan - 21
    Paynelicious - Jason Tyler Strykx - 19
    Vluuv - Warren Bates - 22


    Bewoners stad (oneindig.:
    Bronte - Janice Lucy Rosin - 20
    kiara2 - Ariana mariana halliwel - 21
    vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Fae - Abigail Lillith Pierce - 20
    SweetiePie - Rose(marie) Ellen Lane - 19
    Luckie13 - Victoria Braxton - 22
    Edhelia Edhel Myren - 19

    HeartFlower - Jeremy Harry O'Brien - 18
    kiara2 - Cole Jordan - 24
    Jackal - Lemmy Danson Upgraye - 26
    Jackal - Kobra Valerio Upgraye - 26


    'Regels'
    - Je mag zoveel personages als je wilt, als ze maar 'levend' houdt.
    - Geen uberperfecte mensen.
    - Weet niet hoe de meeste van jullie RPG'en, maar ik vind het normaal dat als je personage comminuceert met een ander personage, dat je jouw persoon niet zomaar wegstuurd.. Bijvoorbeeld:
    Piet vraagt iets aan Henk.
    Henk antwoord niet, want de 'speler' is ofline, dus stuur je Piet maar weg.
    - Niet 1 regel typen. Ik hoef geen superlange stukken te zien, maar een beetje meer dan 'ik glimlachtte naar hem' mag wel.
    - Ik heb niks tegen onderlinge relaties bij personages. Vriend vriendin, broer en zus, jeugdvrienden, ex, vijanden etc. Dat is zelfs juist leuk!
    [/b]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wheeee! Ingeloot :'D
    Oh, en ik heet Aesthetic en geen Easthetic, maar goed...
    *gaat Lorraine nog wat updaten*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ho, verkeerd getypt? Naja, pas zo aan.

    Lol, met die loting zat ik zo; Fuuu, straks heb ik niet eens de rol die ik wil in mijn RPG.. En toen kwam mijn naam eruit, was echt verbaasd o-0


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hehe, awesome. :3
    Ik verlies echt bijna altijd in dit soort dingen, en toen ik ook zag hoeveel meisjesrollen er al waren had ik bijna de moed verloren. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Volledige naam: Warren Bates
    Geslacht: Male
    Leeftijd: 22
    Rol: Lid Vriendenclubje ^^
    Uiterlijk:


    Warren heeft donkerbruin haar dat haast naar zwart neigt. Zijn haar golft licht, maar krullen zijn het niet te noemen. Zijn ogen zijn wat apart: Zijn linker oog is blauwgrijs en zijn rechter oog is groengrijs, maar omdat die twee tinten erg op elkaar lijken valt dat niet snel op.
    Relaties: Warren is enige kind, en zijn ouders zijn allebei echte vrijbuiters. Ze zijn gescheiden toen hij tien jaar was, al bleven ze goede vrienden. Beiden kregen al snel een nieuwe partner met wie ze de wereld over trokken en allerlei reizen maakten. Ze wisselden het af: Was zijn vader op reis, dan bleef hij bij zijn moeder, en omgekeerd. Zijn vader heeft nu zijn eigen wijnboerderij in Zuid-Frankrijk samen met zijn derde vrouw, en zijn moeder is "zichzelf aan het zoeken" in India, en stuurt hem geregeld ansichtkaarten over haar nieuwe liefdes en vlammen.

    Oké, ik zal vanmiddag alles eens in de story zetten (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weetje.. Zou er iemand nog een jongen aan wille maken? :"D
    Het is dat ik 't niet kan en normala vind ik 't niet heel erg (meer meiden),
    maar nu is 't verschil wel heeeel groot. De jongens moeten ook jongensfreunden krijgen en hun 'mannen ondeornsjes' kunnen houden, lol :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: Gewoon een bewoner, omdat de groep vol is. c:
    Volledige naam: Lemmy Danson Upgraye.
    Leeftijd: 26
    Geslacht: Man.
    Uiterlijk: Klik
    Lemmy's kledingstijl is zeer uitgesproken en leer-ig. Zwart haar, blauwe ogen, en een porseleinen huid zijn zijn trademarks.
    Relaties: Wie wil Lemmy als broer/zus/geliefde/vader/moeder/etc?
    Hij heeft in ieder geval al een broertje genaamd 'Kobra'.
    Extra: Baas van een motorclub.(bloos)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 15:58 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol, ik ga mijn persoontje maken en dan kijken voor relaties ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zal ik nog een jongen aanmaken? Lemmy's broertje of zo? (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kan geen goede plaatjes vinden :l


    Rol: Vriendengroepje
    Volledige naam: Emilia June Cruz
    Leeftijd: 21, in juni wordt ze 22.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk: Donkerbruine, haast zwarte, golvende haren tot net over haar schuider. Licht getinte huid en chocolade bruine ogen. Normale lengte, slank postuur.
    Relaties: Wie wilt? :'D
    Extra; Haar moeder was Spaans, haar vader Engels, maar ze is opgegroeid in Nederland.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 15:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jackal schreef:
    Zal ik nog een jongen aanmaken? Lemmy's broertje of zo? (bloos)


    Kan je doen, een totaal tegenovergestelde tweelingbroer? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie wilt ex emilia zijn, jeugdvriend(in), vijand, zus/broer..? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wie wilt ex emilia zijn, jeugdvriend(in), vijand, zus/broer..? ;p


    Aria wil wel oude vriendin zijn of zo....


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Rol: Bewoner stad.
    Volledige naam: Kobra Valerio Upgraye.
    Leeftijd: 26.
    Geslacht: Man.
    Uiterlijk: Klik.
    Kleedt zich heel preppy. (bloos)
    Relaties: Lemmy's tweelingbroer. Voor de rest nog mensen die vriendjes willen worden met Kobra? (bloos)
    Extra: Wil journalist worden, en is een roddelkont.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wilt er iemand misschien Janice's broer zijn die ze al jaren niet meer heeft gezien?


    Ex astris, sciencia