• Er is het een en het ander gebeurd de laatste tijd, mijn vader heeft in het ziekenhuis gelegen, en daardoor kon ik dus niet leren in het weekend voor de proefwerkweek. Als ik een slecht cijfer had mocht ik herkansen van school, en ik wist zeker dat ik AK verknalt had, dus een paar dagen na het PW ging ik vragen of ik mocht herkansen. Zegt 'ie: "Nergens voor nodig, je hebt een 6,8!". Dus ik blij, want dat is voor mij al heel wat bij AK. Ik thuis vertellen, mijn ouders super blij enzo, papa ook heel blij en daardoor ik dan weer nog meer omdat het zo lang slecht met hem ging. Vandaag hadden we weer AK en ging hij de punten van iedereen oplezen, komt 'ie bij mij aan, zeg 'ie dat ik een 5,1 heb. Dus ik zeg: "Meneer, u maakt denk ik een foutje, eergisteren zei u dat ik een 6,8 heb." "Neenee, dat was een foutje, ik dacht dat je Cathy heette dus ik heb verkeerd gekeken, je hebt een 5,1."
    Echt joh, klootzak, mijn pa was juist zo blij enzo t.t Kan 'ie dan neit even nadenken? ><


    Alis volat propriis.

    Aah, vervelend ;o Maar nu kan je hem wel nog herkansen? En uiteindelijk maakt één punt toch ook niet zo veel uit? Of gaat je vader zich echt minder voelen als je zegt hoeveel je echt hebt?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Omg, dat is echt zwaar kut...
    Ik heb ook zo'n mens voor Engels, die me een 5,3 heeft gegeven om het feit dat ik vergeten was de plaats + datum boven m'n brief te zetten. #lifeisunfair


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dat is echt fucking sneu :l Ik zou ook boos zijn..

    iPotter schreef:
    Aah, vervelend ;o Maar nu kan je hem wel nog herkansen? En uiteindelijk maakt één punt toch ook niet zo veel uit? Of gaat je vader zich echt minder voelen als je zegt hoeveel je echt hebt?


    comfort in c h a o s

    Da's wel kut ja, maar een 5.1 valt toch wel mee? Ik had een 4.5 voor Duits, omdat ik heel erg veel last heb van hyperventilatiesyndroom met daarbij flink wat paniekaanvallen, en dan gaat leren niet zo makkelijk. Ik baal ook van mijn cijfer, maar ik had liever een 5.1 dan. Je vader zal toch niet heel erg teleurgesteld zijn van één punt lager?


    Destroy what destroys you.

    iPotter schreef:
    Aah, vervelend ;o Maar nu kan je hem wel nog herkansen? En uiteindelijk maakt één punt toch ook niet zo veel uit? Of gaat je vader zich echt minder voelen als je zegt hoeveel je echt hebt?

    Ik mag hem wel herkansen, maar op een andere manier, via Google Earth, en ik ben echt bagger in zulke dingen t.t En hij vind dat best erg, want dan voelt 'ie zich schuldig omdat ik niet heb kunnen leren door hem.. Helemaal niet zijn schuld ofcourse, maar zo denkt hij altijd ):


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Ik mag hem wel herkansen, maar op een andere manier, via Google Earth, en ik ben echt bagger in zulke dingen t.t En hij vind dat best erg, want dan voelt 'ie zich schuldig omdat ik niet heb kunnen leren door hem.. Helemaal niet zijn schuld ofcourse, maar zo denkt hij altijd ):

    Als je het op een manier zegt van: 'Bah, nee, ik heb een 5.1' gaat hij zich misschien wel schuldig voelen, maar stel dat je zegt: 'Ik heb een 5.1, maar heel erg is het niet,' of iets in die aard, zal dat wel meevallen? (: Anyway, succes nog!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jezus wat een sukkel, en ik heb echt een soort van haat aan heel veel leraren van mij. en zeker ook die van Ak. Die #@$#$chick heeft me voor nisk strafwerk opgegeven en dat mocht ik lekker gaan maken terwijl ik eindelijk een keer met heel de familie samen was.
    Echt school verpest mijn leven... -_-

    Aaah dat is jammer en vervelend, maar fouten maken is menselijk...

    Whut , that sucks ö
    Wie heb je dan nu voor AK ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Filly schreef:
    Dat is echt fucking sneu :l Ik zou ook boos zijn..