• De story
    Alle personages op een rij.

Verhaallijn.
    In dit verhaal besluit een vriendengroep, bestaande uit 6 (jong)volwassene, samen te gaan wonen. Ze verhuizen naar een mooi appartementje in een nieuwe stad waar ze nieuwe mensen ontmoeten. Sommige zoeken een nieuw (bij)baantje, ze gaan graag langs de barretjes en discotheken en er ontstaan nieuwe vriendschappen, ruzies, jaloezie, nieuwe liefdes.. Zal hun vriendschap sterk genoeg zijn? Wordt hun vriendengroep groter of valt het uiteen?
    In andere woorden: Ik laat jullie vrij in het verzinnen van jullie eigen drama!

Lijstje:
    Rol: (Lid vriendengroepje, bewoner stad)
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18-26)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (Liefst sowieso een foto, beschrijving mag)
    Relaties: (En dan bedoel ik broer zus, jeugdvriend etc. van de personages)

Personages
    Vriendengroepje Vol(max 6):
    Vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Aesthetic - Lorraine Favre - 19
    Endure - Emilia June Cruz - 21

HeartFlower - Nolan Daniël Guan - 21
    Paynelicious - Jason Tyler Strykx - 19
    Vluuv - Warren Bates - 22

Bewoners stad (oneindig.:
    Bronte - Janice Lucy Rosin - 20
    kiara2 - Ariana mariana halliwel - 21
    vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Fae - Abigail Lillith Pierce - 20
    SweetiePie - Rose(marie) Ellen Lane - 19
    Luckie13 - Victoria Braxton - 22
    Edhelia Edhel Myren - 19

HeartFlower - Jeremy Harry O'Brien - 18
    kiara2 - Cole Jordan - 24
    Jackal - Lemmy Danson Upgraye - 26
    Jackal - Kobra Valerio Upgraye - 26

'Regels'
    - Je mag zoveel personages als je wilt, als ze maar 'levend' houdt.
    - Geen uberperfecte mensen.
    - Weet niet hoe de meeste van jullie RPG'en, maar ik vind het normaal dat als je personage comminuceert met een ander personage, dat je jouw persoon niet zomaar wegstuurd.. Bijvoorbeeld:
    Piet vraagt iets aan Henk.
    Henk antwoord niet, want de 'speler' is ofline, dus stuur je Piet maar weg.
    - Niet 1 regel typen. Ik hoef geen superlange stukken te zien, maar een beetje meer dan 'ik glimlachtte naar hem' mag wel.
    - Ik heb niks tegen onderlinge relaties bij personages. Vriend vriendin, broer en zus, jeugdvrienden, ex, vijanden etc. Dat is zelfs juist leuk!
    [/b]

[ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:13 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik heb mijn gebruikersnaam veranderd, moet je hierboven ook nog even aanpassen (A) Ik was HeartFlower, nu dus xEclipse

Being happy is a choice ~

Wanneer gaan we beginnen (A)
    Even een andere foto voor Jason als het mag ??

NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

Morgen, maar TInne wilt geen vriendengroep persoontje meer .. ;o

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Oh sorry, ik heb niet gekeken dat het twee personen waren, de linker is Jason. En nee, ik wilde gewoon een andere foto voor Jason, (A)

NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

Ja, snap ik [:

Wil Tinne niet meer? :0
    Dan kan een ander meisje er misschien bij? Anders maak ik er nog wel een, maar het is probably leuker om allemaal verschillende mensen in de groep te hebben.

Ik kies gewoon een van de eerste, morgen evne gokmachine dingetje doen.

Wanneer beginnen we? (A)

Ohja, ik was 't vergeten :l Mwuh, vanavond ben ik er niet..
    Wel.. -ps, je moet magical high even tot leven brengen geloof ik ;p-
    Aargh, ik heb 't echt ziek druk, morgen komt er beginpost zodat
    het verhaal een beetje duidelijker is en waar ze nou zijn en blabla ;o

Ik weet van Magical High. Maar ik heb zelf ook niet veel tijd om iedereen mailtjes te sturen enzo. Maar anders kan het maandag ook wel, als het jou uitkomt ;D

Endure schreef:
    Ohja, ik was 't vergeten :l Mwuh, vanavond ben ik er niet..
    Wel.. -ps, je moet magical high even tot leven brengen geloof ik ;p-
    Aargh, ik heb 't echt ziek druk, morgen komt er beginpost zodat
    het verhaal een beetje duidelijker is en waar ze nou zijn en blabla ;o

Best wel laat, maar waar ga je die informatie zetten? In de story of op dit topic?

-kuch- Sorry dat ik er nu pas weer ben :l Toetsweek, plus nog meer schoolwerk, plus feestjes & ziek zijn hielepn niet erg mee.

Sid is gestopt, heb opnieuw gedingest en nu kwam vocalizer eruit rollen voor vriendengroepje (;

Jullie mogen beginnen, ik zal wss later in de avond reageren.. Ah well, doe maar dat vriendengroepje er net een paar dagen is en alles nog moet uitpakken

@Endure Gewoon in dit topic hea?

Dan begin ik wel ^^

Emilia June Cruz ~ Vriendengroepje.
    Gapend wreef ze de slaap uit haar ogen, ze had heerlijk geslapen, een wonder aangezien ze vaak eerst moest wennen aan nieuwe huizen. Meestal kon ze de eerste weken niet slapen, omdat het dan niet als thuis voelde. Emilia stapte uit bed en haalde een hand door haar donkere haren heen. Even bleef ze staan en luisterde, niemand stond te douchen zo te horen, dan ging zij mooi even. Gauw pakte ze wat kleding en snelde naar de badkamer, dat werd voortaan vechten om wie er 's ochtends als eerste mocht, aangezien ze niet over de luxe bezaten meer badkamers te hebben. Ze stapte naar binnen en sloot de deur, nadat ze zich uitgekleed had stapte ze onder de warme douche. Heerlijk, 's ochtends douchen, zo was je tenminste meteen wakker.

Lorraine Favre
    Ze leunde tegen het raam van het nieuwe appartement, dat ze samen met haar vrienden gekocht had. Haar adem veroorzaakte kleine condenswolkjes tegen het glas, maar verder was alles nog ongeschonden. Zo nieuw, zo glad... Met enige weemoedigheid dacht ze terug aan thuis, waar alles oud en tweedehands en gebruikt was, maar waar duidelijk te zien was dat er geleefd werd. Van zoiets was hier geen sprake. Hier hing de geur van verf nog in de lucht. De meubels waren hard omdat ze nog niet gewend waren aan het gewicht van mensen op hun zittingen, de nieuwe apparatuur maakte vreemde, onverwachte geluiden. Overal stonden nog onuitgepakte dozen; slechts de bedden, stoelen en enkele andere nodige dingen waren al neergezet. De keuken was er ook al, waar alles nog onnatuurlijk glom.
    Ze plaatste haar handen tegen het glas, zette zich af en liet zich van de vensterbank glijden, waar ze geknield op had gezeten. Landend op beide voeten liet ze het glas los, waar haar vingerafdrukken al vrijwel direct weg begonnen te vagen. Ze trok haar vestje aan, dat ze over de rugleuning van de stoel naast haar had gehangen. Ze droeg het over het bandshirt en het korte broekje die haar nachtkleding waren.
    Toen ze zich omdraaide pakte ze haar mobiel van het kastje waar ze hem neer had gelegd, en checkte haar berichten terwijl ze richting de badkamer liep. Natuurlijk, haar ouders hadden al minstens drie sms'jes gestuurd. Die zaten hier meer over in de stress dan zij. Blijkbaar hadden ze niet veel vertrouwen in "de jeugd van tegenwoordig", zoals ze al vaker hadden laten blijken. Wat hun betreft bleef hun kleine meisje minimaal tot haar dertigste thuis wonen.
    De badkamer bleek bezet te zijn, en zuchtend liet ze zich tegen de muur naast de badkamerdeur zakken.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.