• Okeei, ik moet dus een onderzoek doen voor statistiek bij wiskunde. Maar ik weet echt niet wat ik moet gaan doen. Het moet een onderzoek waarb je zoveel mogelijk statistische technieken op los kunt laten. En waar je ook (optioneel) kansberekening op los kunt laten..

    Maar het enige wat ik kan bedenken is een grote cirkel tekenen op een plank hout, met daarin een kleinere cirkel. Dan gaan kijken hoe veel procent de kleine cirkel van de grote is (theoretische kans) en dan gaan kijken hoevaak ik in praktijk de cirkel zal raken, door er dertig keer met een schoen op te mikken(: Maar dat onderzoek vind ik eigenlijk gewoon kut xd.

    Iemand indspiratie?(:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:18 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    I have no idea, ik ben echt rampzalig in wiskunde.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lughnasadh schreef:
    Heb jij toevallig Wiebe-Kees Goodijk voor wiskunde? Want die geeft nu les op jouw school volgens mij, en dit lijkt me echt zo'n kutopdracht van hem.

    OT: I have no idea, ik ben echt rampzalig in wiskunde.


    Het zou prima kunnen dat hij op onze school les geeft, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Maar ik ken denk ik maar een kwart van de leraren bij ons op school(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Iets met dobbelstenen? Dat doen ze bij mij op school altijd :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Iets met dobbelstenen? Dat doen ze bij mij op school altijd :')


    Hehehe, ik vrees dat ze dat niet goed gaan keuren aangezien daar echt heel veel opgaven van zijn in het boek(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nobody?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Start op Quizlet een onderzoek. :Y)
    Start een poll en hoeveel users dan ook daadwerkelijk stemmen ofzo (:


    Not all those who wander are lost.