• weet iemand welk lied/van wie dit is?

"Thanks to you I'm stronger than before,
    thanks to you I can be so much more."

thanks !

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:59 ]

Klik

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Rizardo schreef:
    Klik

Ik heb het gegooglet en op youtube gezocht en ik vond niks. En nee dat is het niet, het is een vrouw die het zingt.

Het ligt op het puntje van mijn tong :s

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Because of you van Kelly Clarkson?

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Cresta schreef:
    Because of you van Kelly Clarkson?

Nee, het is niet zo kalm, rustig zeg maar. Maar het is net Kelly Clarkson haar stem vind ik ;o maar bij haar vind ik niks.

Oh, dat was anders ook het liedje waaraan ik dacht. En het is toch precies die tekst?

tmgtfy
    deze?

[ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 21:15 ]

comfort in c h a o s

Ik vind alleen, untill it beats no more van Jeniifer Lopez, als ik op google zoek.

Ex astris, sciencia

Because of you van Kelly Clarkson ??

iPotter schreef:
    Oh, dat was anders ook het liedje waaraan ik dacht. En het is toch precies die tekst?

Nee dat is; because of you I never stay to far from the sidewalk, because of you I like to play on the safe side so I don't get hurt.. enzoverder :'D

Sensible schreef:
    (...)
    Nee dat is; because of you I never stay to far from the sidewalk, because of you I like to play on the safe side so I don't get hurt.. enzoverder :'D

Oh, oké, zo goed ken ik die tekst ook weer niet :'D

Bronte schreef:
    Ik vind alleen, untill it beats no more van Jeniifer Lopez, als ik op google zoek.

Dat kreeg ik ook, maar dat is het niet D: Haha ik voel me een zeurder nu ;p

Sensible schreef:
    (...)
    Dat kreeg ik ook, maar dat is het niet D: Haha ik voel me een zeurder nu ;p

op songteksten.net kan ik ook niets vinden. Ben je zeker van dat stukje?

Ex astris, sciencia