• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

Daar staat ook alles weer uitgelegd.

[ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]

Being happy is a choice ~

Luce
    Met een grote glimlach op mijn gezicht huppel ik door de gang met slaapzalen, bij slaapzaal 1 stop ik al, mijn naam staat erop.
    'Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable,' las ik hardop voor.
    Nieuwschierig open ik de deur, er was nog niemand, ik streek mijn half lange blauwe haar even achter mijn oor en gooide mijn koffers op een bed.
    Ik ging zitten, de bedden waren lekker zacht nu wachten op een van mijn kamergenootjes.
    Niet veel later kwam er een meisje met goudblond haar binnen.
    'Hey! Ik ben Luce!' riep ik meteen.
    Het meisje schrok een beetje van mijn uitbundigheid, maar zet dan weer haar ontevreden blik op.
    'Hey, ik ben Charlie,' zegt ze.
    Ze gooit haar koffers op het bed tegenover die van mij, ik wapper even met mijn staart en kijk de nimf aan, ze lijkt me aardig.

Briarrose
    Met een klein speels lachje op mijn gezicht loop ik langs de deuren van de slaapzalen, bij nummer 3 stop ik, mijn naam staat er.
    Ik open de deur, er is nog niemand rustig leg ik mijn koffer op een bed en ga erop zitten, ik pak een tijdschrift uit mijn koffer en ga het lezen, wachtend op mijn kamergenootjes.

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:05 ]

SuperCookie schreef:
    Luce
    Met een grote glimlach op mijn gezicht huppel ik door de gang met slaapzalen, bij slaapzaal 1 stop ik al, mijn naam staat erop.
    'Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable,' las ik hardop voor.
    Nieuwschierig open ik de deur, er was nog niemand, ik streek mijn half lange blauwe haar even achter mijn oor en gooide mijn koffers op een bed.
    Ik ging zitten, de bedden waren lekker zacht nu wachten op een van mijn kamergenootjes.
    Niet veel later kwam er een meisje met goudblond haar binnen.
    'Hey! Ik ben Luce!' riep ik meteen.
    Het meisje schrok een beetje van mijn uitbundigheid, maar zet dan weer haar ontevreden blik op.
    'Hey, ik ben Charlie,' zegt ze.
    Ze gooit haar koffers op het bed tegenover die van mij, ik wapper even met mijn staart en kijk de nimf aan, ze lijkt me aardig.

Haha, leuk! Het probleem is alleen dat 'Charlie' of Leave niet online is (A) Nou jaa, maakt niet uit

^Maakt niet uit, ze ziet het vast snel en tot die tijd schrijf ik met Briarrose :)

June Williams
    Zuchtend loop ik langs de andere zalen. Ik zat met meisjes die ik totaal niet kende. Ik loop naar slaapzaal 4. Ik open de deur. Als ik zi dat het rijk voor mij alleen is huppel ik naar binnen. En ik pak alles uit. Als ik klaar ben loop ik weer terug naar de deur. Maar plots knalt de deur tegen mijn neus. "Sorry!"roept een meisje.

NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

May Roux
    Dit zou zo fijn zijn, een school waar ik ongestoord mijn bloesem kan tonen. Ik moet blozen bij het idee dat jongens er zo maar aan zouden kunnen zitten. Ik zet de gedachten van me af en loop met volle moed naar mijn slaapzaal. Het was nummer 3. Ik klop bescheiden aan en piep dan met mijn hoofd langs de deur. "Hoi, ik ben Mabel? Mabel Roux. Ik slaap hier?" vraag ik enorm verlegen.

Owen Queens
    Het idee om nu al meisjes te gaan plagen spreek me enorm aan. Ik knik naar de jongen met het prachtige idee. "Ik doe mee, maar eerst even uitpakken." Ik leg netjes de stapeltjes kleren weg, leg mijn schoenen en board naast mijn bed en sta trots op. "Let's go!" zeg ik enthousiast en loop in volle vaart door de deur heen.

Love is louder.

Duncan Otora

Met de hele jongensgroep lopen we door de gangen. Af en toe zien we andere studenten, maar die zijn óf jonger, óf ouder. Uiteindelijk staan we voor slaapzaal 3 en 4. Aan de ene kant 4, de andere kant drie. Ik merk dat er bij allebei alleen maar meisjes zijn. Voorzichtig klopte ik op de deur van slaapkamer 4. De andere jongens staan achter me als de deur opengaat en een meisje me omhelst. "Oh... Je bent geen... Meisje?" Tja, beschamend...

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:14 ]

Meli
    Goedmoedig liep ik door de lange gang heen. Ik had al meegepikt dat ik op zaal vier sliep met nog drie onbekende meisjes, hoewel ik ze vast snel zou leren kennen.
    Ik telde de zalen luidop en bij zaal vier stond ik even stil, voor ik de deur opende en een klap hoorde.
    "Sorry!" Zei ik gehaast terwijl ik mijn handen voor mijn mond sloeg en nogmaals een sorry murmelde. Ik kon mezelf wel door de grond voelen zakken door schaamte.

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:20 ]

Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

Ik ga wel op slaap zaal 3 maar ik kan nu niet schrijven . Huiswerk T-T

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Briarrose
    'Hallo, ik ben Briarrose, zeg maar Rose,' zeg ik tegen het meisje, en ik ben me ervan bewust dat mijn stem klinkt alsof ik zing, als klokken.
    Ik glimlach naar haar, en hoor de jongens achter haar.

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:23 ]

Owen Queens
    "Oh, hij wel!" grap in naar Duncan, ik stomp hem op zijn schouder om het hem duidelijk te maken. "Maar ik niet hoor." Ik wil er meteen een knipoog bij voegen, maar een meisje met vaag blauw haar, dat nog in de deur opening stond van de kamer ernaast en er heel onzeker uitzag lijkt me wel dood te schieten met haar ogen.

May Roux
    Ik stap naar binnen en rol mijn ogen. "Jongens, bluh." Die jongens buiten onze deur waren gewoon al op versier-tour, gewoon vies. Ik lach onschuldig naar het andere meisje en vraag haar welk bed ik mocht nemen.

Love is louder.

iemand linkje naar rollentopic? :'D lol.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Duncan Otora
    "Nou bedankt, zie jij me lopen in een jurkje dan?" zei ik tegen Owen en lachte. Op de achtergrond hoorde ik het meisje; "Jongens, bluh." zeggen. Om het meisje te plagen zei ik voor de grap nog; "Meiden, bluh."

Al gevonden, nevermind.
    Een bitch + superverlegen lief meisje komen eraan.

-Ik kan niet plaatsen in rollentopic..?-

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:27 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Al gevonden, nevermind.
    Een bitch + superverlegen lief meisje komen eraan.

-Ik kan niet plaatsen in rollentopic..?-

Klopt. Doe maar gewoon bij mijn profiel (A)

Owen Queens
    Ik voel het al, ik voel me hier helemaal thuis. Ik steun met één arm op Duncan. "Dus, prima balarina." zeg ik, nadat de deur van de meisjes-slaapzaal was dichtgeslagen. "Meisjes versieren is niet je sterkste vak?"

Love is louder.