• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]


    -

    Rizardo Elliot
    Het was pas toen ik haar zag rillen dat ik zelf ook weer aan de kou dacht. Ik had kippenvel op mijn armen, maar was te druk met Zahira dat ik er gewoon weg neit opgelet had.
    'Heb je het koud?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leyla Manta
    Nou, dat hielp. Met een zucht streek ze haar lange, goudblonde lokken naar achteren, waardoor haar schouder zich ontspande en de hals er overheen viel. De lucht voelde koud aan op haar schouder.
    'Dus elke dag een sneeuwpanter worden zodat je me op wilt eten en dan op het laatste moment weer veranderen?' Een lichte grijns speelde rond haar lippen.


    -

    Zahira Briiori
    'Nee, ik stik de moord - natuurlijk heb ik het koud,' snauwde ze, en sloeg haar armen over elkaar. Haar vingers streken over de huid van haar bovenarmen, ze sloeg geirriteerd met haar vleugels en streek de sneeuw uit haar donkere lokken.


    -

    Vedran
    "Juist niet. Dat wordt erg saai op den duur. Misschien moet je me na een tijdje..." Ik draaide me weer om, stond vlak voor haar en mijn ogen flitsten meteen naar haar ontblote schouder. "...laten vangen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rizardo Elliot
    Als je langer met Zahira praat raak je gewend aan het gesnauw, de kille woorden en de felle blikken.
    'Is je huis ver van hier, of.. Uhm.. Nou ja...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leyla Manta
    'Dan drink je me leeg en ben ik dood. Dat lijkt me ook niet erg..' Haar ogen gleden naar de zijne, ookal waren die ondertussen weer op haar lichaam gericht. Rond haar lippen lag een speels glimlachje. '..spannend.'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:13 ]


    -

    Zahira Briiori
    'Aan de andere kant van het dorp, ja,' mompelde ze.
    Onwillekeurig keek ze naar de groep huizen, alsof de hare dan naar haar toe zou komen rennen.


    -

    [Dude, Verdran en Layla zijn sexy (wbw)]

    Rizardo Elliot
    'Ik kan met je meelopen?' stel ik voor, mijn eerdere woorden ingeslikt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vedran
    "Vangen kan erg spannend zijn, hoor." Ik gooide de peuk weg en stak mijn andere hand ook in mijn broekzak.
    Jagen op haar zou wel leuk zijn. En dan had ik het niet over de sneeuwpanter. Maar hoe oud was ze eigenlijk?
    "Zeg, hoe verschrikkelijk illegaal ben ik bezig eigenlijk?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (wbw)

    Zahira Briiori
    Meteen keek ze op, maar voor de verandering niet kil of geirriteerd. Verbaasd onderzocht de zijn gezicht. Maakte hij nou een grapje?
    'Ja, waarom niet,' mompelde ze, en keerde haar blik weer af. God, ze zei nog ja ook. Waarom ook alweer?

    Layla Manta
    Zoals hij daar stond, beiden handen in zijn broekzakken, ontbloot bovenlichaam en met die donkere uitstraling, begon het haar ook moeite te kosten om niet naar hem te staren.
    'In principe heb je nog niks gedaan en ben je dus ook niet illegaal bezig,' antwoordde ze met datzelfde speelse glimlachje, haar leeftijd subtiel ontwijkend en nuttig gebruik makend van het woordje 'nog'.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:23 ]


    -

    Vedran
    "Nóg niks gedaan?" herhaalde ik grijzend. Ik zette een stapje dichterbij.
    "Zou je dat willen dan?" vroeg ik zacht, met mijn gezicht heel dicht bij de hare, mijn ogen in haar goudbruine kijkers vastgepind.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waarom bestaat huiswerk D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Because people hate our teenage freedom and try to take it from us!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo Elliot
    Ik was al helemaal klaar voor een snauw of kwaad antwoord.
    'Ja, waarom niet.'
    ik keek haar verbaasd aan, en glimlachte toen,. mijn vleugels strekte ik even.
    'Lopend of vliegend?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I agree with Lizz (cat)

    Zahira Briiori
    Even wierp ze hem een blik toe, liet haar vleugels twee keer slaan en verdween van de grond. Boven in de lucht was de wind nog strenger, kouder en harder, maar dat deerde haar niet.
    De kou moest ze maar negeren, en haar vleugels waren sterk genoeg.

    Leyla Manta
    God, het werkte ook nog. Hij leek even vergeten te zijn dat ze met haar achttien jaar waarschijnlijk toch wel iets jonger was dan hij.
    'Als je mijn intresse vast houd..' zei ze met een zachte, uitdagende klank.
    Hij was dichterbij gekomen, maar ze week niet. In plaats daarvan keek ze hem recht aan.


    -