• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Vedran
    Mijn wenkbrauwen schoten de lucht en even stond ik verbijsterd aan de grond.
    "Jezus." wist ik nog uit te brengen. Zeventien! Minderjarig! Heel erg spannend, maar heel erg fout. En daarom juist, o zo aantrekkelijk. Verdomme, dat had ik weer.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Rizardo Elliot
    'ja, die,' zeg ik met een knikje. Dan pas besef ik me dat ik waarschijnlijk moet gaan.
    'Dus...'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Leyla Manta
    Hij leek te schrikken. Onwillekeurig grinnikte ze.
    'Sterker nog, ik ben vorige week zeventien geworden,' verduidelijkte ze, en liet haar blik over zijn gezicht glijden. Ondertussen was het haar wel duidelijk: ze kreeg het inderdaad warm van hem en niet van zijn zogenaamde lichaamswarmte.

-

Zahira Briiori
    'Hoe lang woon je hier nu eigenlijk?' vroeg ze, terwijl ze de gang inliep. In de veronderstelling dat hij vanzelf wel zou volgen sloeg ze af naar de woonkamer.

-

Rizardo Elliot
    Dom keek ik haar achterna. Oh, ik moest binnenkomen. Onzeker liep ik haar achterna.
    'Uh, paar jaar,' antwoord ik terwijl ik rond kijk.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 23:02 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Vedran
    Oh, heel fijn. De goden hadden weer eens het beste met me voor, kuch kuch. Net zeventien geworden.
    Stond ik dan, te flirten met een minderjarige, uitvoerig haar prachtlijf te bekijken. Maar zou ik stoppen? Nee hoor. Het was even een tegenslag, want ze kon zo naar de politie rennen en me aangeven, maar ik bleef lekker jagen. Ze was te mooi en te interessant om te laten lopen.
    "Je lijkt ouder." Ik had haar begin twintig geschat, of anders 19, vanwege haar lichaam en manier van doen.

Zahira Briiori
    Bedenkelijk ging ze op de grote, diepblauwe bank zitten, en trok haar benen omhoog. Ze volgde hem met haar blik toen hij binnenkwam.
    'Vreemd dat ik je nog nooit heb gezien.'

Leyla Manta
    'Dat hoor ik vaker.'
    Hij leek niet uit het veld geslagen te zijn, in tegendeel. Dat was mooi. Maar dan zat ze nog steeds met een andere vraag.
    'En hoe oud ben jij dan, Vedran?' De manier waarop ze zijn naam uitsprak zou je bijna als sensueel kunnen bestempelen, als die onschuldige glans niet een tel in haar ogen was verschenen.

-

Vedran
    Elf jaar ouder, kleine meid. Ik voelde me nu hoogbejaard en pedofiel, maar ik had haar nog steeds niet aangeraakt, dus eigenlijk telde die laatste niet.
    "Hm, hoe laat ik dit jonger klinken. Een twintiger met acht jaar ervaring?" probeerde ik. Haar zwoele toon was me zeker niet ontgaan en ik leunde iets naar voren, mijn blik gleed onbewust weer omlaag en toen weer omhoog.
    Misschien rende ze wel gillend weg zo. Of juist niet. Nee, het leek me eerder van niet. Ze had allang bewezen dat zij niet bang was, voor niemand niet.

Rizardo Elliot
    'Mensen zien me wel vaker niet,' antwoord ik met een lachje. ze was gaan zitten, terwijl ik bleef staan, gewoon omdat dit allemaal erg onverwachts was.

Leyla Manta
    Zijn gezicht kwam dichterbij, maar dat betekende nog niks. Als hij haar zou willen zoenen, zou hij zo moeten bukken of haar optillen of iets dergelijks.
    Een helder, zoet lachje ontsnapte aan haar. 'Ik denk dat je het zo alleen maar ouder laat klinken.' Een onwillekeurige siddering trok over haar rug toen ze naar hem opkeek, en hun blikken elkaar weer vonden.

-

Zahira Briiori
    Vanaf haar plek keek ze hem bedachtzaam aan. Waarom was hij in hemelsnaam in haar huis, waarom had ze hem niet gewoon terug geschopt naar waar hij vandaan kwam? Irritant, hoogst irritant.
    'Ik vond je net anders aardig aanwezig,' merkte ze op, doelend op zijn verandering. Hoe vaak maakt een Dulcis dat mee? Een paar keer per maand, misschien zelfs per week?

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 23:12 ]

-

Vedran
    "Ik denk dat jij nog hier blijven staan, zelfs al zou ik veertig geweest zijn."
    Dat beviel me wel aan haar. Niet dat ze op gestoord oude mannen viel, maar het feit dat gewoon niet terugdeinsde voor mensen. Een meid met pit. En jong. En sexy. Waar vond je die nog tegenwoordig? En al helemaal niet op een verlaten eiland met beperkte keuze.
    Nu was de vraag; kon Leyla mijn interesse behouden? Tot nu toe heel erg goed, maar hoe zat dat over twee weken?

Rizardo Elliot
    Ja, en bedankt, daar wilde ik echt aan herinnerd worden.
    'Gebeurt niet vaak,' mompel ik. Nerveus laat ik mijn blik door de kamer gaan. Waarom had ze me naar binnen gelaten?

Zahira Briiori
    Met een zucht liet ze haar blik naar buiten afdwalen, juist naar het raam dat uikeek op de zee. Een aantal Sirene's zwommen lachend rond, waardoor haar gezicht onwillekeurig betrok.
    Misschien had ze wel gewoon een hekel aan ze omdat ze altijd vrolijk leken te zijn.

Leyla Manta
    Elf jaar verschil. Jezus, wat klonk dat lang. En dat was het eigenlijk ook.
    'Ik denk dat jij hier juist nog staat omdat ik zeventien ben.' Met die woorden liep ze van hem weg, in de richting van de bomen. Het werd tijd om haar eigen kleren op te halen, en of hij met haar mee ging bepaalde hij zelf maar.
    Vlak voordat ze achter een grote groep, dicht bij elkaar staande bomen verdween, wierp ze hem een uitdagende, vragende blik toe.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 23:21 ]

-

Rizardo Elliot
    'Woon je hier alleen?' vroeg ik na een stilte. De vraag viel me gewoon binnen. Het was een mooi huis, beter dan het krot waar ik en mijn familie in verblijven.