• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Rizardo Elliot
    'Uh, vliegend dus,' zeg ik, waarna ik achter haar aan ga. Ik vlieg niet veel, de lucht is me altijd veel te koud. Ik laat Zahira leiden, aangezien ik geen idee heb waar ze woont.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Vedran
    Ik grijnsde opnieuw, een brede schuine lach waarvan mijn ogen wel mee moesten doen.
    "Zeg me eerst maar eens waarom ik jouw interesse vast zou willen houden." Ik ging weer overeind staan, omdat ik moest bukken om mijn gezicht op gelijke hoogte te brengen, maar zette geen stap achteruit, deinsde niet terug en bleef haar aankijken, terwijl ik haar leeftijd probeerde te schatten.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Zahira Briiori
    Onderweg wierp ze vanuit haar ooghoeken onwillekeurig een regelmatige blik op hem, maar waarom wist ze ook niet. Haar ogen stonden noch fel noch kil.
    Met een zucht liet ze haar blik afdwalen naar de mensen beneden hen, sommigen bleven argwanend naar haar kijken tot ze uit beeld was.

-

Rizardo Elliot
    Ik vroeg me af waarom Zahira me nog niet knock-out had gesklagen of zo. Ze hagd me erg irritant gevonden, ik had haar geprobeerd aan te vallen. En toen liet ze me haar naar huis brengen. Het was raar. ik keek in haar richtign, recht in die felgroene ogen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Leyla Manta
    Ondanks dat hij meteen boven haar uit leek te torenen, bleef ze hem aankijken.
    'Ik denk dat de blik waarmee je me net "observeerde" wel genoeg zegt,' antwoordde ze vrijwel meteen. Een aantal sneeuwvlokken vestigden zich in haar lange, golvende lokken, die ze rustig met haar hand wegveegde, waardoor het shirt nog een stukje naar beneden viel en de beginnende ronding van haar borst weer zichtbaar werd.

-

Zahira Briiori
    Vlak voor ze weer landde, wierp ze een korte blik op hem. Toen haar voeten op de grond stonden, trok ze haar vleugels naar zich toe en volgde hem met haar ogen.

-

Vedran
    Ik gluurde omlaag. Vanaf deze hoogte had ik echt een perfect uitzicht, waarschijnlijk zag ik meer dan zij dacht. Ik grinnikte, kauwde even op mijn lip en dwong mijn ogen toen weer naar die van haar. Heel even maar, om te antwoorden.
    "Tijdelijke interesse heet dat, schat."
    En mijn blik veerde automatisch weer terug. Ik kon recht het shirt in kijken.

Rizardo Elliot
    'Als je hier woont, wat deed je dan op de andere kant van het eiland?' vroeg ik nieuwschierig. 'Behalve met mij in een sneeuwstorm vast zitten.'

Zahira Briiori
    'Hier zitten alleen maar van die visdingen,' mompelde ze, en begon met haar sleutel in de deur te rommelen.
    Achter zich hoorde ze het gespetter alweer, een geirriteerde zucht ontsnapte aan haar.

Leyla Manta
    'En wanneer verdwijnt die? Op dit moment zeker?'
    Rustig trok ze het shirt weer omhoog, zodat enkel het begin van haar schouder zichtbaar werd.
    Hoe oud zou hij eigenlijk zijn? Zou hij geloven dat ze nog maar een keer met een jongen had gezoend, enkel omdat ze een hekel had aan haar moeder en haar moeder aan die jongen? Waarschijnlijk wel.

-

Vedran
    "Ach, helaas, voorstelling is over," zei ik toen Leyla haar shirt weer optrok. Bijkomende voordeel was dat die van onderen ook weer wat omhoog ging en ik een stukje meer zag van haar lange, slanke benen, maar ik stond veel te dichtbij om goed te kunnen kijken en was niet van plan achteruit te deinzen, dus richtte ik me weer tot haar ogen.
    "Ga je me nog vertellen hoe vreselijk minderjarig je bent?"

Rizardo Elliot
    'Oh, die zingende bedoel je?' vraag ik. De naam kon ik me nu even neit herrineren. Ik kon me voorstellen dat Zahira het bloed irritant vond. Net zoals de meeste dingen. ik glimlachte vaagjes.

Hmm, ik twijfel tussen zeventien en achttien o_o

-

Achttien is niet minderjarig, zeventien wel. Big difference (cat)

Zahira Briiori
    'De Sirene's ja. Die "mooie, onschuldige wezens".' Uiteindelijk kreeg ze het verroeste slot los, en duwde de deur open. Het slot was het enige dat verouderd was, de rest had ze gewoon laten opknappen. Ze ging echt niet in een bouwval wonen.

-

Inderdaad.
    Zeventien dus *O*

Leyla Manta
    Dankzij het feit dat hij dichtbij stond, leek ze geen warme kleding meer nodig te hebben. Zijn lichaamswarmte zorgde er wel voor dat ze niet bevroor, ookal had hij geen shirt aan. Of misschien lag het gewoon aan haar, en kreeg ze het heet van hem.
    'Ik ben zeventien,' gaf ze na een paar stille tellen toe, begeleid door een uitdagend glimlachje rond haar lippen.

-