• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    [*wacht op Iris stukje* ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ze ff mijn vorige bericht neer.
    Iris
    het ijs koude water prikte op mijn huid. De zee was donker en ijskoud. Ik probeerde met mijn hoofd boven water te komen, maar mijn kleren waren zwaar en met moeite kon ik soms een hap lucht nemen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charis Athena
    Ik was het kwartier ongezien doorgekomen en was eindelijk weer thuis.
    Met een zwaai opende ik de deur en draaide meteen de kachel hoog, zodat ik kon opwarmen en zette een kop thee voor mezelf.
    Met de kop in beide handen geklemd ging ik tegen de langzaam warm wordende verwarming zitten, die tegenover een heel groot raam stond. Die plek was bewust gekozen want zo kon ik opwarmen en naar buiten blijven kijken.
    Het raam keek uit op het dorp, mijn andere raam in de slaapkamer op het bos.
    In het dorp was het nog altijd verrassend druk voor zo'n dag, er liepen meer mensen -en niet alleen mensen- dan normaal. Volgens mij begon het volk meer aan de kou gewend te raken.
    Ik nam voorzichtig een slokje en trok mijn vleugels weer in, omdat de kachel te heet voor ze werd en daar werden ze altijd zo slap van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rizardo Elliot
    'Hallo Chayton,' mompel ik naar het paard terwijl ik mijn hand uitsteek. ik bereid me voor op de reactie van het paard, die niet te voorspellen valt. onvoorspelbaar, avontuurlijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Miorynn
    Ze hield zich zo stil mogelijk, hoog in de boom, maar haar knieën deden pijn in de gehurkte houding waarin ze nu zat. De tak waarin ze zich vasthield trilde, alsof hij ieder moment af kon breken. Snel wegvliegen kon ze niet, omdat er overal om haar heen takken waren die haar grote vleugels zouden belemmeren.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Michael Ren
    Ik gleed door het heerlijke, ijskoude water. Het meisje probeerde omhoog te komen, maar eht leek niet te lukken. Bedachtzaam keek ik toe, waarna ik haar met twee handen naar het oppervalkte duwde. Geen Sirene dus. Wat was ze dan wel?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vedran
    Mijn mond krulde weer om een in halve grijns en ik zette mijn blik vast op haar goudbruine ogen, die me uitdagend aanstaarde. Raadspelletjes. Daar was ik wel goed in, de ogen verrieden meestal wanneer ik gelijk had.
    "Je bent sowieso geen mens en geen Sanguis," begon ik.
    "Je lijkt me ook geen Dulcis, want die zie je niet zo snel in een dorp..." Niet dat je mij er vaak zag, maar ook voor een onvoorspelbare Dulcis leek ze me te onschuldig. Dan bleven er nog drie over.
    "Misschien een Sirene?" opperde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    Iemand waarschijnlijk een Sirene duwde me omhoog. Ik kroop het ijs op. Ik druppelde van allen kanten en had het ijs koud en de wind maakte het allen nog maar erg. Ik ging zitten en draaide me om. Ik keek naar het gat.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Michael Ren
    Nadat ze het ijs opkroop kwam ik zelf ook bovenwater. Met mijn elleboog leunde ik op het ijs, waarna mijn hoofd tegen mijn hand steunde. Bedachtzaam keek ik haar aan.
    'Dit is geen fijn gebied om te swemmen, weet je,' zei ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iris
    'Normaal breekt het ijs hier nooit.'Zei ik terug.Ik bleef zitten want mijn spieren leken wel verlamd door de kou.'Bedankt'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Silvano Vito
    Bedenkelijk liet hij zijn blik over de bomen glijden, maar nog steeds zag hij niks. Waarschijnlijk was het gewoon zijn verbeelding, bedacht hij zich met een zucht. Hij haalde een hand door zijn donkere haar, en liep verder.
    Ondertussen strekte hij zijn vleugels eens, waarna hij ze tegen zijn rug vouwde. De frisse lucht was heerlijk, een van de voordelen die de winter met zich meebracht.

    Zahira Briiori
    Haar blik gleed bedenkelijk naar de jongen, waarna ze vanuit haar ooghoeken naar de hengst keek. Een luid gesnuif kwam van zijn kant, de enige reactie die hij leek te willen geven. Enigzins verbaasd gingen haar wenkbrauwen wat omhoog.
    Normaal zou hij iemand gewoon een trap geven, in plaats van dit weinigzeggende gebaar.

    Leyla Manta
    Niks op haar gezicht veranderde, de glans in haar ogen bleef hetzelfde. Ondanks de uitwerking die hij op haar had, vond ze het geen onprettig gesprek. Ze vond de grijns rond zijn lippen interessant, zijn subtiele manier van bewegen en zijn donkere uitstraling tegenover haar goudkleurige lokken en ogen.
    Hoe oud zou hij zijn? Waarschijnlijk een stuk ouder dan zij was.


    -

    Ik moet eten (no_chears)

    Postjes bewaren, mensen :'D


    -

    Vedran
    Ik likte mijn lippen af. Ze was een lastige, niets aan haar gaf ook maar een aanwijzing.
    "Hmm. Een Cornu dan misschien?"
    Echt niet dat ik ging opgeven. Ik kon hier de hele dag blijven staan, maar ik zou erachter komen wat dit meisje was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Michael Ren
    '"Nooit" is zo'n definitief woordm' antwoord ik. 'Wat ben je?' Ze leek het koud te hebben, wat niet vreemd was. Niet veel mensen hier konden goed tegen de eeuwige kou. Het water had eht waarschijnlijk erger gemaakt, grote kans op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iris
    'Ik ben Iris'Zei ik . Ik begon nu nog heviger te trillen maar gek genoeg had ik het niet zo koud meer.Waarschijnlijk omdat het water zo koud was.'Ik woon daar op de heuvel.'Ik wees mijn huis aan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor