• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    Michael Ren
    'Wát ben je?' herhaal ik mezelf lichtelijk ongeduldig. Mijn ogen gingen even naar het huis. Ik hou niet van huizen. Het water is mijn enige thuis. De vinnen en vissenstaart die ik krijg als ik in het water ben bewegen lichtjes, waardoor kleine golfjes rond me heen slaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Terug van eten (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Iris
    'O wat ik ben. Ik ben een mens.'Zeg ik.Ik dacht dat niet opviel toen ik in het water viel en met de dikke kleren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Hello Cresta ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Michael Ren
    'Is het wel zo slim voor een mens om alleen rond deze baai te lopen?' vraag ik met een licht zangerige ondertoon in mijn stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arlene
    Vluchtig beende ik over het plein en hield me vooral bezig met de ijzige kou. Het idee van een warme zon die op je neer streek was een zeldzaamheid hier, maar god wat verlangde ik er naar. Ik ritste mijn jas nog iets verder dicht, begroef mijn tengere handen in mijn jaszakken en slenterde verder naar de groenteboer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zorah
    Ik keek met opgetrokken wenkbrauwen naar de vrouw voor me en glimlachte toen. 'Ja, dat ben ik. Wie ben jij? En hoe ken je mij?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ben ik weer, sorry voor het late antwoorden HurtedHeart, maar ik moest eten ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Iris
    'Ik loop hier al sinds ik kan lopen.Mijn familie ziet hier al heel lang.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Michael Ren
    Mhm. Ik had haar toch nog nooit gezien.
    'Ik zou maar wat voorzichtiger zijn.' ik leun terug in her water, waardoor alleen mijn hoofd nog zichtbaar is.
    'Er zijn genoeg Sirenes die maar al te graag zouden zien hoe een mensenmeisje verdrinkt.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    De thee en de kachel hadden me weer goed opgewarmd en al gauw was ik weer in staat om naar buiten te gaan zonder meteen in het gevaar van bevriezing te zijn. Die tussenpozen waren altijd zo vreselijk, het liefst woonde ik buiten, in het bos. Vroeger, in de zomers, was dat ook zo. Ik was toen letterlijk 24/7 in het bos, maar nu kon het niet meer. Ik zou doodvriezen 's nachts.
    Ik stond op, zette de lege kop in de gootsteen en spreidde mijn vleugels weer.
    Voorzichtig, met lichte stappen trippelde ik weer naar buiten, om eerst het kwartier door het dorp te lopen en dan het bos in. Ik had zin om te vliegen, maar dat moest nog even wachten. Te opvallend hier.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'Zal ik doen.'Zei ik.'Mijn oma was een Sirene maar mijn vader heeft het mense gen overgenomen.'Zei ik er nog achetr aan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [bestaan er ipods^^?]

    alissa
    het was koud heel koud en dat allemaal door die feeks, ik zuchtte terwijl ik
    mijn iPod oortjes indeed. ik haatte het hier het was koud , glad en nat!
    ik schopte woest tegen een sneuwberg kut sneeuw! schreeuwde ik
    na nog even gevloekt te hebben tegen de sneeuw vervolgde ik mijn weg weer.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 19:02 ]


    On wednesdays we wear black

    [Heeeee, haha. Iemand die wat leven in de brouwerij kan brengen bij Arlene? Abo, trouwens, (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ja volgens mij is alles gewoon zoals nu behalve het feit dat het altijd winter is en dat er andere wezens zijn, toch?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen