• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    [@cresta ik probeer het xD]


    On wednesdays we wear black

    Michael Ren
    'Aha.' Ik was niet erg verbaasd. Er zat een zekere toon in haar stem die makkelijk herkenbaar was. Vanaf eht moment dat ze sprak had ik geweten dat ze een Sirena in haar familie had gehad.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    alissa
    ik kwam vervolgens op een plein uit waar ik een meisje zag lopen.
    ik kende haar niet maar dat boeide mijn niet ik kon wel wat gezelschap gebruiken . ik sjokte door de sneeuw tot dat ik voor haar stond, `hoi wie ben jij?`


    On wednesdays we wear black

    Iris
    Hij was niet echt verbaast. Ik hoorde iemand roepen. Als ik het goed had was het mijn vader.Ik ging opstaan en keek naar mijn huis.Mijn vader was niet buiten. Ik had een slecht gevoel.'Ik denk dat er iets met mijn moeder is.'zei ik bezorgt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charis Athena
    De rit verliep weer moeiteloos en al snel had ik de beschutting van de bomen om me heen. Ik liep snel naar een open plek, spreidde mijn vleugels en vloog tussen de bomen door.
    Het ging niet erg snel, omdat ik met mijn grote vleugels goed moest uitkijken, maar ik wilde ook helemaal niet snel vliegen.
    De wind liet mijn lange krullen wapperen, ik voelde ze neerslaan tegen mijn onderrug.
    Ik had geen idee waar ik heen vloog, het enige waar ik echt naar uitkeek was of ik mijn enige vriend zag, maar zoals altijd was die onzichtbaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Michael Ren
    Verveeld laat ik mijn mond onder water level zakken en blaas wat belletjes naar boven. Een man riep haar naam.
    'Is goed,' antwoord ik, mijn stem wat vervormd door het water. Met een vage grijns stuur ik wat druppeltjes water naar haar gezicht.
    'Doei.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben er weer :'D]


    -

    Rizardo Elliot
    'Trots,' mompel ik, met een blik in de ogen van het dier. Een mooi, trots dier. Chaytan was een goede,s terke naam voor het dier.
    'Is hij van jou?' Ik keek richting het meisje, haar fel groene ogen boorden zich direct in de mijnen en ik vocht tegen de rillingen. Mijn vleugels hield ik op mijn rug.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 19:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arlene
    Van top tot teen bekeek ik het meisje en fronste mijn wenkbrauwen even. Ze was beeldschoon, zelfs ik zou dat moeten toegeven.
    "Gaat dat jou ook maar iets aan?" Wist ik over mijn lippen te brengen en nam een diepe teug adem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Chaytan (cat)

    Zahira Briiori
    Langzaam liet ze haar donkere vleugels weer uitrekken, het rechterexemplaar vouwde zich uit over de rug van de hengst heen.
    'Niet echt, hij woont in het bos.' Haar stem klonk niet van harte, maar toch antwoordde ze niet. Waarom wist ze niet.


    -

    Raveny
    Ik liep naar mijn huisje dat in het bos stond, zette de boodschappen binnen en kleedde me uit. Meteen rende ik naar buiten en veranderde in de vorm waarin ik, na de zwaluw, het liefst in veranderde. Een lynx. Mijn nieuwe vacht verjaagde alle kou uit mijn lijf terwijl ik lenig vooruit schoot. De mensenvoeten waren weggezakt in de kou, maar de poten van de katachtige die ik nu was lieten alleen een oppervlakkig spoor achter. Ze voerden me automatisch naar een van mijn andere lievelingsplekken. Het strand.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *gaat typen voor Leyla*


    -

    alissa
    `eigenlijk wel ja snuft ik verontwaardigt.
    tenzij je alleen wilt zijn neem ik aan ?
    mens raadde ik


    On wednesdays we wear black

    Leyla Manta
    Halverwege de twintig was hij, misschien.
    Haar blik ging onderzoekend over zijn gezicht, ze zette een klein stapje naar voren waar ze meteen spijt van had. Haar lippen krulden licht omhoog in een klein glimlachje, maar ook dat gaf niks weg.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 19:13 ]


    -

    [Meant that (cat)]

    Rizardo Elliot
    ik keek eht meisje bedachtzaam aan. Er was nog altijd iets onrustigs aan haar. en kils. Iets heel, heel kils.
    'Hij is mooi.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.