• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    Rizardo Elliot
    Mijn aandacht werd getrokken door het beest achter het meisje. Onwillereurig zette ik een paar stappen dichterbij. Een hengst. Interresant.

    [Hello <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Het paard hief zijn hoofd hoger toen de jongen dichterbij kwam, ookal was hij nog steeds aardig ver weg. Haar hand liet ze op de brede hals van Chaytan rusten, haar donkergroene ogen gleden naar hem.
    Waarom was hij zo overdreven geinteresseerd in zijn omgeving? Het irriteerde haar.


    -

    Echt vreemd.
    In het begin vond ik de vriendin van mn vader aardig, en nu kan ik me zo aan haar irriteren
    -_-

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 18:20 ]


    -

    Eten, ciao!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rizardo Elliot
    Mijn ogen waren op de hengst gericht. Het was een prachtig, statig dier. dieren waren fijn. Vaak onvoorspelbaar, net als ik eigenlijk. Het meisje keek me weer geïrriteerd aan, met die felle, kille blik van haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    De hengst tilde behoedzaam een van zijn hoeven op, om die vervolgens weer op de sneeuw te laten landen. Bedenkelijk keerde ze haar blik af van de jongen, streek met haar vingers door zijn donkere, glanzende manen. Misschien kwam het omdat het paard op haar leek, dat hij voor haar zo anders was dan de andere paarden in het bos.
    'Wat moet je?' sneerde ze naar de jongen toen die er na een paar tellen nog steeds stond.


    -

    I'm back! :'D Moet Leyla nog reageren op Vedran?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ja :'D]

    Leyla Manta
    Onwillekeurig zette ze haar kaken op elkaar, voelde hoe haar borst bijna totaal werd opgevuld met onrust. Ze boog achteruit, wilde weg van de invloed die hij op haar had.
    Een Interius, dacht ze, maar haar zachtroze lippen bleven koppig bij elkaar. Haar goudbruine ogen gleden over zijn gezicht, terwijl ze zich probeerde voor te stellen hoe hij met haar om was gegaan als de Sanguis het nog niet hoefden te doen met dierenbloed. Hoewel, ze was ergens deels dier, ookal was ze hoofdzakelijk een mensachtig wezen. Mensachtig, ja, net zoals hij. Verwand, maar niet hetzelfde.


    -

    Rizardo Elliot
    Een rilling gleed over mijn ruggengraat bij het horen van haar stem. Ik trok mijn ogen van eht paard om naar het meisje te kijken. mijn vleugels vouwde ik tegen mijn rug aan.
    'Mooi paard,' zei ik terwijl mijn blik wees anar de hengt ging. 'heeft hij een naam?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Miorynn
    Geschrokken hapte ze naar adem toen er plotseling vleugels groeiden uit de rug van de jongen. Ze had niet verwacht dat hij ook maar iets anders zou zijn dan een mens, maar ze was sowieso niet goed in het inschatten van anderen. De tak waarop ze zat kraakte toen ze iets ging verzitten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Felicia
    Rustig liep ik op mijn blote voeten over de sneeuw. Ik mocht de koningin wel ze had een spreuk over me gesproken. Ik zou het niet koud hebben. Rustig vloot ik op mijn vingers. 'Sky ben je daar?' Zei ik met mijn liefkozende stem. Ik keek rond en zag een meisje. Ik stapte op haar af. Ondanks dat ik de koningin haar rechterhand was was ik erg vriendelijk. Ik vond het niet erg als iemand zich verzette. 'Hallo ik ben Felicia, Jij bent Zorah of niet soms?' Zei ik met mijn prachtige witte glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vedran
    Ze leek niet van plan het me te vertellen en leek eindelijk een beetje door me geïntimideerd, door de manier waarop ze naar achteren boog.
    Dit was voor mij een reden om met mijn andere voet ook een stapje naar voren te zetten.
    "Zal ik gaan raden?" vroeg ik zacht. Het interesseerde me niet bijzonder veel, maar het feit dat ze het niet wilde zeggen zorgde ervoor dat ik het moest weten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Silvano Vito
    Een zucht ontsnapte toen zijn vleugels weer iets ontspanden, waarna hij gehuld werd in complete stilte. Gekraak klonk, en met een ruk keek hij om. Er was niks, niet op de grond tenminste.

    Zahira Briiori
    Bedenkelijk keek ze naar hem, hij leek zich niet te laten afschrikken door haar stem, haar indringende, donkergroene ogen. De meeste mensen durfden haar niet eens fatsoenlijk aan te kijken.
    'Chaytan,' mompelde ze.


    -

    Ben terug ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leyla Manta
    Behoedzaam zette ze een stap achteruit, streek met een hand haar goudblonde, golvende lokken naar achteren en keek hem achterdochtig aan.
    'Je mag raden, maar ik zeg niet dat ik antwoord geef.' Ze irriteerde zich aan haarzelf. De uitdagende toon in haar stem, die terugkwam in een glans in haar ogen. En tegelijkertijd durfde ze geen kant op te gaan.


    -