• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    Ik stel de vraag ook ff hier ;3.
    Wat zijn al die wezens wat google werkt niet mee T-T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Eet smakelijk *O*]

    Vedran
    Ik zette voorzichtig een stapje in haar richting, leunde naar voren.
    "Nou? Niet zo verlegen zijn," zei ik zachtjes, met een stem die ik vaker gebruikte om mensen in de war of van hun stuk te brengen, één van mijn Sanguis eigenschappen die ik regelmatig gebruikte.

    [Nu moet ik ook eten. Tot zo ×]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Silvano Vito
    Hij haalde zijn handen op, de palmen naar haar gericht ten teken van begrip. Hoewel, begrip.
    'Als jij dat wilt,' zei hij simpelweg, en draaide zich een kwart om. Vanuit zijn ooghoeken wierp hij een onwillekeurige blik op haar, en liep tussen de bomen door een andere richting op. Het maakte niet uit welke kant hij opging, hij kende het bos als zijn broekzak.


    -

    RainbowDay schreef:
    Ik stel de vraag ook ff hier ;3.
    Wat zijn al die wezens wat google werkt niet mee T-T

    Als je het Rollentopic goed had gelezen, had je geweten dat ze in de story staan.
    Dat Google niet werkt begrijp ik, ik heb de namen bedacht en behalve wat eigenschappen ook de wezens :'3


    -

    Whee, waarom eten jullie allemaal zo vroeg? o_O


    -

    Ik ben er? Interius Raveny en Cornu Zorah vervelen zich beiden, zin om er een tegen te komen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus schreef:
    (...)
    Als je het Rollentopic goed had gelezen, had je geweten dat ze in de story staan.
    Dat Google niet werkt begrijp ik, ik heb de namen bedacht en behalve wat eigenschappen ook de wezens :'3

    *leest terug* oeps ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Iedereen waar ik mee bezig was staat nu dus bevoren te zijn, omdat Lizz, Laura en Val aan het eten zijn :'D


    -

    Wil iemand Raveny of Zorah tegenkomen? *hoopvol*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zorah
    Ik liep het dorp door en slenterde doelloze rondjes, wachtend tot ik iemand tegen zou komen. De kou had de meesten hun warmere huizen ingejaagd, maar mij niet. Nee, je kreeg mij niet zomaar klein. Niet met sneeuw, in elk geval.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ga eten mensen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Miorynn
    Opgelucht zuchtte ze toen hij wegliep. Hij leek totaal niet verdwaald of iets dergelijks. Kende hij het bos net zo goed als zij?
    Toen ze weer in haar boom sprong en de "reis" voortzette, merkte ze dat ze hem onwillekeurig aan het volgen was. Niet dat hij haar zou zien, natuurlijk. Ze kon zich geruisloos bewegen door de boomtoppen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [I'm back, sort of *O* *wacht op berichtjes van Zahira/Iris]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Silvano Vito
    Het was misschien het enige waar hij niet over na hoefde te denken: het bos. Zonder peinzen, overwegingen en bedenkelijke blikken wist hij waar hij heen moest, welke boom hem naar het dorp zou brengen en welke hem er ver weg van zou afleiden. Dat waren de bomen die hij op dat moment volgde, hij wilde weg van de mensen, de wezens.
    Opeens stond hij stil, streek de sneeuw uit zijn haar en liet zijn vleugels tevoorschijn komen. De grijze veren streken langs elkaar, waren lang en glanzend.


    -

    Lizz <3


    Zahira Briiori
    Net toen ze vanaf haar plek iets naar de jongen wilde snauwen, hoorde ze de sneeuw achter zich kraken. Met een ruk sprong ze overeind, haar verfijnde, donkere vleugels sloegen een keer, maar ze ontspande toen ze de hengst zag. Het dier hield zijn hoofd geheven, zijn donkere, lange staart deinde mee op het ritme.
    Een onduidelijk trek verscheen rond haar volle lippen, waardoor het niet duidelijk werd of ze nu glimlachtte of haar mond ontspande.


    -