• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    Charis Athena
    Hoe moeilijk kon het zijn om een gitzwart paard te vinden tussen al het wit?
    Heel moeilijk blijkbaar, want na een halfuur was er nog geen spoor van hem te ontdekken.
    Uiteindelijk daalde ik weer neer vlak bij een klein meertje, ging op een rots zitten en sloeg mijn vleugels weer om mijn schouders.
    Hij zou vanzelf wel komen, ik had behoefte aan gezelschap.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rizardo Elliot
    Ik keek toe hoe het dier trots weg liep.
    'Zahira,' antwoorde het meisje naast me.
    'Zahira,' herhaalde ik langzaam met een vage glimlach. Zahira met de fellegroene ogen en de donkere vleugels.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leyla Manta
    Op haar veertiende kwam ze erachter, het dier wat ze "officieel" was. Geen grote katachtige, een verfijnd, soepel dier. Nu ze zestien was, begon het zich subtiel uit te breiden, en was er een zwarte kat bijgekomen. Maar hij bedoelde waarschijnlijk haar eerste dier. De sneeuwpanter.
    'Nee,' antwoordde ze simpelweg, haar stem zoeter dan de bedoeling was geweest.


    -

    Whee, ik moet even verplaatsen naar mn moeder *sigh*

    Tot zo <3


    -

    [tot zo <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    alissa
    ik zag even een spoor van verwarring op haar gezicht maar het was ook snel weer weg. `nee hoor totaal geen problemen` grijnsde ik . ik pakte uit mijn tas mijn sigaretten en een aansteker ìk hield haar het pakje voor `wil je ook?` vroeg ik


    On wednesdays we wear black

    Vedran
    "Het is iets elegants, iets wat bij je past..." begon ik. Ik streek met mijn vingers langs mijn kaak, over de stoppels omdat ik altijd te lui was mezelf echt goed glad te scheren.
    Wat voor dier zou ze zijn? Misschien een vogel, een soort zwaan of zo. Maar haar ogen waren dan weer anders, ze had niet de ogen van een zwaan. Maar ik kon niet bedenken waarvan ze die dan wél had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    Ik rende weg van mijn huis.Ik had een goede band met mijn ouders , maar zodra het ging over mijn moeder die ziek was wilde ik gewoon weg.Ik ging lopen. Een traan liep over mijn wang.Wat had ik een hekel aan ruzie.Grote sneeuw vlokken vielen naar beneden . Het ging niet hard naar beneden maar heel zacht. Het was mooi om te zien allen jammer dat er al zo veel van was.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Guys, ik ga film kijken, Apollo 18, ben na de film meteen weer terug :'D
    Tot straks <3 <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Michael Ren
    Nu ik alleen was kon ik verder met het lied, het lied dat werd ingefluisterd door onbekende stemmen, wat ik mocht verwoorden. De baai was stil. Met mijn ogen gesloten liet ik de wind mijn stem over het ijs dragen. Ik voelde koude sneeuwvlokken op mijn gezicht vallen, waar ze langzaam wegsmolten en als neppe tranen over mijn wang gleden.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 19:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bye Laura <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arlene
    Ik haalde even mijn neus op bij de geur van de sigaretten rook en schudde verwilderd mijn hoofd. Ik kon me nog maar al te goed herinneren toen ik een sigaret van mijn vader stal en alleen al blauw aanliep van één trekje.
    "Nee dankje, longkanker is niets voor mij." Ik maakte gestalte om weg te lopen van het vreemde tiep en stopte mijn handen weer in mijn jaszakken. Ik moest eens onthouden om standaard handschoenen in mijn jas te proppen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Holy kut, ik zit ook even 3 uur te leren en bome.

    Op wie mag ik die vna mij (een sirene -wbw-) afsturen?

    -Kennen ze elkaar btw?>

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 19:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    mensen zuchtte ik. kunnen ook nergens tegen. ik duwde verwilderd mijn pakje sigaretten in mijn tas .dat ik dit ook maar doe überhaupt! Hè jij arlene toch? wacht even.


    On wednesdays we wear black

    Endure schreef:
    Holy kut, ik zit ook even 3 uur te leren en bome.

    Op wie mag ik die vna mij (een sirene -wbw-) afsturen?

    -Kennen ze elkaar btw?>


    stuur maar xd


    On wednesdays we wear black