• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    Zahira Briiori
    Haar donkergroene ogen vielen onwillekeurig op iemand wiens vleugels rond hem waren geslagen. Zijn vleugels waren diepzwart, wat haar deed denken aan haar eigen exemplaren.
    Bedenkelijk liet ze haar blik over hem heenglijden.


    -

    Valindáne / Miorynn
    Ze wilde juist weer opkrabbelen om verder te gaan op haar interessante tocht, hoog in de bomen, toen ze opeens doorhad dat ze niet alleen was.
    Geschrokken, als een dier in nood, sprong ze op, draaide een maal rond haar as en stond toen tegenover een jongen die waarschijnlijk iets ouder dan zij was. Als aan de grond genageld staarde ze hem aan met grote, geschrokken ogen, zich afvragend wat hij deed in háar bos.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Michael
    Een zwaluw schrreuwde iets door de lucht. Een Interius, waarschijnlijk. Verveeld begon ik woorden te verzinnen op eht deuntje, die langzaam over het strand dreven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Verdran
    Ik liep met een snelle pas door, keek in ieders ogen, zag ze terugdeinzen.
    Wanneer was er nou eens iemand die níet snel weg zou kijken? Ja natuurlijk, ik genoot van die angstige blikken, hun geschrokken gezicht, maar het ging ook wel een beetje vervelen op den duur.
    Automatisch stak ik de volgende sigaret aan. Misschien moest ik daar ook maar eens van af kicken, dacht ik terwijl ik weer een hijs nam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Fail. Ipv Zahira wilde ik twee keer Chiara typen (cat)]

    Silvano Vito
    Langzaam duwde hij zichzelf weg van de boom, peizend of hij zou blijven of weg gaan. Eerst bekeek hij het meisje rustig, zijn grijsblauwe ogen gleden rustig over haar gezicht. Ze was geschrokken, dat was zeker.

    Zahira Briiori
    Hij leek zich niet erg bewust van de rest, behalve van de vogel die door de lucht scheerde. Achterdochtig wierp ze er een blik op. Je kon nooit weten of het echte vogels waren, of Interius'.


    -

    Rizardo
    ik werd door verschillende mensen aangestaard, maar lette er niet op. mijn gedachten waren bij de verschillende wezens. mijn ogen vielen op een meisje met donekr haar. Ze bekeek mij ook, maar dat boeide me niet zo. Welk wezen was zij? misschien had ik beter moeten opletten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leyla Manta
    Onderzoekend liet ze haar goudbruine ogen over de Sanguis glijden, die aan de lopende band sigaretten op leek te steken. Haar hand gleed onwillekeurig weg van zijn richting. Hij deed haar denken aan de zwarte kat waar ze in kon veranderen.


    -

    Miorynn
    Haar mond vormde onverstaanbare woorden in een taal die alleen in haar geest bestond. Zachtjes, om zichzelf gerust te stellen, begon ze een melodie te neuriën. "Auta luonto anna voima tee vereni vahvemmaksi..." mompelde ze. De wind maakte dat haar woorden amper hoorbaar waren.

    [Voor de mensen die zich afvragen wat dafuq ze nu zegt: het is Fins en betekent "Let the power of nature make my blood run stronger and stronger"]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ik kan het verhaal tot nu toe nauwelijks volgen :'D *trying to remember everything*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Op het moment dat ze iemands blik op zich voelde rusten, schoten haar ogen terug. Het was diezelfde jongen, nog steeds verscholen in zijn eigen vleugels. Alsof hij bang was, maar hij had het waarschijnlijk gewoon koud.
    Schattend keek ze naar hem, naar de bedachtzame blik in zijn ogen. Hoe zou het klinken als hij pijn had, als hij naar adem moest happen of smeken om genade?


    -

    Liam
    De lucht was licht bewolkt en ik moest goed om me heen kijken om te zien of ik de goede richting op ging. Na nog maar een paar minuten wist ik dat ik de goede kant op ging. schuin rechts van me zag ik in de verte mijn huis al. Gelukkig maar want mijn vingers waren behoorlijk koud.

    Silvano Vino
    Haar lippen bewogen, maar de woorden waren niet hoorbaar en leken ook niet echt voor hem bedoeld. Hij stak zijn handen in zijn zakken, in een poging de kou van zijn huid weg te jagen.
    'Hallo,' begroette hij haar daarna maar, na een paar stille tellen.


    -

    Vedran
    Opeens viel mijn blik op een meisje op een paar meter afstand. Ik bleef stilstaan, nam nog een trek van mijn sigaret en staarde haar aan.
    Ze leek niet bang, niet geïntimideerd, maar... nieuwsgierig? Bijna wel.
    Zou ze blijven kijken? Zou ik naar haar toe gaan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goed dit is de eerste keer dat ik zoiets als dit doe, dus als het niet goed is - zeg het dan even ajb. (:

    Arlene Nodin
    Ik begroef mijn gezicht in mijn dikke jas terwijl mijn ogen vielen op een man rond de dertig, hij was druk bezig met het opsteken van een sigaret en de manier waarop hij mij terug aanstaarde deed me rillen, waardoor ik even terug deinsde, maar tegelijker tijd enorm gefascineerd raakte.
    Ik zuchtte, probeerde me erover heen te zetten en zette alles op een rijtje. Ik moest appels kopen, voor de appeltaart - juist.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rizardo
    de blik in haar ogen was kouder dan de sneeuw rond me. ik trok mijn vleugels wat dichter rond me heen. Toch was ze erg interresant. Welk wezen deed dit? ik beet op mijn lip en probeerde er op te komen maar ik wist het niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.