• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Dat is wel geweldig,' zeg ik met een glimlach naar Cassie. 'Misschien kun je Chiara overhalen om naar haar baby te laten kijken?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    O, dank je Saph. Even wierp ze hem een geërgerde blik toe. Moest iedereen het nu meteen weten?
    Met een zucht legde ze een hand op haar buik.


    -

    Nalyua
    "Oooh, zit jij hier dan ook omdat één of ander stom familielid je laat evacueren?" vroeg ze, nu pas eindelijk goed op dreef. "En ik weet zeker dat jouw beste vriendinnen en andere beste vriendinnen en vriendinnen-die-niet-je-beste-vriendinnen-zijn-maar-toch-wel-goede-vriendinnen jou ook missen!" Ze keek heel triomfantelijk na het uitspreken van die laatste zin, tot ze zich opeens iets realiseerde. "Sheeeez, jij bent een jongen, jij hebt natuurlijk vrienden en geen vriendinnen!" Ze sloeg een hand voor haar mond. "Sorry!"

    Felan
    Ze keek weer naar hem, en het maakte hem alleen maar nerveuzer. Het klopte helemaal wat ze zei; het liefst zou hij nu gewoon die gang uitrennen en de hoek omslaan, weg van haar. Aan de ene kant druiste het tegen al zijn gevoelens in, maar aan de andere kant was hij bang voor botte reacties en stortvloeden van emoties van haar kant, twee dingen waar hij totaal niet mee om wist te gaan.
    "Een... soort van," zei hij uiteindelijk maar. "Ik weet het gewoon niet..." Het waren weer geweldige, diplomatieke, tactvolle antwoorden, complimenteerde hij zichzelf. Niet dus. Hij was gewoon een lul, einde verhaal.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    'Het is toch haar baby?' Dat is voorlopig alles wat ik tegen Saph zeg, dus ik wend me weer tot Chiara. 'Ik wil je best helpen, hoor, maar voel je niet verplicht.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    'Dat geeft niet hoor,' zeg ik met een vrolijke lach. 'Ik ken maar één meisje thuis, het meisje waar mijn broer vaak mee rond hangt maar ze is zooo hyperend, het is niet normaal,' vertel ik haar.
    'En ja, ja, ik ben hier door mijn broer. en mijn vader is hierook, hoewel we erg graag terug willen naar District 4.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Een hand streek haar lange lokken naar achteren. Vanonder haar lange, donkere wimpers bleef ze naar zijn gezicht kijken. Ondanks de moeilijke uitdrukking erop was het een knappe jongen. God, meer dan dat.
    'Wil je alleen maar wegrennen?' vervolgde ze met een zachtere stem.


    -

    Chiara Cinxi
    'Het is waarschijnlijk wel beter,' mompelde ze, haar blik nog steeds op de vloer gericht.
    Ze zal nooit echt van het aankijken worden, niet wanneer het niet nodig was tenminste. Er was eigenlijk maar één iemand die ze zonder meer aan kon kijken, maar die was overleden.


    -

    Cassie - District 9
    Ik open mijn mond om wat te zeggen als een kleine blonde gestalte op me af komt rennen. 'Mamaaaa!' kraait ze blij. Lachend til ik haar op en draai een rondje. 'Hé kleine meid! Was Dario niet op jou aan het passen?' Ze haalt haar schouders op. 'Daio lees, ik naar mama,' zegt ze vrolijk in haar kleine brabbeltaaltje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Je moet het zelf weten, Chiara.'
    Ik vroeg me af waarom Cassie zo bot deed, maar dat zal wel een vrouwen-ding zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig zette ze een stap achteruit toen het meisje verscheen. Ergens had ze nog altijd een lichte hekel aan kinderen, maar ze wist dat dat bij haar eigen kind anders zou zijn.
    Dat was haar kind. Het zou de zoon of dochter van Daiyh worden.
    'Ach, waarom niet,' verzuchtte ze, en keek vanuit haar ooghoeken even naar Saph.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 19:05 ]


    -

    Cassie - District 9
    Ik glimlach en zet Aurora op mijn nek. 'Aurora, dit is de ziekenzaal. Hier zijn heel veel zieke mensen, dus moet je heel zachtjes en lief zijn, oké?' Ze knikt vrolijk. 'Oké. Kom maar binnen dan,' zeg ik tegen Chiara.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Ze was al meer dan opgelucht toen ze niet werd voorgesteld aan de kleine, en keek achterdochtig langs Cassie heen toen die al door de deuren liep. Onwillekeurig keek ze even op naar Saph.
    'Godver,' mompelde ze, en ging toen ook maar richting de ziekenzaal.
    Het is voor de baby, herhaalde ze een paar keer in haar hoofd.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 19:09 ]


    -

    [Kijk, er is wel één probleempje. Ik ben dus een meisje van 12 en ik heb geen idee hoe zwangerschappen werken o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Gewoon een echo doen ofseu, wat maakt 't uit :'3]


    -

    Nalyua
    "Oh, wie is jouw broer dan? Misschien kent mijn broer hem wel? Mijn broer heet Felan, hij is echt een klootzak," ging ze vrolijk door. Het kon haar niet schelen wát hij antwoordde, áls hij maar antwoordde.

    Felan
    "...Nee," wist hij eruit te persen. Waar was zijn kille onverschilligheid gebleven? Verdwenen nu de naderende dood toch niet zo naderend bleek te zijn?
    Voorzichtig zette hij een stap dichter naar haar toe.

    [Lalalaaa, ik ga mijn betoog overtypen, dus ik reageer nu sloom. x:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.