• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Dan toch gefeliciteerd,' zeg ik met een glimlach. 'Ben je al langs de dokter geweest? Je weet wel, door wat er met het laatste kind gebeurt is, was de kans toch heel klein...?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ik haat dokters,' zei ze meteen, haar stem scherper dan de bedoeling was.
    Daarna een korte zucht. 'Dat weet ik, maar het kan gewoon niet anders.'
    Ze voelde het, sterker dan de eerste keer. Haar buik voelde anders, ze was al verder.


    -

    Cassie - District 9
    Rustig slenter ik door de zaal heen en weer. Het is rustig vandaag, hoewel het natuurlijk mijn eerste dag is. Misschien zijn er normaal ook zo weinig zieken. De ernstigste patiënt is een jongetje van een jaar of twaalf, die echter al slaapt sinds ik hier ben. Ik ga op een leeg bed zitten. Dario heeft Aurora een tijdje terug al opgehaald en ik vraag me af wat ik nu eens zal gaan doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Okay, maar denk je niet dat het het beste is voor de baby?' vraag ik zachtjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Dat weet ik ook wel.' Ze stond op van de stoel, en liet haar blik afdwalen naar de ziekenzaal, die niet ver weg zat. Achterdochtig bekeek ze de dokter die heen en weer liep.


    -

    saph
    Het bleef even stil, Chiara keek richting de ziekenzaal.
    'Wil je dat ik met je meega, om je te steunen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Voor de deur staan twee mensen te praten. Ik kijk op, herken Saph en Chiara en zwaai even naar de laatste. Dan richt ik me weer op het boek dat ik inmiddels gepakt heb, over de geavanceerde medicijnen waar ik helemaal geen verstand van heb.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felan
    Ze lachte schamper, wat hem het gevoel gaf dat hij zojuist iets heel doms had gezegd, ook al was het maar een gewone "hmm". Hij sloeg zijn blik neer; hij wilde niet meer naar haar kijken. Als hij het nou íets anders had aangepakt gisteravond, zouden ze hier nu niet zo stom staan.

    Nalyua
    "Nou..." begon ze, een woord dat altijd een stortvloed aan andere woorden aankondigde bij haar, en haar gezichtsuitdrukking klaarde al weer wat op toen ze merkte dat ze een nieuw slachtoffer had gevonden die ze als praatpaal kon gebruiken. Bovendien moest hij natuurlijk wél alles weten over haar vriendengroep, want daar moest ze hem natuurlijk aan introduceren als ze officieel verliefd-verloofd-getrouwd waren. "Mijn beste vriendin Crystael zit nog in District 12, en mijn andere beste vriendin Aidrassea ook, en nog weer een andere beste vriendin, Israveli, ook, en mijn andere vriendinnen-die-niet-mijn-beste-vriendinnen-zijn-maar-toch-wel-hele-goede-vriendinnen Aisrisu, Elusindra, Melusina en Shiresa ook. En ik mis ze." Ze keek echter vooral opgetogen nu, aangezien ze de "goede vriendinnen" nu alweer vergeten was uit enthousiasme dat ze eindelijk tegen iemand kon praten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Instinctief begon ze al te protesteren. Ze had geen steun nodig, ze redde het zelf wel. Even sloeg ze haar blik neer. Als het Daiyh was geweest, had ze hem maar wwat graag meegewild.
    'Ik red me wel,' mompelde ze, maar bleef toch staan. Enge mensen daarbinnen.
    Pas toen zag ze Cassie, en zwaaide halfslachtig terug.


    -

    Hayden
    'Oh, dat is verschikkelijk! wil je ook zo graag naar huis? Ik wil wedden dat je beste vriendinnen en je andere vriendinnen-die-niet-mijn-beste-vriendinnen-zijn-maar-toch-wel-hele-goede-vriendinnen, zullen je ook wel erg missen,' zeg ik snel in één adem. 'Echt, ik weet zeker dat we binnen no-time naar huis kunnen,' ratel ik door met een glimlach naar haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik spring van het bed af en loop naar ze toe. 'Hoi Chiara! Ik ben tot halfdokter benoemd,' vertel ik, stiekem toch een beetje trots. 'Dus ik moet wel overleggen voor ik medicijnen geef en zo, maar toch.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Even schraapte ze haar keel, en keek net op toen hij wegkeek.
    'Ik vraag me toch iets af.' Bedenkelijk liet ze haar grijsblauwe ogen over zijn gezicht glijden. 'Klopt het als ik het gevoel heb dat je het liefst zo hard mogelijk weg rent als je me ziet?'


    -

    Saph
    'Weet je het zeker?' vraag ik nogmaals. Ze ziet er behoorlijk bang uit.
    'Ik vind het niet erg hoor.'

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 18:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Voor ze goed en wel kon antwoorden, voegde Cassie zich bij hen. Hoewel ze Saph niet leek te zien, of niet wilde zien.
    'Dat is mooi,' mompelde ze. De laatste tijd kreeg ze het gevoel dat ze hier dachten dat ze opeens "normaal" werd, vrolijk en geïnteresseerd in anderen. Misschien dachten ze dat Daiyh haar had gemanipuleerd, of iets in die richting.
    Daiyh. Nog steeds vaak het hoofdonderwerp van haar gedachten.


    -

    Cassie - District 9
    Ik kantel mijn hoofd en kijk haar vragend aan. 'Is er iets mis?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.