• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Hmm." Iets beters wist hij weer niet te zeggen, en zwijgend keek hij van de muur, naar de vloer, naar haar.

    Nalyua
    "Aisrisu zegt altijd dat ik niet normaal ben," klaagde ze, "maar Aisrisu is ook niet normaal." Natúurlijk verwachtte ze nog van hem dat hij wist wie Aisrisu was, ook al zou die naam voor hem waarschijnlijk verloren zijn gegaan in de zee van namen die ze al over hem had uitgegooid.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Brianna
    Ik deed mijn mond open en dicht, mijn lippen kraakten van droogheid. Ik gromde, wat was er met me? Ik spartelde weer, althans, probeerde...

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:15 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Primrose
    Ik eet wat en slik het door. Het heeft geen smaak, althans het heeft geen smaak voor mij.
    "Prim, gaat het?" vraagt mijn moeder.
    "Het gaat," mompel ik afwezig


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik overleg met een dokter, geef Brianna een hele kleine dosis morfling en loop terug naar Dario. 'Ze hebben gewoon niet door dat we hier zitten,' merk ik op. Hij knikt instemmend en we richten ons weer op het gesprek van Saph en Fayan, dat echter een beetje stilgevallen is.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Jip, Lauras, last posts? *uitgeput*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Saph leek heel erg gestrest. Was dat zijn vader? Het kon zomaar. Ik keek Ferron veelbetekenend aan en begon met hem over koetjes en kalfjes en de genezing te praten op een zachte toon.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    'Ik vind je héél normaal hoor,' verzeker ik haar. 'ais-nog wat is een van je beste vriendinnen toch?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haai. :'3]

    Adylia
    Ik liep wat over de gangen tussen District 13. Het was zo anders dan ik me had voorgesteld. Zachtjes aaide ik over mijn buik. Ik kon nu al wel duidelijk schopjes voelen. Een zacht zuchtje rolde over mijn lippen terwijl ik nadacht. Voor sommige tributen was het te laat geweest. Dat bracht me bij mijn zusjes. Hoe zou het met hen gaan? Zouden ze denken dat ik dood was?

    Skylar
    Ik liep welliswaar stuntelig door één van de eindeloze gangen. Mijn zij protesteerde nogsteeds pijnlijk onder de bewegingen die ik forceerde, maar ik was al blij dat ik weg kon sneaken om even na te denken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brianna
    Ik voelde hoe er iets mijn arm binnengleed. Ik schrok, nee! Ze zouden me van binnenuit opeten! En toen, langzaam, werd ik heel erg moe. En viel in een droomloze maar enge slaap.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saph
    'Uh, hey,' mompelde ik. Fayan was met zijn broertje beginnen praten. God dank had hij de identiteit van de man al geraden. Hij zag er uit als een gewone visserman, met behoorlijk wat rimpels al en een zongebruinde huid.
    'Misschien dat je nu eindelijk eens kan uitleggen wat er aan de hand is, waarom je broer en ik naar deze plaats zijng esleept? Heb je weer iets verpest waar je ons in meesleept, Saph?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Stomachterlijkpoepinternet >______________<

    Ben er weer :'D]


    -

    [ Is neit erg, ik moest ook evenw egs chat :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik en Dario houden met moeite onze lach in. Die man moet haast wel familie van Saph zijn. En dan zijn humeur! Dit werd nog leuk. Tenminste, zolang hij niet ineens gek van ons werd, maar voorlopig negeerde iedereen ons.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*zoekt laatste post van Lizz*]

    Amycus Calcia
    Om de één of andere reden pakte ze zijn pols opeens, en trok zijn lichaam naar de hare. Rond haar lippen verscheen een lichte, aanlokkelijke glimlach.
    Ze had genoeg van het gezeur, de drama.


    -

    Nalyua
    Ze keek hem ongelovig aan, verbaasd dat hij dit essentiële feit vergeten was. "Aisrisu is niet één van mijn béste vriendinnen! Dat zijn Crystael, Aidrassea en Israveli al! Eigenlijk..." ze dempte haar stem een beetje, "mag ik Aisrisu niet zo. Weet je wat ze laatst met Shiresa heeft gedaan?"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.