• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Dat wilde ik ent aan jou vragen,' antwoord ik emt een glimlach. 'Hoe gaat alles met jou? We hebben je weinig gezien de laatste tijd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nalyua
    Ze schrok op uit enigszins sadistische gedachten over haar broer toen iemand haar begroette met een nogal overdreven vrolijke "Hey!" Haar ogen gleden vluchtig over de jongen, die zo te zien ouder was dan zij. Zou hij nog single zijn? Hoe zou hij heetten, trouwens? En zou hij huisdieren hebben, want dat was altijd wel leuk, als hij eventueel haar vriendje werd. Hij zag eruit als iemand die van normale muziek hield, dat was mooi, en zijn kledingstijl was ook niet heel erg vreemd. Met een zucht dacht ze terug aan de tijd dat haar broer zich slechts in zwart had gehuld - godzijdank was dat nu over.
    Maar wacht, wat had haar "hartsvriendin" laatst nou niet gezegd? Dat je niet al te enthousiast moest zijn aan het begin. Oh, natuurlijk.
    "Hoi," zei ze dus maar.

    Felan
    Een onverklaarbare mistroostigheid kwam over hem toen hij die woorden hoorde, maar hij verbeet het en haalde slechts lichtelijk zijn schouders op.
    "Het zou... toch niet hebben gewerkt," mompelde hij.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hayden
    'Oh, eindelijk iemand die antwoord!' zeg ik meteen enthousiast. 'Ik bedoel, mensen zijn hier allemaal zo gestressed, meestal snauwen ze je maar wat af!'
    Met een brede glimlach schud ik haar hand.
    'Ik ben Hayden, wat is jou naam?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Onwillekeurig beet ze op haar onderlip, liet haar grijsblauwe ogen wegslaan van hem. 'Waarschijnlijk,' verzuchtte ze.
    Nou, dat was dus het einde van alles. Nu ging ze weer verder met haar simpele leven. Geen vrienden, geen familie, niks.

    Chiara Cinxi
    Haar hand legde ze plat op haar buik, waarna ze bedenkelijk naar hem opkeek.
    'Ik denk.. dat ik zwanger ben,' bekende ze, en liet daarna een zucht ontsnappen. Haar vingers streken onwillekeurig over de lichte, harde bolling die zich inmidels al had gevormd.


    -

    Saph
    'Echt? Van wie?' vraag ik met een enthousiaste glimlach, hoewel ik het me moeilijk kon voorstellen dat ze al over Daiyh heen was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oke, ik ben er weer. Iemand die zin heeft om Cassie tegen te komen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Lol, Lizz xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Godver, waarom moest hij dat nou vragen? Het duurde niet lang of er verscheen een brok in haar keel, en ze sloeg haar zachtgroene ogen neer.
    'Daiyh. Van de avond voor hij vertrok..' mompelde ze.


    -

    Saph
    'oh.' Meer kon ik even niet uitbrengen. Daiyh was dood, nu had ze in elk geval iets om hem aan te herinerren, maar... Dat kon ook iets slechts zijn.
    'ben je er blij mee?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar blik hield ze op de grond gericht, haar vingertoppen raakten haar buik weer voorzichtig aan.
    'Het is nogal dubbel,' mompelde ze na een korte stilte.


    -

    Felan
    "Hmm." Verdomme, hij wilde dit helemaal niet! Voor de zoveelste keer in de afgelopen dagen wenste hij dat hij zijn gevoelens beter onder woorden kon brengen, maar hij wist zeker dat als hij nu nog iets zou zeggen, het alleen maar meer zou verpesten.

    Nalyua
    "Ik ben Nalyua!" antwoordde ze, en knipperde verwoed met haar wimpers toen ze zijn handdruk beantwoordde. Mijn God, dit moesten haar vriendinnen écht weten...- wacht, haar vriendinnen waren hier niet. De verdrietige trek kwam weer op haar gezicht, toen ze zich realiseerde dat ze niet wist wanneer ze hen weer terug zou zien.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    'Dubbel, dus denk je dat je het kind gaat houden...?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Dat is een mooie naam!' zei ik met een enthousiaste grijns. 'Waarom kijk je ze verdrietig?' ging ik verder na een korte stilte. 'Is er iets mis?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Ondanks dat ze beiden leken te zeggen dat het 't beste was, bleven ze staan. Na een paar seconden keek ze even voorzichtig op.
    Misschien moest ze hem gewoon zoenen, en dan kijken hoe hij zou reageren. Een schamper lachje ontsnapte haar. God, ze leek wel gek.

    Chiara Cinxi
    Een voorzichtige glimlach verscheen op haar gezicht, maar desondanks de meeste gemeende sinds Daiyhs dood.
    'Dat sowieso,' zei ze, en streek haar donkere lokken uit haar gezicht.
    Ook bij haar eerste zwangerschap zou ze er nooit toe in staat zijn geweest om het af te breken, om Daiyhs kind uit haar weg te halen, haar kind.


    -

    [ *wijst Lizz op haar inbox* *O* ]


    -