• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ (wbw) ]


    -

    Darcio
    de gangen zijn nog bekend, maar ik heb geen flauw idee waar ik heen moet. een lege kamer vinden? Ik begin deuren te openen, maar de meesten zijn op slot.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Bedankt, het spijt me echt daarvoor,' mompel ik geïrriteerd. en ik meen het, het liefst zou ik mijn vader en Hayden nu gewoon meteen buiten schoppen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Daar kun jij toch niets aan doen. Je wist niet dat ze ook hierheen werden gebracht." Ik pak zijn hand en verstrengel mijn vingers met de zijne. Zouden we ooit door zijn familie geaccepteerd worden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Het voelde bijna vreemd om haar lichaam weer terug te hebben, om het niet te moeten delen met iemand. Diegene lag nu in haar armen. Haar buik was weer plat, verrassend genoeg had het twee dagen geduurd voor alles weer normaal was.
    Een onwillekeurige lach ontsnapte haar even toen het meisje een lok van haar lange haren greep. Voorzichtig probeerde ze hem los te maken, maar toen Zahira haar zin niet kreeg begon ze meteen met haar benen te schoppen en kwam er een jammerend geluid uit haar keel.
    Het was echt Daiyhs dochter.


    -

    Saph
    'weet ik,' mompel ik. 'Maar irritant is het wel.' Maar nu heb ik Hayden tenminste kunnen afschudden, en vader had ik nog niet gezien.
    'maar goed, nu heb ik tenminste weer tijd voor jou,' zeg ik een stuk vrolijker.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ondertussen zijn ik, Dario en Aurora een stukje gaan lopen, het district verkennen. We zijn een vrolijk gesprek begonnen terwijl we door alweer een onbekende gang slenteren. Regelmatig liggen we helemaal in een deuk, en ook nu gebeurt dat weer. Ons geschater word weerkaatst en versterkt door de muren, maar we letten er niet op. Wie zou ons nou kunnen horen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Dus, iemand zin om in de buurt van de gang te zijn? *hoopvol*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik begin meteen te lachen.
    "En dat is natuurlijk altijd mooi!" grijns ik. "En als ik naar de deur kijk, lijkt het me echt sterk dat er iemand binnenkomt." Met al die sloten. En stoelen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Gejammer schald door de gangen. Een kind? Onwillekeurig moest ik terug denken aan de tijd dat ik zelf kans had op een kind. en ik het van me afsloeg. De deur waar het gejammer uitkwam stond op een kier.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Dat was de bedoeling,' antwoord ik grijnzend terwijl ik mijn armen rond Fayan doet. 'en we zijn nog neit bij Ferron wezen kijken,' ga ik bedachtzaam verder. Wat we wel beloofd hadden. en er was als het goed is nog een broertje van Fayan dat ik nog moest ontmoeten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Daar heb je gelijk in. Hij zal je wel missen," grinnik ik. "Wil je er nu heen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik werp een blik richting de deur.
    'Als we heel, heel snel de gangen door lopen, natuurlijk,' zeg ik glimlachend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Zahira,' mompelde ze, en maakte haar vuistje los. Uiteindelijk gaf ze zich over, trok haar benen omhoog en viel weer langzaam in slaap.
    Een tevreden zucht ontsnapte haar, haar vingers gleden even over de stof van het lichtpaarse pakje dat ze droeg.


    -

    [ Oew Lizz, sexy picture *O* ]


    -