• Ja, ik heb dus een vraagje voor de moderators uit België. Ik zou heel graag meedoen met de Junior Journalist-wedstrijd georganiseerd door het davidsfonds. Ik zit in het vierde middelbaar en moet dus een interview schrijven. Het thema is virtuele wereld en daarom zou ik mijn interview graag schrijven over quizlet. Ik zou daarvoor graag een moderator interviewen en omdat ik in België woon en niet zo ver alleen mag van mijn ouders zoek ik iemand, die graag wil meedoen aan het interview en in België woont, niet té ver van mij. (Ik woon in Buggenhout, dichtbij Dendermonde)
    Dus wil er iemand door mij geïnterviewd worden? En ik heb nog een vraagje: zou ik eerst aan de stichter van Quizlet moeten vragen of ik er wel over mag schrijven? Dankje!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Pb anders een paar mods? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Normaal gezien mag je wel over Quizlet schrijven, denk ik. :3
    Bedoel je eigenlijk een interview in real-life of via pb? Ik woon namelijk wel redelijk dicht tegen Dendermonde. :3


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Normaal gezien mag je wel over Quizlet schrijven, denk ik. :3
    Bedoel je eigenlijk een interview in real-life of via pb? Ik woon namelijk wel redelijk dicht tegen Dendermonde. :3

    In real-life want anders zou ik het ook aan die uit Nederland vragen. Maar zou je het misschien zien zitten dat ik jou interview?


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ehm, ik zal kijken of ik kan en of ik mag van mijn ouders.
    Wanneer, hoe en waar dan? :3


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ehm, ik zal kijken of ik kan en of ik mag van mijn ouders.
    Wanneer, hoe en waar dan? :3

    Waar woon je juist dan? Als het niet megaver is wil ik gerust tot bij jou komen als ik dat mag van mijn ouders. En wanneer, misschien het best zaterdagnamiddag of op zondag als dat gaat.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:10 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak