• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Jiiip? ik weet neit waar ik moet beginnen met ons plan en mn broertje loopt naast me to kloten en het is lastig om me te concentreren]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oké, ik wacht wel tot tenminste Fayan het weer, anders klopt het driedubbel niet :'D

    And ik PB wel iets.]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 19:43 ]


    -

    Nalyua
    Ze haalde haar schouders op. "Nay, nooit van gehoord. Maar het klinkt wel grappig. Hoe zei je dat nou? Awwww-shum? Of awwww-zum?"

    Felan
    Hij staarde naar de muur, in plaats van naar hun verstrengelde handen.
    "Je... weet toch nog wel wat ik gisteren heb gezegd?" Spanning was hoorbaar in zijn stem.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    'Ik heb het onthouden, maar of het nou echt duidelijk was.'
    Haar blik gleed bedenkelijk over zijn gezicht, de glimlach verdween langzaam van de hare.


    -

    Hayden
    'Awwwwshum,' zeg ik langzaam. 'anyway, waar zei je dat jij en je vrienden vandaan kwamen? En waarom je nu hier bent?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik grijns even als ik zie welke voorzorgsmaatregelen Saph neemt tegen zijn familie, maar dan betrekt mijn grijns weer. Het moet vreselijk zijn om ze steeds te willen ontlopen.
    Saph ploft naast me neer en ik trek hem tegen me aan, met zijn hoofd op mijn schouder.
    "Nee? Welk nieuws?" vraag ik geïnteresseerd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*Chiara krijgt in de tussentijd een superbuik en bevalt: tadaa*]


    -

    Saph
    'Daiyh is terug naar het Capitool gegaan. Ze hebben hem meteen neer geschoten,' vertel ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Neergeschoten. Daiyh is dus dood. Ik kan er eerlijk gezegd niet om treuren en ben blij dat hij dood is, kan hij ons niet meer lastig vallen, maar aan de andere kant vind ik het wél erg voor zijn vriendin, die Chiara. Beetje dubbel dus.
    "Oh..." zeg ik dus maar, niet wetend of ik moet juichen of niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'En daar boven op is Chiara weer zwanger van hem,' ga ik zachtjes veerder. Daiyh kan ik neit om treuren, en Fayan waarschijnlijk ook niet. daiyh was gewoon een klootzak. Maar het is wel erg voor Chiara.

    Darcio
    Het is avond ald ik land op het landingsplatform van District 13. Gekleed in de typische district 13 kleding, alsof ik hier hoor.
    Stilletjes, onopmerkbaar, loop ik naar binnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Inmiddels was ze al een tijdje de ziekenzaal uit, en dat was maar goed ook. De enige reden waarom ze er een dag of twee was gebleven was voor de baby.
    Bedenkelijk gleden haar vingers langs de teeruitziende wang, ze liet haar rug tegen de bank leunen van de ruimte waar ze zat. Gelukkig was er niemand, en dat had ze ook even nodig. Rust.


    -

    Fayan - Stylist
    "Echt?" vraag ik nu zachtjes. Dat vind ik wel erg. Dat Chiara er nu alleen voor staat met haar kindje, of nou ja, ze zal wel steun krijgen, maar van de vader bedoel ik. Ook al is het niet zijn schuld dat hij is neergeknald. En ook weer wel. Maar het blijft erg.

    [WHO THE FUCK is Darcio nou weer? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Thats mine and Jip's secret (wbw)]

    Saph
    Ik knik en leun tegen Fayan aan. Wat een rot dag was dit geworden.
    'Hoe was de rest van jou ochtend?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het was jammer dat haar ogen nog even helderblauw zouden blijven, tot ze kon zien welke kleur het echt werd. Langzaam trok ze haar benen omhoog, streek even over de donkerbruine, bijna zwarte haren. Daiyhs lokken.
    'Zahira,' verzuchtte ze de naam van het meisje even, en toen die haar ogen langzaam opende verscheen er een voorzichtige, warme glimlach op haar gezicht.


    -

    Fayan - Stylist
    "Heel saai zonder jou. Maar ik dacht dat ik maar beter niet teveel met je gezien kon worden in de buurt van je familie." gaf ik toe. En ik zou me moeten voordoen als zijn 'collega' en dat vond ik echt vreselijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen