• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het leek wel alsof haar hele lichaam meteen op scherp stond. Ergens verdrong ze meteen de optie, zonder dat ze er ook maar echt aan had kunnen denken.
    'Hij is weg, jullie hebben geen last meer van hem,' zei ze met een zachte stem, en sloeg haar blik neer.


    -

    Felan
    Hij slenterde door de gangen, zijn handen in zijn broekzakken en een mistroostige uitdrukking op zijn gezicht. Alles hier benauwde hem: van het weer, tot de andere mensen, tot de hopeloosheid die zijn leven leek te kenmerken. Ergens had hij opgevangen dat hun familieleden zouden worden gehaald, maar hij wist niet of hij met de aanwezigheid van zijn overbezorgde ouders en bemoeizuchtige zusje wel zo blij moest zijn. De enige met wie hij de afgelopen dagen nog wat contact had gehad was Amycus, maar dat was nou niet echt positief verlopen.

    [Zal ik een rol voor Felan's zusje aanmaken?
    En ik moet nu even eten, brb :'3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Godver, wáárom had Amycus hem nu weer deze taak gegevn? Okay, zelf kon ze het niet doen, ze was aardig, maar kwam nogal vaak bot uit de hoek. ik ging naar chiara en leg een hand op haar schouder.
    'Dat weet ik, we hebben nieuws gehad uit het Capitool.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Tot zo <3]

    Amycus Calcia
    Op weg naar buiten sloeg ze een hoek om, toen ze opkeek zag ze iemand haar richting opkomen. En toen ze beter keek, herkende ze Felan.
    Met een zucht streek ze onwillekeurig haar lange, goudblonde lokken naar achteren, streek de plooien uit haar diepblauwe shirt. Toen bedacht ze zich pas wat een onzin dat was.
    Gisteravond was weer niet tot een succes verlopen.


    -

    Chiara Cinxi
    Behoedzaam keek ze op, voor het eerst in een lange tijd besteedde ze er geen aandacht aan als iemand haar aanraakte. Het was op dat moment niet bepaald het belangrijkste.
    'Wat dan?' vroeg ze voorzichtig.


    -

    Saph
    'Het Capitool verwelkomde hem niet echt terug, Chiara.. hij is...'
    Oh god, hoe kon ik haar dat in godsnaam vertellen? Het was zo overduidelijk geweest hoe ze zich voelde voor de klootzak.
    'Chiara, ze hebben hem vermoord.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het duurde twee seconden voor ze het leek te beseffen, haar blikveld werd haar deels ontnomen door een waas van tranen. Haar kaken zette ze op elkaar, om het trillen van haar roodroze lippen tegen te gaan.
    'Daiyh is.. dood?' vroeg ze met een zwakke stem, alsof het nog niet duidelijk was.
    Natuurlijk had ze het kunnen weten, er was bijna geen andere mogelijkheid geweest. Hij was een verrader, hij had zich tegen het Capitool gekeerd om háár te redden.


    -

    Saph
    Tranen vullen haar ogen bijna direct na mijn woorden. Ze meot zich verschikkelijk voelen, als die man echt iets voor haar betekende. Zonder echt na te denken gaf ik haar een knuffel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*heeft haar slavlinder + brood in recordtijd opgegeten, en gaat nu een rol invullen voor Felan's zusje*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Het duurde niet lang of de tranen vielen naar beneden, gleden over haar gezicht. Haar schouders begonnen te schokken, ze voelde hoe Saph zijn armen om haar heensloeg. Haar vingers krulden onwillekeurig om zijn shirt, en ze sloot haar ogen.
    Daiyh was dood, het was een bijna onnatuurlijke gedachte. Hoe kon die sterke, geweldige Daiyh nou dood zijn?
    In haar hoofd zag ze het voor zag. Daiyh die het Capitool binnenliep, zijn donkere ogen hoopvol, opgelucht. Hij was weer thuis, die plek wás zijn thuis.


    -

    Saph
    Ze bleef opvallend stil, hoewel haar schouders schokten. Daiyh was misschien wel een klootzak, maar hij was neit harteloos geweest, dacht ik. Anders was Chiara neit van hem gaan houden. stilletjes hield ik haar vast terwijl ze uithuilde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Na een paar minuten ontsnapte er een onwillekeurige snik aan haar, ze liet haar handen afdwalen en bedekte haar gezicht daarmee. Het leek wel alsof haar benen trilden.
    Hoe kon dit nou? Dit kon gewoon niet, hij kon niet dood zijn.
    Naar haar idee had ze een halfuur staan huilen voor ze behoedzaam een stap achteruit zette, haar gezicht nog steeds deels verstopt achter haar handen.
    'Ik.. ik ga naar..' stotterde ze, om vervolgens maar te besluiten om haar zin niet af te maken.


    -

    Saph
    'Wees je voorzichtig? Als je ergens over wil praten can dat altijd,' zeg ik, terwijl ik haar loslaat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'J-ja,' zei ze, maar haar stem schoot omhoog bij de laatste letter. Daarna knikte ze maar, en liep de gang uit.
    Elke seconde leek het erger tot haar door te dringen: Daiyh was dood, weg. Ze zal hem nooit meer zien, nooit meer zijn lichaam voelen, zijn stem horen.
    Eenmaal buiten slikte ze onwillekeurig even toen ze de koude wind voelde, maar het was zoveel beter dan de stilte.
    Maar toch, ze stond niet echt te springen om Hayden tegen te komen.


    -

    Hayden
    Chiara vluchtte naar buiten, en ik twijfelde. Was ze aan het huile?
    'saph? Is alles goed met Chia-'
    Maar hij sloeg de deur voor mijn neus dicht. okay, nog altijd niet gewenst. Met een zucht liep ik door de gangen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 18:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.