• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*zwangerschapsdoorkrijgendoorspoelknop?* *O*]


    -

    Felan
    Onwillekeurig voelde hij de neiging opkomen weg te rennen toen hij Amycus om de hoek zag komen. Waarom liep hij óveral ook tegen haar aan? Het was alsof ze naar elkaar toe getrokken werden- nee, dat klonk fout. Met een emotieloze blik staarde hij naar de muur achter haar. Gewoon doorlopen en doen alsof je haar niet kende, dat was het beste, had hij besloten. Hij wilde niet nóg meer drama.

    [Oh, en wie wil Felan's irritante, puberale, luie en arrogante zusje ontmoeten? (wbw)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Uh, Hayden wil haar wel otnmoeten! *O*

    @Jip: *Drukt op de knop*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Hij deed niet eens de moeite om naar haar te kijken, en daar werd ze zowel heel erg boos als aardig verdrietig om. Uiteindelijk bleef ze ergens tussenin hangen, en toen hij langsliep wierp ze hem één blik toe.
    Plotseling stond ze stil.


    -

    Nalyua
    Oké, dit gebouw was vreemd. Ze had het al besloten in de allereerste milliseconden nadat ze haar eerste voetstap op het grondgebied van District 13 had gezet, en haar mening zou niet meer veranderen, want dat deed hij nooit. Ze had haar ouders ergens in een eetzaal gedumpt samen met wat andere saaie mensen en dwaalde nu door het gebouw, hopend dat er ergens mensen van haar leeftijd te vinden waren. Iedereen hier leek óf veel ouder óf te jong om aandacht aan te besteden. Reikhalzend volgde ze enkele oudere jongens, die waarschijnlijk al ergens in de twintig waren, maar natuurlijk zagen ze haar niet staan. Zelf vond ze oudere jongens juist aantrekkelijk; die van haar leeftijd waren zo ongelófelijk kinderachtig. Soms zaten ze zelfs nog onderling te stoeien, écht niet normaal volgens haar. Maar het herinnerde haar wel aan lange dagen met haar vaste vriendengroep in District 12, iets dat een verdrietige trek op haar gezicht deed verschijnen. Ze miste hen nu al... Waarom moesten ze hier ook alweer heen? Alleen vanwege haar stomme broer. Nou zeg.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Felan
    Nog maar een paar stappen... Hij telde ze af in zijn hoofd terwijl hij haar passeerde. Haar blik gleed even kort over hem en leek een gat in het deel van zijn gezicht te branden dat naar haar toegekeerd was. Nog één stap en hij kon de hoek om, waarachter het veilig was...
    En toen opeens stopte haar voetstappen. Eén opgeluchte seconde lang dat hij dat ze verdwenen was, maar toen besefte hij dat ze was blijven staan. Hij had de neiging nu zelfs nog sneller door te lopen, maar iets in hem deed hem stilstaan. Aarzelend draaide hij zich om.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hayden
    Ik liep vrolijk fluitend door het gebouw heen. Zei zelf hallo tegen een paar mensen maar ik kreeg alleen gesnauw terug. Nou, gezellig dan.
    'Hey!'

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 18:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oké, ik moet dus wel even iemand hebben om lastig te vallen.

    Laat maar, ik weet het al *O*]

    Chiara Cinxi
    Onderzoekend drukte ze met haar vingers op haar buik. Het leek wel alsof de huid er dikker was geworden, strakker en harder. Daarbij voelde ze zich de laatste tijd steeds misselijk, en de angst - of ze hoop, ze wist het niet - voor het eerste vermoeden dat ze meteen weg had geduwd groeide met de seconde.
    Wat als het waar was, als ze wéér zwanger was geworden van die ene keer? Dan kreeg ze een kind van Daiyh, en zou die opgroeien zonder vader. Als hij nog had geleefd, had ze hem misschien over kunnen halen te blijven..


    -

    [Wie moet ik Chiara tegen laten komen? o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Hij keek voorzichtig om, dat hoefde te niet te zien. Ze voelde zijn blik op haar rusten.
    Met een zucht draaide ze zich om, haar blik gleed even langs de zijne. 'Ik geef het op,' zei ze simpelweg, en schudde licht met haar hoofd.


    -

    [Saph zei toch dat ze bij hem kon komen als ze ergens over wilde praten? (cat)]


    -

    [Oh *dom*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Bedenkelijk keek ze op, liet haar blik over een aantal mensen gaan die langsliepen.
    Deze keer wilde ze zekerheid, ze wilde zeker weten dat ze zwanger was, dat alles goed ging. Er was dus geen andere optie: ze moest naar een dokter. Godver, ze haatte dokters.


    -

    Saph
    'Chiara?' ik liep de gangen door, op zoek naar het meisje uit District 10. Ik had haar weinig gezien sinds ik haar had verteld over Daiyh's dood, ik vroeg me af of alles goed ging met haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Opeens klonk een stem, en ze keek op. Saph.
    Ergens vroeg ze zich af wat hij van haar moest, maar ergens was het logisch. Hij was degene geweest die haar had verteld dat Daiyh dood was, en aangezien er hier ook nog mensen rondliepen met een hart was hij waarschijnlijk gewoon nieuwsgierig.
    'Wat is er?' vroeg ze ondanks.


    -