• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Doe niet zo kinderachtig en zeg gewoon wie het is,' verzuchtte ze.

    Chiara Cinxi
    Natuurlijk koesterde ze ergens nog hoop, naïve hoop, dat ze hem ooit nog terug zou zien. Nog steeds had ze het gevoel dat ze van hem was, en hij ook wel van haar. Ookal zou hij haar daar absoluut niet mee eens zijn.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:08 ]


    -

    Saph
    'Hayden,' mompel ik geïrriteerd. 'Mijn jongere broer. geloof me maar als ik zeg dat je hem niet wilt ontmoeten.'

    Hayden
    Chiara bleef stil, leek diep in gedachten, en ik bleef Saph maar roepen. op een gegeven moment begon ik random deuren te openen.
    'Saph? Saaaph? Oh, sorry meneer. Saph? Saph ben je hier? Saph, ik en Chiara zoeken je!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Wat is er dan -'
    O fijn, iemand stond aan de deur te rommelen. Even rolde ze met haar ogen, en keek vanuit haar ooghoeken naar de deur. Een vrolijke stem klonk aan de andere kant, en meteen trok ze haar wenkbrauwen omhoog.


    -

    Saph
    Met een zucht wreef ik over mijn slapen. God, ik heb echt eht meest irritante broertje in Panem. Maar hij lijkt het al door te hebbnen.
    'Saph, ben je hier? Saph! Saph, doe een sopen!'
    Dus na een paar minuten smijt ikd e deur open.
    'Wat nu weer?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Pas na een paar tellen besefte ze dat de deur was geopend, en toen ze opkeek zag ze het uitermate geïrriteerde gezicht van Saph.
    'Ik vroeg me af waarom je het niet nodig vond om je familie niet eens te vertellen waar ze zijn.'


    -

    Saph
    Oh fijn.
    'Ik heb het druk gehad,' antwoord ik rustig. 'en Hayden zei zelf dat hij het niet erg vond.'
    'Hoewel ik welg raag terug wil naar de zee, want alles is hier zo.. opgesloten,' viel Hayden me in de reden. 'Is Chiara een vriendin van je? Ze is wel aardig hoor.'
    'hou je mond,' verzocht ik hem gemaakt vriendelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dusss... waar kan ik inspringen? *heeft geen flauw idee waar het nu over gaat*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Val <3

    Amycus was naar Saph gegaan om te vertellen dat Daiyh terug is gegaan naar het Capitool en daar is neergeschoten]


    -

    [ uh, nou, Daiyh is dood volgens Amycus, Chiara dr kind kwijt, Saph is geïrriteerd omdat zn familie er is..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Ze schraapte haar keel even, en wierp een blik op Hayden. 'Ik ga maar weer eens.'
    Haar ogen schoten naar Saph, hem zwijgend herinnerend aan wat hij moest doen. Daarna liep ze de gang op.

    Chiara Cinxi
    'Vind je het niet enigzins nodig?' mompelde ze, en streek haar lange, donkere lokken naar achteren.
    Zou Saph al weten dat Daiyh weg was gegaan, terug naar het Capitool? Ach, hij zou het vast geweldig vinden, meer dan dat zelfs.


    -

    Saph
    'Ja, dat regel ik nog wel allemaal Chiara,' verzucht ik. mijn ogen flitsen naar Hayden. 'Hayden, wacht je even buiten zodat ik met Chiara kan praten?'
    'Oh, is ze je vriendinnetje?'
    'Uh, nee. Wacht nu maar gewoon buiten.'

    Hayden
    ik haalde mijn schouders op en liep naar de gang. Jammer, want vader zou er best blij mee zijn als Saph een vriendin kreeg. En anders zou hij waarschijnlijk zelf een vriendin voor Saph vinden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar blik gleed naar Saph, onwillekeurig trok ze haar wenkbrauwen op.
    'Weten je ouders het niet?' vroeg ze. Blijkbaar was hij nog niet geheel uit de kast gekomen.


    -

    [Zal ik Felan dan maar op Amycus afsturen?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Jaa *O* ]


    -

    Saph
    'Jawel,' mompel ik. Ik had geen zin om eht gehele verhaal uit te leggen.
    'Chiara, er is iets dat je moet weten. Over... Daiyh.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.