• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Oh, okay!
    Snel ging ikachter haar aan de lift in. 'Maar Saph gaat niet blij zijn hoor!'

    Saph
    'Omdat een of andere idioot mijn familie hier heen heeft gehaald,' antwoord ik, lichtelijk geïrriteerd. 'dus, waarom had je me nodig?'

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:46 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Daiyh heeft vanmorgen één van de hovercrafts gestolen en is terug gegaan naar het Capitool, en volgens mij is die andere hem gevolgd.'
    Natuurlijk zag hij het als goed nieuws, zo begon het ook.

    Chiara Cinxi
    God, waar was die kamer ook alweer? Ooit was het haar verteld, dus drukte ze op de gok op één van de cijfers. Met haar armen over elkaar geslagen stond ze te wachten tot de lift boven was.


    -

    Saph
    'mooi zo!' antwoorde ik emteen. Zijnw e tenminste van hem af.

    Hayden
    Vrolijk neuriede ik een liedje. Chiara was wel heel erg stil.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Hij is alleen neergeschoten zodra hij landde..' Even bleef ze stil, zich afvragend of Saph wist waar dit heenging.
    'Jij vertelt het aan haar,' zei ze dus maar meteen. 'Aan Chiara, die is hier nog.'

    Chiara Cinxi
    Toen de lift stopte, liep ze meteen naar buiten. Eenmaal op de gang keek ze even om zich heen.
    'Godvergeven rotdistrict,' mompelde ze.


    -

    [WAIT is Diayh dood? O.O]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    Mijn familie kwam als laast. Ik heb ze een dikke knuffel gegeven toen ze in het ziekenhuis kwamen. De Grote verassing was eigenlijk dat Thijs en zijn familie kwam.Ik mocht het ziekrnhuis nog niet uit. Ze zijden dat ik nog een paar dagen moest blijven voor de "zekerheid".

    Pascal
    Ik zat opgesloten in een cel.Ik kreeg genoeg eten en luxe, omdat ik meerdere malen heb geschreeuwd dat ik uit disrit 2 kom waar we juist hun het meeste helpen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    'Daiyh is dood?' vroeg ik haar. Ik wist niet goed wat ik daarvan moest denken. Chiara... Chiara zou absoluut gebroken zijn. De manier waarop ze naar die man keek zei genoeg. Maar ik kon geen medelijden voelen voor Daiyh, niet na de dingen die hij Fayan heeft aangedaan.


    Hayden
    'Saph! Saaaph, waar ben je?' begon ik te roepen. De gangen galmden goed, misschien zou hij me horen. 'Saph!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Wil jij het haar vertellen? Ik denk dat als ik het vertel ik overkom als een botte bijl, en dat maakt het nou niet echt gem-' Abrupt brak ze haar zin af, en keek vragend naar de deur.
    'Iemand roept je.'

    Chiara Cinxi
    Ondertussen waren haar gedachten alweer zodanig afgedwaald naar Daiyh dat ze zwijgend achter Hayden aanliep, hij wist toch niet zo min waar hij heen ging als zij zou doen.
    Als Liadan haar niet had aangevallen, dan was ze nog zwanger geweest. Dan had ze iets gehad, iets van Daiyh. Nu was ze gewoonweg alleen.


    -

    Cassie - District 9
    Met een glimlach op mijn gezicht loop ik rond, ververs verbanden, praat met patiënten en geef na overleg met een andere dokter een paar medicijnen aan een paar mensen. Ondertussen hou ik Aurora in de gaten, die op een leeg bed zit en met haar knuffels speelt. Ik voel me al stukken beter dan eerst, nu kan ik tenminste iets doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    [WAIT is Diayh dood? O.O]

    [Yes :'c]


    -

    Saph
    Hayden. Natuurlijk.
    'Nee, niemand roept me, je hebt niets gehoord. ik vertel het Chiara later vandaag,' mompel ik. Hayden,g a alsjeblieft weg.

    Hayden
    'Saph! Saph, waar ben je? Ik en Chiara zoeken je! Saaaaaph!' ik zuchtte. Ik had het gevoel dat hij me aan eht ontlopen was... alweer. zoals altijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hullooo :'3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus schreef:
    (...)
    [Yes :'c]

    [Awh! Poor Chiara!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Hoihoi!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Valflap! 8D Hellow <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.