• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Daar heb je toch je Superheldenkrachten voor? Hup, je cape om en vliegen maar," plaag ik en ik kietel hem tussen zijn ribben. Ik was heel blij dat Saph het tot nu toe nog goed kon vinden met mijn familie. Alleen Kylian nog.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Stilletjes keek ik naar binnen. een donkerharige vrouw was bezig met een kind.
    'Zahira,' zei ze zachtjes. Die stem herkende ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Zeg, ik moet zo nog even bij de ziekenzaal kijken en dan gaan we vragen welke kamer voor ons is, goed?' vraag ik aan Dario. Hij knikt. 'Aurora moet inderdaad maar eens naar bed.' Ook ik knik instemmend, maar Aurora protesteert. 'Nog lang nie moee!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ thank you Jip (wbw))]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lol, Laura, ik ken een jongen die Cilian heet en hij is echt heel erg irritant x]]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Lachend neem ik een paar stappen achteruit, aangezien Fayan heel goed weet dat ik niet tegen keitelen kan.
    'Ja ja, pest mij maar,' antwoord ik nep-beledigd. ik verplaats de stoelen en doe de deur van het slot.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een flauwe glimlach speelde nog rond haar lippen toen ze met een hand haar donkere, lange lokken uit haar gezicht streek. Haar zachtgroene ogen bleven bij het meisje hangen, ondanks de nog subtiele trekken in haar gezicht wist ze al dat ze prachtig zou worden. Het kind van Daiyh, dat kon toch niet anders?


    -

    Fayan - Stylist
    Ik sla mijn armen om zijn middel en druk een kusje in zijn nek.
    "Maar dat doe ik wel altijd met liefde," grijns ik en dan gaan we op weg naar de ziekenzaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Stilletjes kijk ik toe. Chiara had een kind. ik vroeg me af van wie. Ze was dus toch verder gegaan met haar leven.

    Saph
    Met Fayan naast me lopen we de ziekenzaal in, rest naar Ferron's bed.
    'Hey kleine held,' zeg ik met een glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Maar...' begint Dario, en te laat zie ik de pretlichtjes in zijn ogen. 'Dan moet je me wel bij kunnen houden!' roept hij en hij stuift ervandoor. 'Ik krijg jou wel,' roep ik lachend. 'Goed vasthouden, Aurora,' voeg ik eraan toe en dan race ik achter hem aan. Een meter of tien voor de zaal haal ik hem in en kom alsnog als eerste binnen. 'Hah! Ik win!' roep ik triomfantelijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Le Fayan and Saph:]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het duurde niet lang of ze was al in een diepe slaap, waarna ze haar op de zachte bank legde. Met een zucht liet ze haar hoofd tegen de leuning rusten, en sloot haar ogen even.
    Soms keken mensen haar vreemd aan, gezien de verdrietige glans die nog altijd in haar ogen leek te liggen, om haar heen leek te hangen. Het was vreemd voor hun, dat ze iemand die ze zo kort kende nooit los had kunnen laten.


    -

    Fayan - Stylist
    Ferron's vermoeide gezichtje klaarde meteen op toen hij ons.. nou ja, Saph zag.
    "Hoi grote Superheld!" antwoordde hij enthousiast.
    Maar toen we pas net de stoelen naast het bed hadden gezet, kwam er iemand anders de zaal in, die mij en Saph even kort aankeek.
    "Ah, kijk, daar heb je Kylian," zei ik tegen Saph.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ *O* ]


    -

    Saph
    'wie/' vroeg ik nogal dom. ik keek om naar de jongen. Oh, fayan's andere broertje. slim, saph, echt. 'Oh, de laatste die ik meot ontmoeten,' verbeter ik mezelf met een glimlach.

    Darcio
    Ik draai me om, ik meot hier weg. ze is verder gegaan met haar leven. mooi zo. Ik zucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.