• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Hoe lang duurde de blik die ze kreeg? Een halve seconden?
    'Daiyh?!' riep ze vrijwel meteen, haar hart beukte tegen haar ribbenkast op. Miste ze hem werkelijk zo erg, zo erg dat ze ging hallicuneren?


    -

    Fayan - Stylist
    "Hij is bang om te lachen." knikte Ferron.
    "Nee, hij is gewoon heel erg verlegen." verbeterde ik hem.
    "En toch lacht hij nooit!" verdedigde Ferron zichzelf.
    "Dat komt omdat jij voor vier lacht."
    Ferron probeerde een pokerface op te zetten en faalde daar meteen al in.
    "En ik ben toch lekker knapper dan jou." eindigde hij. "Toch Saph?"
    O god. Alles werd nu 'toch Saph?'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Meteen was ik de hoek om. Het kon niet, ik was te ver weg geweest, ze had me niet goed gezien. Verdomme, waarom had ik niet weg kunnen blijven?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Hij probeerde onverschillig zijn schouders op te halen; alsof hij eigenlijk helemaal niets om haar gaf. Het was een zwakte haar te laten zien hoeveel hij werkelijk om haar gaf.
    "Ik ken je nog maar zo kort..." mompelde hij. "En dan kom je met..." Godver, nu moest hij niet weer met zulke dingen beginnen....

    Nalyua
    "Niks, volgens mij. Er zijn hier alleen maar sáaie mensen," zei ze, en sloeg ontevreden haar armen over elkaar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    'Jullie zijn even knap, het loopt in de familie,' antwoord ik grijnzend. Ik bedoel, fayan was gewoon belachelijk knap, dat viel niet te ontkennen, maar zoiets zeg je neit tegen een kind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Hij reageerde niet. Natuurlijk niet.
    Met een zucht tilde ze Zahira verder op, gaf een zachte kus op haar slaap. Ze verdiende geen emotioneel ontwrichte moeder.
    'Kom, we gaan,' mompelde ze tegen haar, alsof ze wakker was en haar al begreep. Daarna liep ze verder de gang op, de gang waar de man net ook had gelopen. Het enige verschil was dat zij straks rechtdoor zou moeten, in plaats van de hoek om.


    -

    Cassie - District 9
    'Dario, ik ga Aurora even naar bed brengen,' roep ik door de zaal heen. Als het Fayan en Saph al opvalt, heb ik een prima excuus om niet met ze te praten. Aurora moet slapen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    'Jij bent niet saai!' voeg ik daar grijnzend aan toe. 'ik bedoel je bent de eerste persoon waar ik hier een normaal gesprek mee kan aanknoppen, iedereen rent óf gillend weg, of snauwen maar wat.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb zin in soep ;3]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Schaamrood verscheen op haar kaken, meteen keek ze weer van hem weg. Zwijgend bleef ze zo staan.
    Hoe kon iemand haar opeens zo ongemakkelijk laten voelen?


    -

    Darcio
    Met een zucht leunde ik teegn de muur. Waarom had ze dat geroepen? Daiyh was dood. Ze was doorgegaan emt haar leven, dat was duidelijk. ze had zelfs al een kind, hoewel de kans kleinw as geweest.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "En toch ben ik mooier. Maar ik hoef toch niet bang te zijn dat Fayan mijn meisjes afpakt."
    "Net alsof jij al vriendinnetjes hebt."
    "Héul veel!"
    Ik rolde met mijn ogen en lachte.
    "Meneer Superheld, ik zag vandaag jouw broer! Die was niet lief."
    Uh-oh. Wat had hij allemaal verteld? Ik wist heel goed dat Ferron een enorme kletskous was en dat kwam niet altijd even goed uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    In stilte liep ze de gang op, toen hij opeens weer verscheen. Leunend tegen de muur leek hij bedenkelijk naar de vloer te kijken, en ze kon niet anders dan plotseling stil staan.
    Zahira werd wakker, haar zachte gemurmel klonk hard in de lege ruimte.


    -

    [ Ik word geplet >.< ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:37 ]


    -

    Cassie - District 9
    Ik loop naar onze kamer, help Aurora om haar pyjama aan te doen en poets haar tanden. Vervolgens stop ik haar in, zing zachtjes een slaapliedje tot ze haar ogen sluit en naar dromenland vertrekt. Ik buig me voorover, druk een kus op haar voorhoofd en fluister: 'Slaap lekker, vlindertje.' Dan sta ik op, sluit zachtjes de deur en loop terug naar de ziekenzaal. Nog maar even dokter spelen. Eenmaal daar leun ik even tegen de deurpost, neem de nauwelijks veranderde situatie in me op. Op dat moment roept Dario echter vrolijk mijn naam door de ruimte, waardoor het wel heel duidelijk is dat ik er ben. Geweldig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.