• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nalyua
    "Meh, dat had ik ook al gemerkt..." mompelde ze, terugdenkend aan een niet-zo-prettige ervaring met twee ziekenverzorgers en een gestoorde vrouw die zich voorstelde als de moeder van de tribuut van District 14, wat naar haar weten helemaal niet bestond.

    Felan
    Een soort medelijden kwam in hem op toen hij zag hoe ongemakkelijk ze zich voelde. Het was natuurlijk allemaal zíjn schuld.
    "Je hoeft je er niet... moeilijk over te voelen. Of zo," zei hij. Die "of zo" deed het 'm natuurlijk weer.

    [Brb, even zum den avondwinkel]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    'Mijn broer/?' Oh god, als hij maar neiet aan iedereen liep te verkondigen dat we broers waren, dat kn ik neit gebruiken


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (we do need more drama o.o .. vader later komen?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Darcio
    Er klonk een geluid achter me. een kind. Dat betekende maar een ding. Chiara was deze kant uit gekomen. Fuck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Even schudde ze met haar hoofd, nog steeds zwijgend keek ze naar de grond. Pas na een paar minuten keek ze op, streek haar lange, goudblonde lokken uit haar gezicht.
    'Maakt niet uit,' mompelde ze.


    -

    Hayden
    'nou heb ik tenminste een normaal persoon gevonden,' zeg ik glimlachend naar Nalyua. Ze was wel aardig, en praatte veel. maar dat deed ik ook wel best veel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [me is on ^^]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Fayan - Stylist
    Ferron knikte.
    "Yep! Die kwam hierbinnen en vroeg aan mij waar jij was en toen zei ik weetikveel en toen ging hij met mij praten over Fayan. Maar hij was saaaaaaaai."
    Tsja. Ferron kon natuurlijk niet weten dat hij dat beter niet had kunnen doen. De onschuld van een kind.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [what happened?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ja! Doen! En dan laat ik Ferron het even extra spannend maken (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    mijn binneste leek absoluut te verstenen.
    'Over Fayan?' vroeg ik, terwijl ik mijn stem normaal probeerde laten klinken. 'wat vroeg hij dan zoal?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Om de één of andere reden weigerde ze verder te lopen voor ze het gezicht van de man had gezien, wat nog steeds nergens op sloeg. Wie zou het moeten zijn? Daiyhs tweelingbroer?
    Een protesterend geluid klonk toen Zahira vond dat ze niet genoeg aandacht kreeg, en met een hoog gilletje gaf ze een schop in de lucht.
    'O god, aandachttrekker,' glimlachtte ze, en legde een hand op haar buik. Meteen tevreden greep ze de vinger van haar moeder vast, en sloot haar ogen weer.


    -

    Cassie - District 9
    Als na een tijdje duidelijk word dat ze geen aandacht aan mijn naam die hard door de ziekenzaal schalde besteden, grinnik ik, zet me af tegen de muur en loop naar het bed waar Dario zit. Het is schuin tegenover dat van het twaalfjarige jongetje waar Fayan en Saph bij zitten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Over waarom jij met Fayan ging ontbijten. En toen zei ik; dúh, omdat Fayan vet jaloers is op jouw Superheldenkrachten! En toen zei hij dat ik een stom joch was en ging weg."
    Pardon? Hoe had hij mijn broertje genoemd? Goh, hij mocht heel blij wezen dat ik er niet bij was geweest.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Wat had ik die stem gemist. Ik moest doorlopen. nu. Weg van hier. ik kon me niet verroeren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.