• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Er zijn verschillende anderen in de ziekenzaal, waaronder Saph en Fayan, maar ik besteed aan geen van hen aandacht. Lachend ploffen ik en Dario naast elkaar neer op een leeg bed. Vrolijk til ik Aurora van mijn nek af en zet haar tussen ons in. 'Mama, ik toch beetje moe,' gaapt ze en ze leunt tegen me aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Het was maar eens tijd om haar naar bed te brengen, straks viel ze zelf ook nog in slaap op die bank. Voorzichtig tilde ze het meisje op, die met een zacht, klagend geluidje een schop in de lucht gaf.
    Daarna liep ze in de richting van de deur, die nog altijd op een kier stond.


    -

    Darcio
    Voetstappen kwamen richting de deur. ik liep door de gang, rustig tempo. alsof ik niets had gezien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Kylian kwam in stilte naar ons toegelopen en schoof een stoel bij aan de andere kant van Ferron's bed.
    Daarna liep hij naar Saph toe om zich kort voor te stellen en toen liep hij weer terug.
    "Weetje.." fluisterde Ferron heel erg verstaanbaar tegen Kylian, die hem vragend aankeek.
    "Hij vecht met échte boeven."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Met haar voet duwde ze de deur open, en liep de gang op. Een eindje voor haar liep een man, nog steeds gehuld in de District 13-kleding.
    Haar vingers gleden over Zahira's donkere haar, ze keek bedenkelijk naar zijn manier van lopen, de spieren onder het uniform. Ze werd gek.


    -

    Saph
    Okay. wow. Kylian was wel even héél anders dan Fayan's andere familieleden. en dat maakte me alleen maar meer nerveus, dus glimalchte ik maar wat en stelde me voor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben ur weer :'D. Wat heb ik gemist en waar moet ik tussen springen?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Darcio
    Hoe verder ik van haar weg liep, hoe meer ik me begon te ontspannen. Krijg de informatie, en ga weer weg. Dat was alles. Datwas waar ik me aan zou houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik lach en til Aurora op. 'Zullen we dan maar een bed voor jou gaan zoeken, vlinder?' vraag ik terwijl ik haar hoog in de lucht hou. Ze kraait van plezier en achter ons begint ook Dario te lachen. Dat ik nou midden in een ziekenzaal vol mensen sta, maakt me even niet uit. Aurora krijgt het altijd voor elkaar om me op te vrolijken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nalyua
    "Awwwshum," herhaalde ze nog een paar keer, voor ze weer breed glimlachte. "En ik kom uit district 12. En ik ben hier... eigenlijk weet ik dat niet eens. Iets met mijn broer, of zo." Ze haalde haar schouders op; het kon haar écht niets schelen.

    Felan
    "Nee..." Hij zuchtte; liet haar hand iets los. "Ik heb gewoon geen idee wat ik hiermee moet, Amycus. Ik heb wat tijd nodig..." Hij keek in haar ogen, en eigenlijk had hij de behoefte haar te zoenen, nú, maar hij was wel ongeveer helemaal zeker dat hij dan afgewezen zou worden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Om de hoek van een gang bleef ze staan, haar blik bleef bij de man hangen. Iets aan hem was zo herkenbaar. Onwillekeurig wierp ze een blik op Zahira.
    'Daiyh?' mompelde ze met een zachte stem, te zacht voor de man om te horen. Maar natuurlijk was het Daiyh niet, Daiyh was dood.


    -

    Fayan - Stylist
    Kylian begon wat te kletsen met Ferron, wat inhield dat Ferron op topsnelheid het hele avontuur van hem en Saph gisteren vertelde en dat Kylian wat luisterde, knikte en half lachte. Hij was absoluut geen spreker, nooit geweest ook. Kylian leeft liever in stilte en rust. Wat best onmogelijk is met mij, Emmy en Ferron, maar oké.
    Kylian bleef maar kort en stond al redelijk snel weer op, groette mij, Ferron en Saph en liep toen de ziekenzaal weer uit. Ach, voor zijn doen was hij best lang sociaal geweest.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    'Nog meer tijd,' mompelde ze met een zachte stem, en keek voorzichtig weg.
    Moest ze nog langer wachten, hoe lang zou het duren?
    Na een paar tellen keek ze weer op naar hem. Waarom wist ze niet waar ze moest kijken, verdomme?


    -

    Darcio
    god dank, ik zou bijna uit haar zicht zijn. zou ze er nog zijn. ik wierp een, hele snelle blik naar achter. ze stond er nog.

    Saph
    'uhm, je broertje is aardig,' zei ik tegen Fayan toen hij weg was. Stil, rustig. zo anders dan de rest.

    Hayden
    'Same here, maar goed, wat is hier zoal te doen? van wat ik heb gezien is eht gewoon doodsaai hier.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Het valt ook echt niet op als er een meisje met een kleuter half door de zaal danst ghehe]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.