• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    Saph
    Na een paar minuten van Fayabn's lippen op de mijnen was ik weer rustig. hij ahd dat effect gewoon, ik voelde me blij en veilig bij hem.
    'sorry,' zeg ik zachtjes. 'Maar we gaan hoe dan ook trouwen. ik wil altijd bij je blijven, Fayan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    Ik sloeg mijn arm om Adylia en dacht toen even na.
    "Hoe hoger je komt, hoe kouder het is, dus we moeten omlaag. Een grot of zo zou het beste zijn." In een boom was geen water, in de buurt van grotten kon dat wel. "Dan zijn we ook meteen beschut tegen wind, regen... tributen..."
    Beschutting was net zo belangrijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Kwaad greep ik haar vast, maar niet in de manier waarop ze wilde. ik smeet haar naar achter, tegen de muur aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    ‘‘Kom,’’ Glimlachte ik, en veegde met de rug van mijn hand mijn tranen weg. Ik had geen reden om nog langer te huilen. Zachtjes verstrengelde ik mijn vingers met die van hem. Bang dat hij in rook op zou gaan als ik zou loslaten, en trok hem mee naar mijn plekje onder de holle boom. Een zucht van opluchting gleed over mijn lippen toen alles eindelijk veilig was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik glimlachte en drukte nog een kusje op zijn neus.
    "Alsof ik je ooit nog zou laten gaan!" Nee, er was niemand die kon tippen aan Saph, die net zoveel gevoelens bij me kon losmaken, bij wie ik me zo op mijn gemak voelde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Waar is Elaine?
    Chiara moet nog zeggen dat hij dood is (cat)]

    Nero Orazio
    Hij keek even rond, en trok haar toen tegen zich aan. 'Hoe heb je dit nu weer voor elkaar gekregen?' vroeg hij, strelend over haar lange lokken.

    Clarry Clora
    'Wát is er mís met jóu?!' gilde ze gefrustreerd, nadat haar rug tegen de muur was geknald. Nog nooit was er een man geweest die haar had afgewezen, tegenstribbeling was ze gewend, maar dit niet.


    -

    Saph
    grijnsend leun ik mijn hoofd weer tegen hem aan, mijn eerdere slechte bui weer vergeten.
    'hoe je ooit voor mij heb kunnen vallen is me nog steeds een raadsel.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Niets,' zeg ik met mijn kilste stem. 'Ik heb toch gezegd dat ik je niet wil?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik knikte. Waarom had ik daar niet aan gedacht? ‘‘Aan die kant zijn enkele lage bergen te vinden, dus rotsen.’’ Ik wees naar links. Vanuit de boom had ik een perfect uitzicht gehad over de arena. Maar een boom was niet praktisch.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clarry Clora
    'Toen je me op die bank duwde, voelde ik toch wat anders,' snoof ze, en streek haar extensions naar achteren. 'Ik voelde heel duidelijk dat je me wel degelijk wilde.'
    Ondertussen verscheen er een uitdagende grijns op haar gezicht, op het randje van ondeugend.


    -

    [Sorry, moeheid ;3]

    Skylar
    Ik voelde mijn wangen kleuren, en glimlachte. Ik kreeg nooit complimentjes, en was er dus ook niet tegen bestand. ‘‘Euh, gewoon.’’ Grinnikte ik zacht, en leunde met mijn hoofd op zijn borst.

    Elaine
    Mijn ogen schoten door de ruimte tussen een deel van het alektrische veld, en de plek van ons kamp. Een hoop troep en bloed. Maar.. Maar waar was Percy? Mijn ogen werden groot, en ik maalde niet meer om de blokken houd. ‘‘Percy?’’ Min stem trilde en mijn ogen vulden zich met wanhopige tranen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    "Lieve Saph, dan kijk je niet goed naar jezelf. Je bent perfect, meer dan perfect voor mij."
    Ik had nooit iemand gehad die beter bij me paste dan hij. Sylvano had een aantal punten gehad waar ik me aan dood irriteerde en die had ik bij Saph nog niet gevonden.

    Saverio - 9 (HEH, nu typte ik Sylvano! GAWD, zijn naam is toch niet zo moeilijk ><)
    "Dan gaan we daarheen," stemde ik in en we begonnen richting de bergen te lopen. Ik keek bij iedere stap om me heen, lette goed op vreemde geluiden die van tributen, mutanten of andere vreemde dingen van de Spelmakers afkomstig konden zijn. Niets in de arena was normaal. Overal lag gevaar op de loer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Een plastic Capitool slet? Uh, nee.' Ik zou niet zo gemeen moeten zijn, haar gewoon de deur uit duwen en klaar, maar binnenin woelt nog steeds een gevecht. mijn gevoelens, die verwarrende bol gevoelens die ik voor Chiara voel, vechten met de lust om de vrouw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Orazio
    'Gewoon, ja ja,' grinnikte hij, en sloeg een arm om haar heen.

    Chiara Cinxi
    Na de dood van Percy was ze ergens tegen een boom aan in slaap gevallen, niet ver van de plek vandaan. Toen ze een zachte stem hoorde, schoot ze al wakker. Nog altijd zag ze er hetzelfde uit: dodelijk, gevaarlijk. Haar donkere lokken hingen onrustig langs haar gezicht, en op haar lichaam zaten nog steeds enige bloedvlekken.


    -

    Saph
    ik lach blij en geef hem een kusje op zijn wang.
    'Dat bedoelde ik niet, lieverd,' zeg ik. 'hoewel dat ook heel, heel fijn is om te horen. 'ik beodelde dat het een wonder was dat je me nog leuk kon vinden na die aller eerste ontmoeting.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.