• Kijk, mijn stiefvader is overmorgen jarig en ik heb nog geen cadeau. Ik weet niet wat ik hem moet geven en ik dacht eraan om te gaan zingen. Namelijk het liedje 'Let It Snow' in de Connie Talbot versie. Alleen ik weet niet of ik goed kan zingen met 9 mensen, + mijn nicht en neefje + mijn beste vriend.
    Give me tips? (no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Please? -Puppyogen.-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ehh... Neem het desnoods op en laat dat filmpje zien. Kan hij het terugkijken en hoef jij daar niet te staan


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Je moet gewoon proberen met je ogen dicht dan zin je veel beter.
    En eerst oefenen voor een paar vrienden en voor je familie is het makkelijk, denk ik dusja.
    Zeg maar of je er wat aan hebt want ik heb er niet echt ervaring mee <3


    Stop the tape and rewind - One Direction

    Zal ik anders morgen een filmpje van mezelf, met dat liedje, op Youtube zetten en dan een topic aanmaken en mezelf laten horen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    iUser schreef:
    Zal ik anders morgen een filmpje van mezelf, met dat liedje, op Youtube zetten en dan een topic aanmaken en mezelf laten horen?


    Ja! waarom niet (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    iUsher
    Zal ik anders morgen een filmpje van mezelf, met dat liedje, op Youtube zetten en dan een topic aanmaken en mezelf laten horen?


    MustacheMe schreef:
    Ja! waarom niet (:


    mee eens

    ^
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 12:20 ]


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Aah Connie Talbot, zij is echt cuteee.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...