• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    Clarry Clora
    'Doe niet alsof je het zelf niet doorhad,' gromde ze, en liep naar hem toe. Haar naaldhakken tikten waarschuwend op de grond, haar ogen boorden zich in de zijne.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik dacht na. Heel lang en heel diep.
    "Maar die herinner ik me niet meer." zei ik uiteindelijk zachtjes.
    Wat was er toen gebeurd?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    Ik keek rond. Bedenkelijk. Waar waren de anderen? Die vraag bleef terugkomen. Waar waren ze gebleven? Er waren niet erg veel doden. Dus waar zouden ze nu zijn?

    Skylar
    ‘‘Kom, ik hem het koud en ik ben moe.’’ Murmelde ik met een glimlachje, en plofte neer op de zachte fleecedeken. Het vuur brandde nog niet erg, maar gaf wel wat licht af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daiyh
    'Ík heb je al gezegd, ik heb belofte's waar ik me aan moeten houden!' god, wáárom gaat ze niet gewoon weg? Ik begin echt hoofdpijn te krijgen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 0:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    De bergen waren verder weg dan ik had gedacht, maar uiteindelijk kwamen we er aan en inderdaad... er waren ook rotsen.
    "Nu moeten we nog een op zoek naar een geschikte." zei ik en ik speurde ze allemaal af, op zoek naar een die groot genoeg was en waar we beschut konden schuilen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Verstomd kijk ik hem aan. Alles was zo perfect, zo vredig, ik was het compleet vergeten.
    'uhm,' begin ik twijfelend. 'ik was onderweg naar de volgende etage, via eht trappenhuis. ik uhm, was nogal... Paranoide. Dacht dat het Capitool me volgde.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik zakte ineen als een popje. Mijn lichaam trilde en mijn ogen gleden niet-begrijpend over de grond. Ik merkte Chiara op, maar gaf er niets om dat ze me zou vermoorden. ‘‘Ik heb nooit geweten dat de ontmoeting van mijn echte liefde, ook meteen een afscheid zou zijn.’’ Prevelde ik zachtjes, en streek met mijn vingers over mijn natte wangen. Ik had mijn belofte verbroken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ wie verveeld zich, spreekt goed engels en wil iets snel voor me nakijken? (cat) Persoonlijk iets. *Heeft een mening nodig*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Aandachtig kijk ik hem aan.
    "En toen kwam je mij tegen?" Ik was prototype Capitool, iedereen kon dat meteen aan mij zien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Langzaam ging ze staan, haar ogen zochten naar degene die Percy's naam riep. Het meisje verscheen in beeld, en met een zucht ging Chiara staan.

    Clarry Clora
    'Dan wil je me nog wel.' Koppig bleef ze naar hem toelopen, duwde zijn rug zacht tegen de muur en kraste met haar nagels over zijn onderbuik.


    -

    Adylia
    Mijn ogen gleden bedenkelijk over de rotsen, en uiteindelik vonden ze nog iets veel belangrijkers. ‘‘Water.’’ Fluisterde ik, en wees naar een stromend bergbeekje. Water. Mijn tong voelde kurkdroog, en ik moest mezelf inhouden niet meteen een duik te nemen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    'Ik... Dacht dat er een mutant opd e trap stond,' mompel ik beschaamd. 'dus drukte ik mijn mes tegen je keel aan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik voelde hoe mijn lichaam haar aanraking wilde beantwoorde, hoe een rilling door mijn lijf ging. hoe ik haar het liefst tegen de muur zou drukken en daar meteen zou nemen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    Ik volgde haar blik en was meteen vergeten wat we hier deden. Ik voelde meteen hoe erg mijn dorst was en liep erheen, samen met Adylia.
    "We moeten het eerst zuiveren." zeg ik, hoewel ik het liefst mijn hoofd erin zou steken om het hele beekje leeg te drinken. Maar dit was water uit de Spelen en dat kon je nooit zomaar vertrouwen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Mijn ogen dwaalden af naar de lucht, en automatisch ook het armbandje van mijn moeder. Niet lang daarna lag het voor me op de grond. Het deed me denken aan het Capitool met al die frutsels. Ik deed geen moeite op te kijken, of op te staan. Mijn ogen dwaalden toch steeds af naar de lucht. De plek waar Percy nu ook was. ‘‘Doe wat je moet doen.’’ Zei ik zachtjes, en knipperde de tranen uit mijn ogen weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.